El Condor 29.04.2005 09:57:18 | |
---|
Kun ei näköjään kukaan ole vielä tätä laittanut, niin pannaanpa nyt: http://www.raumablues.com/esiintyjat/ Tais tulla Raumalle lähtö. Sumlin, Cotton, Magic Slim, Mighty Flyers.. Ei paha! "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
weelie 29.04.2005 10:06:39 | |
---|
Sumlin! Oh MY GOD! Tosin vain "vierailevana kitaristina", mutta silti. Kiitos tiedosta. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
blyysi 29.04.2005 11:09:48 | |
---|
Sumlin on kyllä yks mielenkiintoisimmista kitaristeista kautta aikojen! Onko kellään havaintoja miehen viime vuosien soittovireestä? |
reijoteppo 29.04.2005 11:47:31 (muokattu 29.04.2005 11:47:50) | |
---|
No voi helvata. The Mighty Flyers on aika 'must see'... |
weelie 29.04.2005 13:06:40 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Mage 02.05.2005 11:40:51 | |
---|
Onkohan Cottonin ääni mennyt lopullisesti kun näyttäisi olevan vaan harputtelemassa, muu bändi hoitaa vokaalit. ''Teach my children to love! They'll learn to hate on their own.''
-David Allan Coe |
El Condor 18.07.2005 11:47:29 | |
---|
No, olikos kukaan muu paikalla? Itse olin ja poistuin kyllä tyytyväisenä. Harmi kyllä jouduin lähtemään ennen Mighty Flyersia. James Cottonin bändi oli tiukka, ja maestron harppu soi komeasti, vaikka lauluääni olikin lähtenyt. Kitaristit hoitivat laulupuolen mukavasti, ja erityisesti mustempi heitti kehiin myös aika murhaavaa kitarointia. Sumlin oli hahmona sympaattinen ja kiva nähdä ihan noin legendana, mutta hänen musiikillinen antinsa ei ainakaan minua säväyttänyt. Viimeisessä kappaleessa esitetty dada-henkinen kitarasoolo näytti olevan jo Cottoninkin mielestä aika paksua kamaa, sen verran oli miehellä silmät tapillaan. Ja olisi se Sumlinilta ollut kohteliasta kertoa taustabändille, mikä kappale milloinkin lähtee ja mistä sävellajista, saatika että olisi laskenut kappaleet käyntiin. Magic Slim oli hyvää perusbluesia, ja T-Bonesilla oli mukavan monipuolinen ohjelmisto. Adcockin esiintyminen kärsi basistin puutteesta, ja ohjelmisto oli minusta vähän tasapaksua jurnutusta muutenkin. Swamprockkia D:stä ja sitä rataa. Mukava tapahtuma kuitenkin kokonaisuutena, tulee varmaan lähdettyä toistekin. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
blyysi 18.07.2005 21:27:01 | |
---|
Joo, paikalla oltiin, mutta joutu sitten yllättävistä syistä johtuen häipymään Sumlinin ja Cottonin jälkeen.. Harmi kun se Mighty Flyers jäi näkemättä. HBTB:stä tykkäsin ja Adcockista olen vähän samaa mieltä.. Encore-osio oli kyllä mielestäni hyvä! Sumlin kyllä irrotti joitain signature-licksejään paikoitellen ihan kivasti, mutta tosiaan esim. smokestack lightningissä ei tainnu oikein kukaan tietää mitä soitetaan.. |
Cottoni bändeineen lämmitti mun mieltäni illan esiintyjistä eniten... Piazza ja Mighty kyllä soitti hienosti ja taitoa harputtelussa piisasi vaikka muille jakaa... Mutta... Se jokin siitä puuttui... Hauskuus, nöyryys, rentous...? Kyllähän he lopuksi pääsivät parin biisin ajaksi jo meininkiinkin, mutta ehkä tähän iski omalta kohdalta liiallinen odotusten paine... :-) Mutta kumarrus jälleen Rauman suuntaan hienoista esiintyjistä. |