Hohhoijaa 18.07.2005 11:28:24 | |
---|
Timo Rautiaisellakin oli "tosi paljon" uutta kerrottavaa. Veikkaan että meni ohjelmaan pelkän grilliruuan perässä. Mitä, etkö itse olisi mennyt? |
Deino 18.07.2005 11:52:20 | |
---|
Aika paska, mutta kyllähän tuota nyt katsoi. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
balzary 18.07.2005 12:50:52 | |
---|
Olikin ilmeisesti suunnattu ei-metallisteille. näinpä juuri. ihan ok ohjelma näin ei-metallististille. ei nyt mitään syväluotaavaa, mutta menihän tuo sunnuntai-ilta noinkin. |
Abugali 18.07.2005 14:48:42 | |
---|
Finntroll mainittiin pariinkin kertaan o/ |
Hohhoijaa 18.07.2005 14:53:25 | |
---|
Finntroll mainittiin pariinkin kertaan o/ o/ o/ o/ Kirjoalleitus |
hannaya 18.07.2005 15:26:58 | |
---|
Musta toi oli tollanen "tehdäänpä nyt fiksu (ja mitäänsanomaton) ohjelma _hevimusiikista_". Juontajat tosiaan tuntu olevan ihan ulkona kaikesta ja esittävän aika kökköjä kysymyksiä. Ich bin die Osternhase ;) |
toba 18.07.2005 15:43:49 | |
---|
Mediassa vääristellään ja ollaan tietävinään aina kaikesta kaiken. Tuli taas helvetin tyhmä olo kun luin tän päivän hesarista tuska-festivaalista juttua. Dimmua tituleerattiin Black Metallin kärkipääksi jne. Se eilinen hevitelakka oli aika kökkö. Hyvännäköstä ruokaa ne näytti grillaavan :P |
Jokunen 18.07.2005 15:46:03 | |
---|
Dimmua tituleerattiin Black Metallin kärkipääksi Jee, genretappelua! Mitäs se sitten on? "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
raaq 18.07.2005 16:09:51 (muokattu 18.07.2005 16:10:47) | |
---|
Jee, genretappelua! Mitäs se sitten on? Amispoppia sanon minä! Ja muka paskakin hevi on hyvää, paskat! Kuunnelkaa Mayhemia, hirveetä sontaa! Tilapäisesti tunnusta käyttää Jannibal 20.7.2005 asti |
aikavaikea 18.07.2005 16:14:40 | |
---|
Ja muka paskakin hevi on hyvää, paskat! No Riekkihän tuohon totesi, että valitettavasti näin ei kuitenkaan väitteestä huolimatta ole asiain laita. What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Jormaz 18.07.2005 16:16:01 | |
---|
Semmoset "hevi on paskimmillaankin parasta"-tyypit on kyllä aika vastenmielisiä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Angus 18.07.2005 16:23:42 | |
---|
Semmoset "hevi on paskimmillaankin parasta"-tyypit on kyllä aika vastenmielisiä. Aivan samaa mieltä. Huono hevi on muuten oikeasti uskomattoman paskaa, semmosta pakkopullaa jota ei jaksaisi kuunnella sekuntiakaan. Mutta ne onkin semmosia 14-vuotiaita ketkä ovat juuri löytäneet hevin, kyllä heidänkin musiikkimakunsa tulee jossain vaiheessa laajentumaan ja se huono hevi rupeaa tosiaankin olemaan huonoa heviä. |
Rattata 18.07.2005 16:44:08 | |
---|
Timo Rautiaisellakin oli "tosi paljon" uutta kerrottavaa. Veikkaan että meni ohjelmaan pelkän grilliruuan perässä. Eihän siellä kukaan kertonut yhtään mitään uutta. Aika paljon se on toimittajista kiinni. Tällä kertaa kyselivät jatkuvasti samoja kysymyksiä, mitäs niihin sitten vastaat muuta kuin toistat itseäsi? THV-klubi #8 |
plastic 18.07.2005 18:09:41 | |
---|
|
balzary 18.07.2005 18:45:45 | |
---|
Eihän siellä kukaan kertonut yhtään mitään uutta. Aika paljon se on toimittajista kiinni. Tällä kertaa kyselivät jatkuvasti samoja kysymyksiä, mitäs niihin sitten vastaat muuta kuin toistat itseäsi? ei ehkä uutta heviä muutenkin kuuntelevalle, muille siellä saattoi rautiaisenkin suusta kuulua jotain, mitä eivät ole ennen kuulleet. samat kysymykset kyseltiin mun mielestä eri henkilöiltä, ei koko ajan yhdeltä ja samalta. |
basistivol666 18.07.2005 19:19:43 | |
---|
"Mie en ainakaa ota vaaleanpunast pyyhettä"
-J. Hyrkäs- |
Hohhoijaa 18.07.2005 20:18:42 | |
---|
Asiallisen tuntuisia herrasmiehiä nuo deathchainin sällit! : D Samaa ajattelin itsekin! Kirjoalleitus |
Jotekin kävi sääliksi niitä juontajia siellä Saunassa. Niillä oli sitäpaitsi ihan tyhmiä kysymyksiäkin, ja niiltä vierailtakin kyseltiin paria hassua kysymystä muotoiltuna hieman eritavoin. Kyllähän tuon katsoi, vaikkei juuri mitään uutta mulle tarjonnutkaan, paitsi sen että Titus Hjelm on jonninsortin uskontotutkija, vai mikä se oli... Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
Naama-amis 19.07.2005 00:15:17 | |
---|
Semmoset "hevi on paskimmillaankin parasta"-tyypit on kyllä aika vastenmielisiä. Minusta taas juuri tuollainen antaumuksellinen omistautuneisuus omalle asialle on erittäin hienoa ja tavoiteltavaa. Mitä kovempaan irvistykseen purukaluston joutuu väkisin vääntämään oman juttunsa eteen, sitä hienompi ihminen. Mun nähdäkseni hevimetallimusiikki - en pyydä anteeksi rockpoliisilta jonka mielestä termi meni väärin - muuten pitää sisällään maailman parhaat ja paskimmat taiteelliset teokset. Koko laatukimara tarjolla, niinkus mikäkin ääretön smörkasboordi. |
guano 19.07.2005 02:59:39 | |
---|
Shit stinks and so do this. Tuon taivaan tilalle ois voinu välillä vaikkapa jotain muutakin pistää. Huono oli. Turhaa lässytystä ohjelmassa, piti vaihtaa kanavaa välillä ku kävi tylsäks. |