Aihe: Savonlinnan humppamiitti
1 2 3 4 519 20 21 22 2333 34 35 36 37
manjaana
19.07.2005 12:19:06
repound ja siellä on!

Jaa, mun opiskelija kollegal oli tapana sanoa aikoinaan notta ku kerran köyräsee, se ol siellä.. ;oP
Yli 40-kymppisilt on biletys kielletty..., tanssi vaa hunppaa mummo
manjaana
19.07.2005 12:20:24
Kyllähän nyt pelimanniit Savonlinnaan osaa.
Lippakioskin ja Pölkkybaarin vieressä, torin kupeessa, satamassa valkoisten laivojen lähellä on stage, jossa vedetään. Kelloaika pitää sopia milloin kohdataan ja aloitetaan. Soittajat tuntee kyllä toisensa ulkonäöstä ja jos ei muuten niin hajusta ainakin. ;)

Ok, mie suunnistan siis hajun perusteella.. Auton paikkaa lähinnä fundeerasin, että sinnekkös se pitää jättää, keskelle kaapunnia..
Martso
19.07.2005 12:20:26
Jaa, mun opiskelija kollegal oli tapana sanoa aikoinaan notta ku kerran köyräsee, se ol siellä.. ;oP

Kuulostaa eika hätäseltä hommalta tuommonen?
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
pekkajau
19.07.2005 19:46:11 (muokattu 19.07.2005 19:46:26)
Ranskalainen yhdyntä= Pisto, nosto ja ravistus!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Sertzo S
20.07.2005 08:29:43
Ranskalainen yhdyntä= Pisto, nosto ja ravistus!
.. ja hölmö katse sen jäkeen, että joko se tuli...?
Sertzo S
20.07.2005 11:02:25
Varttuneempi pariskunta haki apua seksihommiin. Naisella teki jumalattomasti mieli mutta miehellä aina into lopahti siinä kalkkiviivoilla. Seksiterapeutti neuvoi naista kannustamaan ja rohkaisemaan miestään voimakkaasti aktin aikana. No sitten taas alotettiin yrittäminen ja nainen hoki:"Ihanaa,ihanaa,ihanaa...Voi että tuntuu nyt tosi hyvältä...ei ole koskaan ennen tuntunut näin hyvältä!" Johon ukko:"Eipä se ennen ole siellä ollukkaan kaksinkerroin!"

Kenkälusikkahommia luulen ma?
pekkajau
20.07.2005 11:09:26 (muokattu 20.07.2005 11:10:47)
Kenkälusikkahommia luulen ma?

Tämä on tosi vanha ja legendaarinen tarina:

Vanhempi pariskunta olis vielä halunnut kuksia mutta emännällä ei enää kostunut millään. Naapurin isäntä neuvoi että pitää laittaa lusikallinen kermaa aina ennen touhua haarukkaan niin luistaa. No sitten sitä ruvettiin sen kerman kanssa pelailemaan ja aina homma kävi. Jonkun ajan päästä alkoi mummolle maha kasvamaan ja eihän siinä auttanut lopulta muu kun lähteä synnytyslaitokselle perillistä pois ottamaan. Isä jäi odottamaan käytävään ja kohta tuli kätilö paikalle synnytyssalista. Isäntä kyselemään että tuliko tyttö vai poika? Kätilö tuumi:"Ei tullut kumpaakaan! Tuli 4 kiloa maalaisvoita ja 6 litraa kirnupiimää!"
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Sertzo S
20.07.2005 12:22:19 (muokattu 20.07.2005 12:22:57)
Pikkuhiljaa sitovia ilmoituksia päivityksineen humppamiittiin!
Klunssila, laitappa tarkka kohtaamisaika vielä kerran satamapuiston stagelle 05.08.05, jotta hemmot ovat paikalla! Jatkot sitten yhden sovitun seti. jälkeen Soutajien majalla. Muutaman paikallaolijan takia ei kannata majaa vuokrata, ellei toisin haluta. Kyllä kymmekunta miittiläisstä olisi ainakin vähintään suotavan olla paikalla.
baron
20.07.2005 12:39:12 (muokattu 20.07.2005 12:44:05)

1. Kyllähän setti vedetään vaikka kuinka pienellä jengillä.

2. Jos vain niukasti osallistujia, voidaan pitää pienimuotoisemmat jatkot, kyllähän muutama aina johonkin mahtuu.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Sertzo S
20.07.2005 12:46:12
1. Kyllähän setti vedetään vaikka kuinka pienellä jengillä.

2. Jos vain niukasti osallistujia, voidaan pitää pienimuotoisemmat jatkot, kyllähän muutaman aina johonkin mahtuu.

Jees! Selvä kuski, auto ja sitten meidän mökille ( n.23 km keskustasta). Makuupussit kehiin, juomia, ruokaa, muut talon puolesta, sauna esim. Muutamin varauksin: Max 5henkilöä.
Katson vain, että koiralla on hoitaja, esim. armeijasta lomaileva poikani. Vaimoni on tuollon iltavuorossa paikallisessa hotellin köökissä, joten koiraa eni voi jätää yksin.
baron
20.07.2005 12:47:38

Jees! Selvä kuski, auto ja sitten meidän mökille ( n.23 km keskustasta). Makuupussit kehiin, juomia, ruokaa, muut talon puolesta, sauna esim. Muutamin varauksin: Max 5henkilöä.
Katson vain, että koiralla on hoitaja, esim. armeijasta lomaileva poikani. Vaimoni on tuollon iltavuorossa paikallisessa hotellin köökissä, joten koiraa eni voi jätää yksin.

Ainakin Helsingissä taksit on yleensä selviä.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Sertzo S
20.07.2005 12:49:03
Ainakin Helsingissä taksit on yleensä selviä.

On on ja täälläkin, joten silleen sitten, jos ei muuta keksitä.
manjaana
20.07.2005 15:01:40
On on ja täälläkin, joten silleen sitten, jos ei muuta keksitä.

Mä voin uhrautua kyllä, jos nyt ei muuta tule keksittyä...
klunssila
20.07.2005 16:54:43
Pikkuhiljaa sitovia ilmoituksia päivityksineen humppamiittiin!
Klunssila, laitappa tarkka kohtaamisaika vielä kerran satamapuiston stagelle 05.08.05, jotta hemmot ovat paikalla! Jatkot sitten yhden sovitun seti. jälkeen Soutajien majalla. Muutaman paikallaolijan takia ei kannata majaa vuokrata, ellei toisin haluta. Kyllä kymmekunta miittiläisstä olisi ainakin vähintään suotavan olla paikalla.

Soitto alkaa klo 18.00, sitä ennen pitää roudata pikku-pa:t ja rummut + muu backline. Mitenhän porukka ehtii paikalle? esim. klo 17.00 voisi olla hyvä aika. Jää aikaa jopa soundchekille. Sitä ennen pitää tietää ketä tulee paikalle, niin osataan varata tarvittaessa soittimia lavalle.

Ainakin rumpalia kaivattaisiin ja solisteille olisi tilaa. Sertzo lupasi hoitaa muutamat laulut, mutta vapaaehtoisia tarvitaan.
omarklah
20.07.2005 17:03:03

Mitenhän porukka ehtii paikalle? esim. klo 17.00 voisi olla hyvä aika. Jää aikaa jopa soundchekille. Sitä ennen pitää tietää ketä tulee paikalle, niin osataan varata tarvittaessa soittimia lavalle.

Minä olen tulossa - mukana basso ja humppakuutio.
Koetan ehtiä paikalle viiteen mennessä...
Yksi salamatkustaja mahtuu kyytiin linjalta Tampere - Lahti - Heinola - Mikkeli...
Tää sit sanois tälleen...
klunssila
20.07.2005 17:28:27
Minä olen tulossa - mukana basso ja humppakuutio.
Koetan ehtiä paikalle viiteen mennessä...
Yksi salamatkustaja mahtuu kyytiin linjalta Tampere - Lahti - Heinola - Mikkeli...

Hienoa! Tilanne on nyt varmasti tämä:

baron: keys
omarklah: bass
sertzo: haitari + rääkkyminen
manjaana: taustalaulu ja pepun pyöritys
klunssila: kitara tai rummut, riippuu tuleeko kukaan muu?

Mites te, ainakin jossakin vaiheessa olette olleet tuloilla:
- rahvas
- pekkajau
- pula-aho
- carde
- jmercy
- funkylord
- koskPaavo
- kimmoke

kaikki mukaan vaan, hauskaa tulee olemaan!! Tästä tulee ainutkertainen spektaakkeli... =)
aisa
20.07.2005 17:49:13
Mä voin uhrautua kyllä, jos nyt ei muuta tule keksittyä...

miettisit nyt ennenku lupaat tommosta! kivempi riekkua kännissä. ;)
petriä ammuttiin tuala mettässä.
manjaana
20.07.2005 17:51:35
miettisit nyt ennenku lupaat tommosta! kivempi riekkua kännissä. ;)

Eikös ne jatkot pitäny olla jossain, siellä auto ruutuun jne jne jne, sitä paitti mie ny riekun niin vähästä, heh..
aisa
20.07.2005 17:54:09
Eikös ne jatkot pitäny olla jossain, siellä auto ruutuun jne jne jne, sitä paitti mie ny riekun niin vähästä, heh..

noi kaks jne:tä mä tajusin mut mikä toi kolmas oli?
petriä ammuttiin tuala mettässä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)