Villilapsi 18.07.2005 19:55:28 (muokattu 18.07.2005 19:55:53) | |
---|
olisiko näistä tälläiselle aloittelijalle mihinkään? Kitaraksi Epiphone les paul special vahvistimeksi rolandin micro cube Liikkeessä näitä ainakin suositeltiin muutakin kitaraa/vahvistinta voi ehdottaa mutta max. 300 euroa on vain käytössä |
Lennu 18.07.2005 20:02:32 | |
---|
Kävin koklaa tota mikrokubea. Ihan hyvä peli kotisoitteluun. Epistä en osaa sanoa. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
Niq 18.07.2005 20:38:48 (muokattu 18.07.2005 20:41:54) | |
---|
Toi epi ei kyllä mikään liian hyvä ole, tosin kyllä se harleybenttonit voittaa. Itse ottaisin ensimmäiseksi kitaraksi yamaha pacifican. EDIT: Crate GT15(?) on myöskin hyvä ensimmäinen vahvistin, itse ennen viime keikkaa soittelin backstagella tuommoisen läpi ja sehän kuulosti vallan hyvältä. Aika "iso" soundi noin pieneksi vehkeeksi. Microcubesta en sano mitään muuta kun sen, että alussa helposti huijaa itseään ja peittää soittovirheet efektien alle... "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
PuNkKi 18.07.2005 21:02:05 | |
---|
Itse voin vain Cubea suositella... kitarasta ei ole hirveästi kokemuksia joskus aikoinaan testasin.. voi olla ihan "ok" JOS säädöt on kohdillaan.. siinä ei ollut. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
saha 18.07.2005 21:54:01 | |
---|
Kyseinen kitara on ihan mukiinmenevä, mikit on sarjaa "tuhnu" kuten kaikissa halpiksissa. Kaula on mielestäni suht paksu, mutta en tiedä johtuuko se siitä että olen tottunut mm. Ibanezin hammastikkuihin. Kaverini Epi LP Special pitää vireen varsin hyvin, ei mennyt viritys kovin pahasti persiilleen semmoisen viiden minuutin Hendrix-repimisen jäljiltä. Jos saat jostain ~170e niin kannattaa ostaa. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Villilapsi 18.07.2005 22:00:49 | |
---|
Kyseinen kitara on ihan mukiinmenevä, mikit on sarjaa "tuhnu" kuten kaikissa halpiksissa. Kaula on mielestäni suht paksu, mutta en tiedä johtuuko se siitä että olen tottunut mm. Ibanezin hammastikkuihin. Kaverini Epi LP Special pitää vireen varsin hyvin, ei mennyt viritys kovin pahasti persiilleen semmoisen viiden minuutin Hendrix-repimisen jäljiltä. Jos saat jostain ~170e niin kannattaa ostaa. Ok. eli varmaankin menettelisi mun käytössäni 295 euroon mulle luvattiin koko paketti. onko paha hinta? |
Villilapsi 18.07.2005 22:02:43 | |
---|
Toi epi ei kyllä mikään liian hyvä ole, tosin kyllä se harleybenttonit voittaa. Itse ottaisin ensimmäiseksi kitaraksi yamaha pacifican. EDIT: Crate GT15(?) on myöskin hyvä ensimmäinen vahvistin, itse ennen viime keikkaa soittelin backstagella tuommoisen läpi ja sehän kuulosti vallan hyvältä. Aika "iso" soundi noin pieneksi vehkeeksi. Microcubesta en sano mitään muuta kun sen, että alussa helposti huijaa itseään ja peittää soittovirheet efektien alle... Ok. ainut että en ole oikeen noista stratocaster kitaroista innostunut. |
saha 18.07.2005 22:08:36 | |
---|
Ok. eli varmaankin menettelisi mun käytössäni 295 euroon mulle luvattiin koko paketti. onko paha hinta? Ei, jos antavat siihen kaupantekijäisiksi parinkympin edestä rihkamaa. Piuha, olkahihna, ständi, plekuja... >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Ei, jos antavat siihen kaupantekijäisiksi parinkympin edestä rihkamaa. Piuha, olkahihna, ständi, plekuja... piuhan ja kielipaketin lupasivat jo. muuta ei taida tippua. |
Rokkinorsu 18.07.2005 23:46:12 | |
---|
piuhan ja kielipaketin lupasivat jo. muuta ei taida tippua. Kyllä sieltä ny pitäs olkahihnaki irrota. Minä sain ainaki ständin, olkahihnan, plekut, piuhan ja virittimen kaupanpäälle. ''valihe tuosta itelles hihna, ota tuosta ny kourallinen plekuja, tästä saat huippu piuhan, no pistetään vielä ständi kaupan päälle'' :D Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Carpenter 18.07.2005 23:49:31 | |
---|
Ei huonot valinnat. Tsekkaa myös Ibanez RG321 ja Craten GX-15R. Cratesta saa vaivatta loistavan soolo- ja treenisaundin eikä siinä ole turhia efektejä. |
saha 19.07.2005 13:20:35 (muokattu 19.07.2005 13:22:54) | |
---|
Cratesta saa vaivatta loistavan soolo- ja treenisaundin eikä siinä ole turhia efektejä. Yhh, siitä ei lähde muuta kuin tunkkaista pörinää. edit. tai, Cratellakin on aika montaa mallia näitä 15w-rääkkejä, gx, g, gt... eli voimme puhua eri laitteesta. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Niq 19.07.2005 14:42:42 | |
---|
Yhh, siitä ei lähde muuta kuin tunkkaista pörinää. edit. tai, Cratellakin on aika montaa mallia näitä 15w-rääkkejä, gx, g, gt... eli voimme puhua eri laitteesta. Mulla oli aikanaan GX-15, ja kyllä sillä kelpas reenailla, särösoundi oli kyllä aika tunkkainen, tää uus tuttavuus oli vissiin GT-15R ja siitä lähti kyllä komeat ja isot särösoundit tosi hiljasillakin volumeilla "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
Villilapsi 19.07.2005 15:19:39 | |
---|
Ei huonot valinnat. Tsekkaa myös Ibanez RG321 ja Craten GX-15R. Cratesta saa vaivatta loistavan soolo- ja treenisaundin eikä siinä ole turhia efektejä. Eikö tuo ibanez ole jo pelkälleenkin ainakin 300 euron hintainen? |
secondarymind 19.07.2005 15:55:46 (muokattu 19.07.2005 15:55:58) | |
---|
Eikö tuo ibanez ole jo pelkälleenkin ainakin 300 euron hintainen? On. Kyllä noilla ehdottamillasi kamoilla pääsee hyvin alkuun, jos tosiaan 300€ on yläraja. Ja jos ne 295 € pyysi noista ja lupautui antamaan piuhan ja kielisetin mukaan niin voit ehdottaa, että maksat 300 € ja otat lisäks vielä olkahihnan, plektroja ja ständin.:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
käsi 20.07.2005 02:33:19 | |
---|
On. Kyllä noilla ehdottamillasi kamoilla pääsee hyvin alkuun, jos tosiaan 300€ on yläraja. Ja jos ne 295 € pyysi noista ja lupautui antamaan piuhan ja kielisetin mukaan niin voit ehdottaa, että maksat 300 € ja otat lisäks vielä olkahihnan, plektroja ja ständin.:) just näin, kyllä tolla setillä pääsee alkuun, mutta pyydä että ne laittaa sen kitaran säädöt kuntoon, eli katsovat että kaula on suora jne jne. tosiaan luulis että saat mukaan läjän kaikkea pikku sälää. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Lennu 20.07.2005 08:46:35 | |
---|
tosiaan luulis että saat mukaan läjän kaikkea pikku sälää. Kaikkea sitä aina luulee. Sitten hävettää, kun ne nauraa päin naamaa. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
käsi 20.07.2005 21:42:35 | |
---|
Kaikkea sitä aina luulee. Sitten hävettää, kun ne nauraa päin naamaa. joka kerta kun ite olen ostanut kitaran tai jotain siihen liittyvää olen saanut mukaan aika paljon "sälää". mm kitaran piuhoja useita, läjän plektroja, kitarastandin, jopa kerran sain kulahtaneen säröpedaalin ja kaikkea muuta vihkosista ja kirjoista alkaen. kyse on tinkimisestä, tossa yllä olevassa tapauksessa luulisi irtoavan aika mukavasti kaupanpäällisiä, siinä on potentiaalinen pitkäikäinen asiakas joka on harrastuksen alussa, eli vielä paljon ostettavaa. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Nazareth 22.07.2005 21:10:56 | |
---|
joka kerta kun ite olen ostanut kitaran tai jotain siihen liittyvää olen saanut mukaan aika paljon "sälää". mm kitaran piuhoja useita, läjän plektroja, kitarastandin, jopa kerran sain kulahtaneen säröpedaalin ja kaikkea muuta vihkosista ja kirjoista alkaen. kyse on tinkimisestä, tossa yllä olevassa tapauksessa luulisi irtoavan aika mukavasti kaupanpäällisiä, siinä on potentiaalinen pitkäikäinen asiakas joka on harrastuksen alussa, eli vielä paljon ostettavaa. Miä ku ostin mun straton aikoinaa ni jouvuin melkei rukoilemaa että sai kielisetin kaupan päälle :) "No, menkööt". No päh! IMIK #27 |
...And Justice For All 22.07.2005 21:53:41 | |
---|
Yhdistelmä jammu pacifica + cube on varmasti hyvä setti alottelijalle. Testaa. THV-Klubi #21 |