Aihe: Bad cat ja kumppanit
1 2
msm40
18.07.2005 18:23:33 (muokattu 18.07.2005 18:24:41)
Muutama toinen boutique vahvari jota kannattaa oikeasti harkita on:

Lehnert Rambler, http://www.lehnert-amps.com/

Tämä vahvistin on niin hyvänsoundinen että se saa miehen kyyneliin. Vahvistin on hävyttömän halpa. Ja kyllä, olen verrannut Bad Cattiin ja Buddaan. Matchlessia en ole itse testannut.

...

Toi on aika kiinnostava laitos eikä ole hinnallakaan pilattu. Onko kellään ensikäden tietoa eli soittokokemusta tollasesta?
All you really need is your imagination... And few pedals...
Ocku
19.07.2005 01:20:09
Kun nyt kerran näistä kissasukuisista, kuten Bad Catistä tai Matchlesista on kyse niin kehottaisin käydä kuuntelemassa varsinkin Tubewonderin soundclippejä, www.anacon-tech.com.

Olen itse kerran päässyt kokeilemaan kyseistä vempainta, ja se oli aivain hirvittävän hyvä.

Ei siinä ehtinyt kunnolla perehtyä vempaimeen, kun siinä on niin uskomattomat mahdollisuudet, mutta koko vempaimen perussoundi on todella terve. Sama pätee myös Lehnertiin, Edgariin ja Londonpoweriin.

Onhan nämä boutique-vaffarit hintavia mutta kysyppäs joltain lumikelkkailijalta paljonko rahaa uppoaa lumikelkaan! Tai golfailuun, tai oikein hyvään jouseen itse viulusta puhumattakaan.
javia
19.07.2005 06:36:25
Onhan nämä boutique-vaffarit hintavia mutta kysyppäs joltain lumikelkkailijalta paljonko rahaa uppoaa lumikelkaan! Tai golfailuun, tai oikein hyvään jouseen itse viulusta puhumattakaan.

Noin mää yritän aina vaimollekin vakuutella...
ja tottahan tuo on joka sana. Aina ihmetellään kun ostetaan vaikka 300e säröpedaali joka on niinku aivan kun olis rikoksen tehny kun niin kallis pedaali, 300ekee on kyllä pikkuraha esim. vaikka jossain ralli/motskariharrastuksessa...
No vähän OffTopic mut kuiteski....
Man With Bad Tone Laughs Alone!
goose
19.07.2005 09:28:00 (muokattu 19.07.2005 09:32:52)
Jaahas, lisää monsterin uhreja. Ja totta puhut; olin kyllä noista monstereista tietoinen, mutta vasta sitten kun Tyykibluesissa soitin moisella värkillä (El Mariachilla), niin peli oli kyllä menetetty. Ja lisää pitää saada, La mesera tulee varmaan kalustoon tässä jossain vaiheessa. :). Se mikäö mua miellyttää eniten tälläisessä toiminnassa on se, että kun joku ei miellytä niin tekijä itse vaihtaa/säätää esim. vaikkapa EQ:t semmoisiksi että ne toimii just siihen omaan juttuun. Tässä valossa näiden koneiden hinnat rupee olee aika edulliset, suorastaan halvat :-). Otitko btw kauin erikseen, vai onko moiselle käyttöä?

Kaiun asennutan todennäköisesti jälkikäteen combon omaan koppaan, mutta saa nähdä. Headroom on parilla bluella sitä luokkaa, että ei siinä mitään kaikuja paljon tarvitse. Onhan nämä Monsterit ihan puoli-ilmaisia, jos miettii työn laatua, takuuta, huoltoa ja modailumahdollisuuksia. Kaiken lisäksi Mäntymaat on niin mukavaa porukkaa ja he silminnähden nauttivat tästä jutusta.
Tämäkin projekti sai alkunsa siitä että Juha otti yhteyttä ja minä puoliväkisin suostuin lopulta yhden päivän "hukkaamaan" maaseutukierrokseen (St. PaulsSound Nummelassa oli muuten kätevästi matkan varrella ;). Sitten mentiin oikeen porukalla Forssaan ja kaveri oli varannut monta tuntia vain meille. Oli tosi hienoa. Rimputtelin tunnin putkeen ja samalla Juha esitteli soundeja ja väänteli pikku Mariachin namikoita ihan liekeissä. Se oli lyhyesti siinä. Tässä vaiheessa olin jo myyty, vaikka olen yleensä hyvin kriittinen soundiin ja laitteisiin liittyvien asioiden suhteen. Tehtiin speksit ja pantiin käsiraha sisään. Ja mikäs sen mukavampaa kun kotimainen osaaminen on tätä luokkaa. Kaikki ylistys myös Kiviojan Ristolle Rikstonestani =).

P.S. Soititko Tyykissä kenties Sakaran Lassen Mariachia? Niin ja jos haluat luopua La Magiastasi, voisin harkita. Paa tarjous tulemaan!
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
goose
19.07.2005 13:45:25
Totta, ja vielä super-reiluja. Juha on tota munkin värkiä väkertänyt monet kerrat, ja oli silti vielä innoissaan :).

Kerro lisää noista väkerryksistä? Modeja, korjauksia?

On se helppo heittää combo takakonttiin ja hurauttaa Forssaan jossa kaveri odottaessa hoitaa hommelit. Jenkki Buddan kanssa saa sen sijaan mennä häntä koipien välissä Wahvarikellariin ja maksaa työt kiltisti omasta pussista. Ja jonon hännillekin joutuisi.
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)