peepee 17.07.2005 22:20:38 | |
---|
Olen etsinyt ko. äänitettä CD:nä, mutta ilman tulosta. Tietääkö joku, onko se siirretty CD-muotoon. C-kasettina ja LP:nä löytyi kirjastosta, mutta löytyisikö kaupasta? |
Aimo 18.07.2005 20:33:00 | |
---|
En tiedä, mutta minä tunnen tuon tytön. Auttaako yhtään? Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
peepee 20.07.2005 10:21:16 | |
---|
En tiedä, mutta minä tunnen tuon tytön. Auttaako yhtään? Auttaa, jos kysyt häneltä tämän kysymykseni ja saat vielä siihen vastauksenkin! |
Aimo 20.07.2005 11:31:05 | |
---|
Salapoliisityön seurauksena sain artistin itsensä vahvistaman tiedon, että kyseistä äänitettä ei ole cd:nä. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Salapoliisityön seurauksena sain artistin itsensä vahvistaman tiedon, että kyseistä äänitettä ei ole cd:nä. Kiitos avusta, sitten pitää siirtää audiota digiksi! |
Aimo 20.07.2005 12:10:04 | |
---|
Kiitos avusta, sitten pitää siirtää audiota digiksi! Mad rippin' skillz!1 Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
peepee 20.07.2005 12:22:49 | |
---|
Salapoliisityön seurauksena sain artistin itsensä vahvistaman tiedon, että kyseistä äänitettä ei ole cd:nä. Niin ja kertoisitko Kalle Fältille, että upeata muusiikkia ja jos hänellä ei ole tiedossa, niin levyn musiikkia käytetään paljon seuratanssin opetuksessa! |
Aimo 20.07.2005 21:42:08 | |
---|
Niin ja kertoisitko Kalle Fältille, että upeata muusiikkia ja jos hänellä ei ole tiedossa, niin levyn musiikkia käytetään paljon seuratanssin opetuksessa! Muistaessani lähetän joskus terveiset. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |