Aihe: SunMutsis : -Mies joka kumosi oman olemassaolonsa eli Ihmisestä gamma-säteilyksi ja toisinpäin viidessä osassa.
1
Demostudio
19.07.2005 13:13:39
Bändin nimi: SunMutsis
Kappaleen nimi: -Mies joka kumosi oman olemassaolonsa eli Ihmisestä gamma-säteilyksi ja toisinpäin viidessä osassa.

URL: http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=2ORAOYKCROMO925ATVRU01A5NH (Mp3)

Joo, mp3 on liian iso mikseriin joten se piti uploadata yousendit.comiin josta se häviää tietyn ajan sisällä. Kannattaa siis olla nopea!

Koko nimi:
-Mies joka kumosi oman olemassaolonsa eli Ihmisestä gamma-säteilyksi ja toisinpäin viidessä osassa.

I) Olen. Olin.
II) Kaksituhattakolmesataaneljäkymmentäneljä.
III) Gamma.
IV) Alkuräjäyttäjä.
V) Olin. Olen.
t-termiitti
21.07.2005 12:55:33

En ehtinyt kuuntelemaan ihan kokonaan, kun siinä menisi melkein puolet työpäivästä :). mutta jotain mielipiteitä voisin heittää.

Etenkin kappaleen alkupuolella tuntuisi, että äänet pitäisi ehkä "liimata" jotenkin kasaan, jollain lisukkeella, joka yhdistäisi jo olemassa olevia soundeja. Jonkinlainen hajanaisuus tulee mieleen monessakin kohtaan, mikä on ollut luultavasti osittain tarkoituskin (biisin nimestä päätellen).

Muutamia hauskoja ideoita niihin pätkiin sattui joita ehdin sieltä täältä napsia. Lisää vaan tuotoksia tänne kuunneltavaksi, vaikka niitä lyhyempiäkin tuotoksia. :) Kuuntelenpa tuonkin sitten kun on tarpeeksi jouto aikaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt