Aihe: Kitaran virittelyä..?
1
köpi62
20.07.2005 18:44:39

Viritän kitaran huolellisesti mittarin avulla kohdalleen. Kun käytän tämän jälkeen vibrakampea nousee kielten sävelkorkeus (440->450)? Ei ihan noin paljon mutta kuitenkin. Mistähän mahtaa johtua? G-kieli nousee eniten? Olen testannut, että ilman kammen käyttöä pysyy strato vireessä. Tätä ongelmaa ei ollut ohkaisemmilla kielillä.
jami87
20.07.2005 18:51:12
Viritän kitaran huolellisesti mittarin avulla kohdalleen. Kun käytän tämän jälkeen vibrakampea nousee kielten sävelkorkeus (440->450)? Ei ihan noin paljon mutta kuitenkin. Mistähän mahtaa johtua? G-kieli nousee eniten? Olen testannut, että ilman kammen käyttöä pysyy strato vireessä. Tätä ongelmaa ei ollut ohkaisemmilla kielillä.

Sama juttu oli meikäläiselläkin Lespassa. Vika oli satulassa, jonka uriin kielet jäivät jumiin. Hommasin paremman satulan (Earvanan) eikä ole ongelmia. Lyijykynän lyijyn hieromista uriin jotkut neuvovat tekemään.
Pastilli? THV-Klubi #29 Faijas on äijä.
spede from hell
23.07.2005 15:22:38

Hommaa kunnon floikka ja lukot ja skitta...
ThickFinger
tommi_899
23.07.2005 15:25:14

Sama juttu oli meikäläiselläkin Lespassa. Vika oli satulassa, jonka uriin kielet jäivät jumiin. Hommasin paremman satulan (Earvanan) eikä ole ongelmia. Lyijykynän lyijyn hieromista uriin jotkut neuvovat tekemään.

tapahtuuko ton asennus ihan vaihtamalla se satula vain, vai onko siinä jotain muuta mitä pitää vielä tehdä? hienovire yms.
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen eiks sua hävetä kuunnella himiä? -shovi-
McNulty
24.07.2005 02:17:06
Hommaa kunnon floikka ja lukot ja skitta...

minua rupeaa ihan itkettämään... Fender Stratocaster ON kunnon skitta. Kyllä floikka-skeboissakin tuon g-kielen vireen kanssa saa tapella.

Earvanan satula + lukkovirittimet + hyvät tallan jouset... tuossa minun kolmen kopla parantamaan Stratocasteria.
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
...And Justice For All
24.07.2005 11:03:38
Earvanan satula + lukkovirittimet + hyvät tallan jouset... tuossa minun kolmen kopla parantamaan Stratocasteria.

...Ja samalla ainoat oikeat tavat parantaa stratoa ellei halua olla aironmeidenmies ja laittaa humppareita. Ugh.
Mm...beer...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)