Aihe: Marshall Valvestate 40 toimimaan?
1
Patrucci
18.07.2005 16:58:14
Mulla on kotivahvistimena ollut jo tosi kauan tuommonen Marshallin valvestate, jonka ajattelin laittaa (tai laitattaa) kondikseen. Siitä on tehot olleet kadoksissa jo vuosia ja olen käyttänytkin sitä vain "päättärinä" erillisen etuasteen kanssa (jonka olen liittänyt power amp in -liitäntään). Ajattelin että vika voisi ihan vaan olla likaisissa potikoissa. Nyt suihkuttelin potikat kontaktisprayllä ja ne toimivatkin hyvin, mutta tehot edelleen kateissa. Molemmista kanavista kuuluu vain tosi hiljaa vaikka volkat on täysillä. Ongelman voi kiertää yhdistämällä piuhalla pre amp out ja power amp in -liitännät, jolloin vahvistin tuntuisi pelittävän hyvin. Missähän vika kun tehot ovat normaalisti kateissa?
32788
18.07.2005 17:03:51
Kato ettei ole kuulokkeet liitännässä kiinni!

Anteeksi. Itselläni on tosin oikeasti ollut kuulokkeet kiinni kun olen ihmetellyt pientä volyymiä. Vähän tunsin itseni isäksi sen jälkeen.
Jag
18.07.2005 19:24:23

off topic

Anteeksi. Itselläni on tosin oikeasti ollut kuulokkeet kiinni kun olen ihmetellyt pientä volyymiä. Vähän tunsin itseni isäksi sen jälkeen.
Ite oon joskus lyöny kitaran pouhan tohon headphonesii ja ihmetelly ku ei kuulu mitää.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)