Pyytänyt en mitään vaikka uskoin suurempaan sanasi kai saivat minut sinuun tuntemaan enemmän kuin kukaan koskaan voisi ymmärtää tunteistasi kerroit minulle vain siitä jää pettymyksen tunne jota en voi valjastaa uskomatta kukaan kuinka voisin paljastaa sielustani tunteet joita kannan sisälläin sinä olit ainoa ne näit, näin, silti jäin CHORUS: Kuinka kauan kantaa kuinka paljon kantaisin kun sinä olet mennyt paremminkin jaksaisin, jos antaisivat rauhan sielulleni kaikki muut, jotka näe eivät vaikenisi itku puut sinulle vain toinen nainen ymmärtänyt en en koskaan ollut ensimmäinen yhä viimeinen sairastuen ikävääni viereltäsi jäin rikkinäistä maailmaani ruokin sisälläin kenellekkään kertoa en voinut milloinkaan sattuvia lupauksia pettymysten maan sinä pidit maailmasi minä ulos jäin kaikki mihin uskoin käätyi kivuks`sisäänpäin CHORUS: Kuinka kauan kantaa kuinka paljon kantaisin kun sinä olet mennyt paremminkin jaksaisin jos antaisivat rauhan sielulleni kaikki muut jotka eivät tiedä vaikenisi itku puut muistuttavat vielä jälkeen kertaan toisenkin, muistuttavat mustaten jo kuolleen enkelin, toisillemme anteeksi kai synnit annettiin, maailmaamme kuunnelen, me harhaan langettiin, antaisivat olla, sinut saivat palaamaan, yksin vastaan taistella, en pahaa maailmaa jaksa kärsineenä, tahtoisin vain nukahtaa, heräämättä painajaiseen, menneen kutomaan, sinut minä halusin, en muita satuttaa, uskoin sinä sanoit niin on aikaa rakastaa, ei ollut, ei se mennyt niin, jo aikaa siitä on miks seuranani kulkuein käy ilkeys pohjaton..
"Vaikenisivat muut, jotka eivät saata ymmärtää, he jotka oikeutta, pitävät nimenään, ei se ole totta, te ette voineet tietää, ..tienneet ette yhtäkään yksin rikkinäinen, kantaa mennyttään, palaneet ajo puut käsissään, mitä jäikään näistä, rikki revityistä sormen päistä puhukoot toiset puolestaan, me tiedämme mitä teimme, teimme ja mitä emme, anna minun jatkaa maailma, nähdä selvästi, ilman menneiden surua.. ilman usvaa ilman ilkeitä sanoja ilman tuskaa.." tatta the orginal grazy mama |
Olipa todella paljon asiaa, ja todella hyvää tekstiä. Harvemmin sulla näin selväsanaista tekstiä, onhan tässäkin kielikuvia mutta tämä on jotenkin erityylinen kuin useimmat teksteistäsi, mikä ei missään nimessä vähennä tämän tekstin kauneutta. Päinvastoin, tämä vaan todistaa monipuolisuuden ja syvällisen, selkeän kirjoittamisen taidon jo hyväksi havaitun kuvainnollisen ja maalailevan, taiteellisesti upean tekstin rinnalla. Joo, joo, lässynlässynlää, mutta you know what I mean:) Erittäin hienoa lyriikkaa, ja mikä parasta.. et ole toistanut itseäsi negatiivisella tavalla missään vaiheessa. Good work, you keep it on! ..tässähän joutuu ottamaan kitaran käteen kun itsellekin syöksähtää inspiraation tulva jota ristittyjen sormieni pato ei pysty pitelemään. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |