hiltsi 19.07.2005 22:03:16 | |
---|
Löytyiskö keneltäkään lappua ko. biisiin? Taitaa Olan levyttämä olla, en muista alkuperäistä esittäjää. On vissiin joku 50-luvun biisi. |
Mase 20.07.2005 08:21:51 (muokattu 20.07.2005 08:24:09) | |
---|
Olan taitaa olla olla alkuperäinen suomenkielinen versio, tämähän on siis käännöskappale. Ylen levystöstä löytyi tuollainen info: http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2 … .php?Id=Loveliest+night+of+the+year Meillä oli tämä omissa häissä häävalssina viime talvena ja Luxuksen pojat olivat itse tehneet siihen nuotin levyltä blokkaamalla(ja hyvin vetivät). Mä kyselin aiemmin tähän nuottia, mutta silloin ei ainakaan m.netistä keneltäkään löytynyt... Olisi pitänyt pyytää Luxukselta itsellekin kopio nuotista, niin voisi nyt jeesata miestä mäessä ;) Kirjastosta löytyy (ainakin tampereelta) tuo Olan kootut levyt -sarja, josta kipale löytyy. Ei ole mikään paha kuunnella levyltäkään, jos ei lappua äkkiseltään löydy... EDIT: voin paiskata meiliä tuonne bändille, josko niiltä vielä löytyisi lappu sähköisessä muodossa... |
Sertzo S 20.07.2005 08:23:41 | |
---|
Eikös Klabbi ole tämän myös hiljattain levyttänyt? |
AnnaH 20.07.2005 09:16:07 | |
---|
Eikös Klabbi ole tämän myös hiljattain levyttänyt? Ei ole levyttänyt (vielä), mutta esittää keikoilla. Todella kaunis valssi. |
Ei ole levyttänyt (vielä), mutta esittää keikoilla. Voisi kuvitella, että tulee uudelle levylle. Todella kaunis valssi. Heh nyt laitoin vahingossa lainauksena, kun muokata piti. |
Sertzo S 20.07.2005 09:58:48 | |
---|
Ei ole levyttänyt (vielä), mutta esittää keikoilla. Todella kaunis valssi. Ihan oon sammaa mieltä ja duurivalssi kaiken lisäksi molliharmautemme keskellä. Ei muulla silti mollivalssejakaan vastaan mitään ole. |
Lennu 20.07.2005 10:21:07 (muokattu 20.07.2005 10:22:31) | |
---|
Ihan oon sammaa mieltä ja duurivalssi kaiken lisäksi molliharmautemme keskellä. Ei muulla silti mollivalssejakaan vastaan mitään ole. Kyllä linnoissa kreivien duurivalssikin alkaa jo oksuttamaan. Sikälikin, että oon soittanut sen peräti kerran, keikalla. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
Mase 20.07.2005 10:38:40 | |
---|
Kyllä linnoissa kreivien duurivalssikin alkaa jo oksuttamaan. Sikälikin, että oon soittanut sen peräti kerran, keikalla. Kaunein iltamme oli ainakin mulle sen verran tuntemattomampi (ei niin puhkisoitettu) kipale, joten inhoreaktiota sitä kohtaan ei ole ainakaan vielä tullut ;) |
Sertzo S 20.07.2005 11:00:46 | |
---|
Kyllä linnoissa kreivien duurivalssikin alkaa jo oksuttamaan. Sikälikin, että oon soittanut sen peräti kerran, keikalla. Ajattele tuota soittaessasi aivan muita asioita, niin kestät sen kyllä. Biisi tulee automaattisesti selkäytimestä. Ajattele vaikka pil... ;) |
baron 20.07.2005 11:33:50 | |
---|
Ajattele tuota soittaessasi aivan muita asioita, niin kestät sen kyllä. Biisi tulee automaattisesti selkäytimestä. Ajattele vaikka pil... ;) Mut siinähän on se kiva instrumentaaliväliosa. Pääsee tähteilemään! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Lennu 20.07.2005 15:56:47 | |
---|
Mut siinähän on se kiva instrumentaaliväliosa. Pääsee tähteilemään! Hehe. No ei siihen mitään tilusooloa kehtaa vedellä. Vaikka mä oonki tämmönen, ni on mulla jotain opittua tyylitajua. Omasta takaa sitä onkin sitten vähemmän. Biisihän se on muiden joukossa. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
Jaskaa pakoon 22.07.2005 15:44:53 | |
---|
Pikaviestiä pistetty. |
hiltsi 22.07.2005 18:22:41 | |
---|
Pikaviestiä pistetty. Kiitosta vaan kaikille auttajille. Nyt on hyvät ajo-ohjeet biisiin. |
jon lord 22.07.2005 19:04:18 | |
---|
Kyllä linnoissa kreivien duurivalssikin alkaa jo oksuttamaan. Sikälikin, että oon soittanut sen peräti kerran, keikalla. Pablon kanssa kerran laivalla soitettiin kaikki 12? säkeistöä ja välisoitto joka säkeistön jälkeen. Arvatkaa tykkäsikö tanssijat? |
isojussi 22.07.2005 19:08:36 | |
---|
Pablon kanssa kerran laivalla soitettiin kaikki 12? säkeistöä ja välisoitto joka säkeistön jälkeen. Arvatkaa tykkäsikö tanssijat? No paas laittaen kaikki tuleen. Mä oon aina luullu, ettei niitä oo kun 7. Just eilen treenailin piruuttaan Carmen Sylvaa. Kestääpi täysmittasena about 8 minuuttia...;o) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jon lord 22.07.2005 19:35:31 | |
---|
No en muista tarkkaan mutta he....sti niitä kuitenkin oli. Kysyin siltä vielä että mennäänkö kaikki niin se sano totta kai. |
baron 22.07.2005 20:32:53 | |
---|
No en muista tarkkaan mutta he....sti niitä kuitenkin oli. Kysyin siltä vielä että mennäänkö kaikki niin se sano totta kai. Meidän laulaja väittää, että sanoissa on kertomus, jonka tanssijat haluaa kuulla kokonaan, mutta ollaan pantu siltä turpa tukkoon. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 22.07.2005 20:41:07 | |
---|
Jaa siis miten ootte sen laulajan hiljentäneet? Eiks teillä oo bändissä pelkkiä setiä? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 22.07.2005 20:49:25 | |
---|
Jaa siis miten ootte sen laulajan hiljentäneet? Eiks teillä oo bändissä pelkkiä setiä? Mähän oon liideri. Mä oon sanonut, että mulla on (niinkuin onkin!) kiikarissa nuori, isotissinen ja hyvä laulaja, jonka otan hänenlaisensa ruman jätkän tilalle, jollei sana kuulu. Hän saa laulaa kaksi värssyä Kulkurin valssiin (oon antanut luvan valita, mitkä värssyt) ja mä soitan pitkät välisoitot. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
jon lord 22.07.2005 21:13:00 | |
---|
Meidän laulaja väittää, että sanoissa on kertomus, jonka tanssijat haluaa kuulla kokonaan, mutta ollaan pantu siltä turpa tukkoon. Eikös siinä elokuvassa tämä tarina edennyt ja laulu tuli aina jossain välissä mutta ei kerralla kokonaan. |