sutikomppi 19.07.2005 18:49:29 (muokattu 19.07.2005 18:58:12) | |
---|
Kokeilin tuossa iltana eräänä laittaa jägermeisteriin appelsiinituoremehua ja toimii. Siis pari sormenleveyttä jägeriä ja loput app.tuorem, pitkään lasiin. Olisiko muita ehdotuksia tai uusia kokeiluita. Niinhän se sitten tuli kahteen kertaan. Ei tarvitse hattuilla. Häpeän jo ilmankin. Sori |
isojussi 19.07.2005 19:24:33 | |
---|
Äskön Phosphoralia veteen skotettuna huomisen paksusuolentähystyksen takia. Hyi stna! Kohta humppa lentää...... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
half 19.07.2005 20:24:11 | |
---|
Puolet kermalikööriä ja puolet whiskyä ( mielellään Jameson ) voitelee mukavasti vatsaa. On nimeltään Half & Half. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Basso-Aslak 19.07.2005 20:31:36 | |
---|
Äskön Phosphoralia veteen skotettuna huomisen paksusuolentähystyksen takia. Hyi stna! Kohta humppa lentää...... Noo, tuo Phosphoral on se miellyttävämpi vaihtoehto. Eikä se tutkimus oikeesti satu.. __ "Tuon kynsiminen ei merkihe mittään!" |
man9 19.07.2005 20:37:44 | |
---|
Muutaman jääpalan päälle jaloviinaa 1/3 ja ginger alea 2/3. Raikas kesäjuoma! http://lahettamo.org/blog/ |
isojussi 19.07.2005 20:48:30 | |
---|
Noo, tuo Phosphoral on se miellyttävämpi vaihtoehto. Eikä se tutkimus oikeesti satu.. __ Viimeks ainaski se 3 baaria ilmaa teki huolella kipeetä. Mulla on kyllä yleensä kova kipukynnys. Divertikkeleillä voi olla osuutta asiaan. Muistakaa riittävä kudunsaanti, ystävät. Ou shit. Kohta taas mennään..... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
riff 19.07.2005 20:50:03 | |
---|
Kossua tai votkaa tai tirmoolia ja siihen vissyä ja sitruunatippoja tai-mehua. Ei oo makeeta ja voi juoda vaikka kuinka paljon! Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
isojussi 19.07.2005 20:53:20 | |
---|
Kossua ..Ei oo makeeta ja voi juoda vaikka kuinka paljon! Toimii jo ihan noinkin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
riff 19.07.2005 21:04:36 | |
---|
Toimii jo ihan noinkin. Joo, jos kärsii raakana vetää. *jalu taitaa olla meikäläiselle ainut raakana nautittava. Ai niin ja tietysti Golbert!!! Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
riff 19.07.2005 21:06:50 | |
---|
Minttufernettiä ja pikkusikareita, miksei vähän isompiakin, vai mitä edge? Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee! |
aisa 19.07.2005 21:11:05 | |
---|
Minttufernettiä ja pikkusikareita, miksei vähän isompiakin, vai mitä edge? no voi hevosentussu! minttuvernetti on kyllä semmosta herkkua jota mä en oikein mieluusti ottais. (siis jos muutakin on saatavilla) taidatte ollakki tosimiehiä!? petriä ammuttiin tuala mettässä. |
isojussi 19.07.2005 21:13:00 | |
---|
no voi hevosentussu! minttuvernetti on kyllä semmosta herkkua jota mä en oikein mieluusti ottais. (siis jos muutakin on saatavilla) taidatte ollakki tosimiehiä!? Höpöhöpö. aiken maailman karkkiviinoja. Mulle mieluummin Laphroaigin caks strenghtiä tai sit ihan kirkasta. Toki hyvä Calvadoskin käy Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 19.07.2005 22:19:45 | |
---|
Laphroaigin caks strenghtiä voi päivää! mahtaa olla hyvää kun on noin vaikee nimi... petriä ammuttiin tuala mettässä. |
Basso-Aslak 19.07.2005 22:23:08 | |
---|
Entäpä Mobiloil: Puolet Creme de mentheä ja puolet punaista Gorillaa... Suut raikkaiksi! Värikin on kutsuvan öljyinen. "Tuon kynsiminen ei merkihe mittään!" |
aisa 19.07.2005 22:25:30 | |
---|
voi päivää! mahtaa olla hyvää kun on noin vaikee nimi... minä oon niin mettäläinen etten tiiä kun: -*jalukola -valkovenäläinen -kossuvissy -kossurussiani -kalja noilla on pärjänny. petriä ammuttiin tuala mettässä. |
baron 19.07.2005 22:26:17 | |
---|
Puolet Camparia ja puolet Dubonnet'ä, jäävettä. Näyttää puolukkamehulta ja makukin on aavistuksen sinnepäin. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Puolet Camparia ja puolet Dubonnet'ä, jäävettä. Näyttää puolukkamehulta ja makukin on aavistuksen sinnepäin. mitä se dubonnet on? petriä ammuttiin tuala mettässä. |
isojussi 19.07.2005 22:31:04 | |
---|
voi päivää! mahtaa olla hyvää kun on noin vaikee nimi... Joskuka voimakkaasta savun mausta tykkää Eli esmes minä. Kyllä ny maistuis tosin se minttuvernettikin. Mutta ei vettämehuajaffaa Huomenillalla otan kyllä kevyen nousun. Niin. Se Laphroaig oli ainoo alkkomahoolijuoma, jota saatiin vietyä tullin läpi kieltolain aikana Jenkkeihin. Tullimiehet ei uskonu, että senhajuista mestettä pystyy kukaan juomaan. Sen rinnalla Lagavulin on naistenviskiä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 19.07.2005 22:39:31 | |
---|
mitä se dubonnet on? Se on ranskalainen, pääasiassa aperitiiviksi tarjoitettu lähinnä kai väkevä viini? En sen tarkemmin tiedä, mutta suomalainen Aperita on Dubonnet-jäljitelmä. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
edge 19.07.2005 22:43:02 | |
---|
Minttufernettiä ja pikkusikareita, miksei vähän isompiakin, vai mitä edge? Kaikki käy...jäillä. ..verrattain nättiä hommaa.. |