Hei rakkaani karvakorvat. Olen tässä PITKÄN aikaa katsellut itselleni uutta nuppia. Kärsivällisesti vertaillut erilaisia vaihtoehtoja ja muuta mukavaa. Nyt olen aika vahvasti päätymässä ENGL thunder nuppiin. Tuntuu olevan ihan sopivan luokan peli minun käyttööni. Olisikohan kenelläkään vielä mitään viimehetken kommentoitavaa kyseisestä nupista? Sitten on vielä tämä kaappi ongelma. Olen tosiaan katsellut noita Behringerin kaappeja jenssenin elementeillä sieltä pahamaineisesta saksalaisesta nettikaupasta. Tämä vain siksi että kyseisiä lootia en ole saamassa täältäpäin missä asun. Muistelen että täällä on ollut juttua että ovat yllättävän hyviä hintaansa nähden. Mutta haluan vielä varmistaa ennen kuin teen mitään ratkaisevia päätöksiä. Joten antaahan tulla kokemuksia. Kiitän ja kumarran! "vinsentti on vihree nyrsijä" |
simosiili 19.07.2005 12:52:36 | |
---|
Hei rakkaani karvakorvat. Olen tässä PITKÄN aikaa katsellut itselleni uutta nuppia. Kärsivällisesti vertaillut erilaisia vaihtoehtoja ja muuta mukavaa. Nyt olen aika vahvasti päätymässä ENGL thunder nuppiin. Tuntuu olevan ihan sopivan luokan peli minun käyttööni. Olisikohan kenelläkään vielä mitään viimehetken kommentoitavaa kyseisestä nupista? Sitten on vielä tämä kaappi ongelma. Olen tosiaan katsellut noita Behringerin kaappeja jenssenin elementeillä sieltä pahamaineisesta saksalaisesta nettikaupasta. Tämä vain siksi että kyseisiä lootia en ole saamassa täältäpäin missä asun. Muistelen että täällä on ollut juttua että ovat yllättävän hyviä hintaansa nähden. Mutta haluan vielä varmistaa ennen kuin teen mitään ratkaisevia päätöksiä. Joten antaahan tulla kokemuksia. Kiitän ja kumarran! on ne behringerin nupit iha kelpokamoja. ja todella painavia. mut suosittelen marsun 4x12 kaappeja, ja niitä saa torilta 350 euroon niin eipäole paha. itsekin engliin olen sortumassa ja screamerin kaiketi hommaan, tänään testailemaan comboa ja kenties jotain muuta .. roknroll |
burning wee 19.07.2005 12:57:06 | |
---|
Mulla oli semmonen 4x12 kaappi ja kuulosti hintaluokassa hyvältä kunnes löin samoilla säädöillä kochin kaapin kiinni,silloin todella huomas että täyttä p...aa se behringeri todella vaan on.Jos olet tommoseen englin nuppiin päätymässä niin se on jo senverran hyvä vehje,että älä pilaa hyvää soundia paskalla kaapilla,koska ne elementit todellakin tekee sen soundin aika pitkälle.Käytettyjä marshalleja löytyy jo melki samaan hintaan kun vähän katselee. Only GIBSON is good enough! |
Wasbesp 19.07.2005 16:23:23 | |
---|
Pain Confessor soittelee livenä ENGL:n nupeilla Behringerin kaappien läpi, ja ihan hyvältä se soundaa. Onks kaikki Alexit laihoja? |
Hannu H. 19.07.2005 17:45:29 | |
---|
Pain Confessor soittelee livenä ENGL:n nupeilla Behringerin kaappien läpi, ja ihan hyvältä se soundaa. Mutta kuka sanoo että siellä behringerin kaapissa on alkuperäset elementit vielä jäljellä? =) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
32788 19.07.2005 21:41:48 | |
---|
Mutta kuka sanoo että siellä behringerin kaapissa on alkuperäset elementit vielä jäljellä? =) Olihan EVH: llakin 5150: n kuorissa kokonaan toinen vahvistin. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää... |
Mörkö 19.07.2005 23:38:31 | |
---|
"vinsentti on vihree nyrsijä" |