Mikko T. 19.07.2005 10:13:38 | |
---|
Valssi nimeltä "Muisto" tai "Muistoja". Nuottia JA sanoja e-maililla tulemaan kiitos! osoite: barpianist@hotmail.com Tällä olis vähän kiire.. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
isojussi 19.07.2005 10:41:24 | |
---|
Jos tää on se Olavi Virran levyttämä ja Archibald Joycen säveltämä Muisto, niin scannaan ja lähetän, kohan saan aamukaffeeni juotua. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Mikko T. 19.07.2005 10:58:17 | |
---|
Jos tää on se Olavi Virran levyttämä ja Archibald Joycen säveltämä Muisto, niin scannaan ja lähetän, kohan saan aamukaffeeni juotua. MAHTAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.............! Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
Mikko T. 19.07.2005 12:38:30 | |
---|
Jos tää on se Olavi Virran levyttämä ja Archibald Joycen säveltämä Muisto, niin scannaan ja lähetän, kohan saan aamukaffeeni juotua. Valitettavasti kyseessä ei ollut tää biisi vaan kappale, jonka sanat menee: "Kai muistat sen hetken kun silloin sun ensi kerran näin, mulle hymyilit aamuin ja illoin ja vielä jälkeenpäin. Mä lemmin sua, sä lemmit mua ja muistoissain sälyvät suudelmat nuo, jotka huuliltas kuumilta poimia sain, ne on muistoissain vain." Pystyykö joku tekemään jotakin asialle???? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
isojussi 19.07.2005 12:43:32 | |
---|
...Pystyykö joku tekemään jotakin asialle???? Voe perskele, että kuulostaa sanat tutulta..... Et tiä, kuka olis levyttäny? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Mikko T. 19.07.2005 13:04:05 | |
---|
Voe perskele, että kuulostaa sanat tutulta..... Et tiä, kuka olis levyttäny? Ei mitään käryä Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
Mase 19.07.2005 13:25:27 | |
---|
Jos tää on se Olavi Virran levyttämä ja Archibald Joycen säveltämä Muisto, niin scannaan ja lähetän, kohan saan aamukaffeeni juotua. Olalla on toinenkin saman niminen kappale, joka on Vilho Korpelan käsialaa. Näin väittää ainakin yle äänilevystö, mutta onhan noita Muisto-nimisiä vaikka kuinka paljon... siitä vaan valkkaamaan mieleinen muisto ;) http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/kappale.php?Id=Muisto |
Sertzo S 19.07.2005 13:36:39 | |
---|
Valitettavasti kyseessä ei ollut tää biisi vaan kappale, jonka sanat menee: "Kai muistat sen hetken kun silloin sun ensi kerran näin, mulle hymyilit aamuin ja illoin ja vielä jälkeenpäin. Mä lemmin sua, sä lemmit mua ja muistoissain sälyvät suudelmat nuo, jotka huuliltas kuumilta poimia sain, ne on muistoissain vain." Pystyykö joku tekemään jotakin asialle???? Tämä on Se Vilho Korpelan valssisävelmä. Kaivelin omia nuottejani, mutta ei löytynyt. Olen kuitenkin sen joskus perusarrannut. Pahoitteluni |
Jaskaa pakoon 19.07.2005 14:47:57 | |
---|
Löytyi päästä jonkinlainen esitys, jonka kirjoitin Sibeliuksella. Lähetetty on. Toivottavasti hyötyä. |
R.Syke 19.07.2005 14:56:46 (muokattu 19.07.2005 14:58:08) | |
---|
Kappas, jaa. Täähän on täysin tuttu sävelmä, joka löytyypi myös Suuren toivelaulukirjan osasta 8 sivulta 154 :) |
Mikko T. 19.07.2005 15:16:10 | |
---|
Loistavaa! Nyt tuli bingo. Valtavan suuri kiitos kaikille omasta ja isoisäni puolesta. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.tk |
Kappas, jaa. Täähän on täysin tuttu sävelmä, joka löytyypi myös Suuren toivelaulukirjan osasta 8 sivulta 154 :) BEEGEE IS BACK!!!! BILEET!!! 8) petriä ammuttiin tuala mettässä. |