Aihe: Yle2 17.7.2005 22:05 Telakka: Hevihysterian harjalla
1 2 3 4
MV
19.07.2005 12:14:32 (muokattu 19.07.2005 12:14:56)
Aivan samaa mieltä. Huono hevi on muuten oikeasti uskomattoman paskaa, semmosta pakkopullaa jota ei jaksaisi kuunnella sekuntiakaan.

Mutta ne onkin semmosia 14-vuotiaita ketkä ovat juuri löytäneet hevin, kyllä heidänkin musiikkimakunsa tulee jossain vaiheessa laajentumaan ja se huono hevi rupeaa tosiaankin olemaan huonoa heviä.

Luulen kuitenkin, että henkilöt jotka tuota laukovat eivät ihan täysin tosissaan ole itseni mukaan lukien;)

EDIT:Tänään tulee uusintana tuo ohjelma, täytyy katsoa...
"Se ei ole bändi, se on paska" -Hanhjelm Rotten soundista
Angus
19.07.2005 13:43:12

Luulen kuitenkin, että henkilöt jotka tuota laukovat eivät ihan täysin tosissaan ole itseni mukaan lukien;)

No ei nyt tietenkään kaikki, mutta kyllä niitäkin (juuri ehkä tuota hieman nuorempaa ikäluokkaa) löytyy, ketkä aivan tosissaan näin ajattelevat.

Ja Naama-Amiksen kanssa olen yleisesti ottaen samaa mieltä, mutta tälläisessä asiassa en kyllä. Niinkiin laajoihin asioihin kuten hevimusiikki sisältyy paljon paskaa ja paljon hyvää, että ei siitä kaikesta vaan pysty pitämään.
Plan 9 From Outer Space? Braindead
samwyse
19.07.2005 15:39:24

Tänään uusinta 22:55.
KanZuu
19.07.2005 17:29:37
Plussaa siitä, että ne näytti Mokoman liveä pätkän, vaikkakin pienen, mutta kuiteskin näytti. Haastateltiinko siinä myös Mokoman sällejä? Kun en ihan alusta nähnyt.
Hohhoijaa
19.07.2005 18:04:51
Plussaa siitä, että ne näytti Mokoman liveä pätkän, vaikkakin pienen, mutta kuiteskin näytti. Haastateltiinko siinä myös Mokoman sällejä? Kun en ihan alusta nähnyt.

Joo, haastateltiin niitä.
Kirjoalleitus
Mimi
20.07.2005 20:35:22
Joo, haastateltiin niitä.

Aika lyhyesti ja samat kysymykset kysyttiin kuin muiltakin. Tyyliin miksi tämmöinen hevibuumi on olemassa ja miksi Mokoma on maailman paras bändi. Annalan Marko siinä oli ja joku toinen äijä (en tunne mokomia niin tarkkaan että osaisin nimetä). Plussaa siitä että äijät oli viety pomppulinnaan =)
Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"!
-Jani The Rock
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)