Aihe: Tangomarkkinat 2005
1 2 3 4 5
jjussila
18.07.2005 21:55:11
Juuri näin. Pääsin näkemään Lehtosen vain kerran livenä. Jotain tavallista parempaa osasin odottaa, mutta yllätti silti. Yksi karismaattisimpia esiintyjiä, joita koskaan olen tanssipaikan stagella nähnyt. Äijä (tai poika oikeastaan) täytti lavan ja neljänneksen tanssisalista olemuksellaan.
Kuin myös: olimma hänen ensimmäisellä valinnan jälkeisellä keikalla yhtä aikaa toisena orkestraationa ja tuli jutusteltua kaverin kanssa: vaikutti kaikkein eniten olevan täysin hämillään valinnastaan: tautisen vaatimaton ja elämänmyönteinen nuori mies, joka omasi poikkeuksellisen äänen ja ....hoppeinen Q taustalla oli vähän helevatin hyvä bändi; kaikki toimi tautisen hyvin.
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
Sertzo S
19.07.2005 08:05:22
Tämän vuotisia Tangomarkkinoita sivuten sain juuri eilen postissa Arja Sipolan uuden juhlalevyn, jossa parisssa biisissä näkyy myös Sertzo-sedän sovituksellinen kädenjälki, sekä bassottelu.

Kyllä minä pidän Arjaa kuningattarena yhtenä taitavimpana ja tyylikkäämpänä tulkitsijattarena tuolla levyllä, jossa on 14 eri laulua hänen uransa aikana leyttäminään koottu yhteen pakettiin-ja pari uuttakin laulua joukossa. Finkut on ainakin soittaneet muutamat taustat siihen Aku Toivosen johdolla.

Ehkä kaverini studiotekniikka ei aivan yllä siihen tasoon biisiemme osalta levyllä, mitä isommissa pajoissa on aikaan saatu, mutta ei se pahemmin vaivaa ja eivät sitä tuskin monetkaan kuulijoista huomaa, palstamme kultakorvat kylläkin.
Hyvä äänite kymmenen pisteen kuningatar Arja Sipolalta.

Luulen, että Manjaana ainakin pitäisi siitä. Painosmäärää en tiedä, mutta toivottasti alan liikeistä löytyy. HOT ONE www.musiikkijakelu.fi huolehtii näköjään jakelusta.
edge
19.07.2005 22:41:42
....oikein jännittää kuinka nopeasti Sipola saa tuplaplatinaa..
..verrattain nättiä hommaa..
Sertzo S
20.07.2005 08:20:22
....oikein jännittää kuinka nopeasti Sipola saa tuplaplatinaa..

Olis suotavaa ja mullekin tulisi lisää mainetta :)
manjaana
20.07.2005 15:49:53
Olis suotavaa ja mullekin tulisi lisää mainetta :)

Hih, kannan korteni tuohon kekoon, kunhan vaan sattuu silmään ko tuotos..
Yli 40-kymppisilt on biletys kielletty..., tanssi vaa hunppaa mummo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)