PL 18.07.2005 18:51:15 | |
---|
pakko yrittää, kun noin kauan roikkui. Eka! |
mack the knife 18.07.2005 19:21:23 | |
---|
Ja kun soitetaan free-jazzia niin kuka sen määrittelee mikä on oikein soitettu ;) Se on sitä, että yks sanoo: NYT! Sitten kaikki soittaa kymmenen minuuttia mitä sattuu ja vääntelehtii sen näköisenä, että kyllä taittuu. Hienostoyleisö ministereistä lähtien naksuttelee sormiaan ja nyökyttää päätään, että kyllä on hyvä. Vessassa ne ottaa taskumatista pitkän ryypyn ja kiroilee keskenään, että mitä helevetin paskaa sitä joutuu kuuntelemaan. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
Martso 18.07.2005 19:31:30 | |
---|
Hienostoyleisö ministereistä lähtien naksuttelee sormiaan ja nyökyttää päätään, että kyllä on hyvä. Perjantaina oli pari nuita havaittavissa. Minulla ei ole sitte minkäänlaisia empatioita noita kohtaan. Terassilla oli hieman ruuhkaa kun tulin siihen seisoskelemaan heidän eteen, silleen olkapää hieman heidän kohalla. Ne oli vielä hieman korkeammalla kun minä, joten näkyvyyttä en peittäny yhtään. Pakko sen toisen oli kuitenki poskeansa ruveta soittamaan. Säikähdin sitte itekki itteäni, nimittäin vastasin välittömästi ja todella pahasti. No, loppu ainaki se jupina. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Pakko sen toisen oli kuitenki poskeansa ruveta soittamaan. Säikähdin sitte itekki itteäni, nimittäin vastasin välittömästi ja todella pahasti. No, loppu ainaki se jupina. Hyvä, saatana! Heti tuli mieleen, että olis kyllä päässy munkin suusta kunnon tekstiä tuossa tapauksessa. Ei ne niin kuninkaita ole kuitenkaan. Aisa on. Ja minä aisankannattaja. :) Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
backwood 18.07.2005 19:52:09 | |
---|
Hyvä, saatana! Heti tuli mieleen, että olis kyllä päässy munkin suusta kunnon tekstiä tuossa tapauksessa. Ei ne niin kuninkaita ole kuitenkaan. Aisa on. Ja minä aisankannattaja. :) eihän...täytyy sanoa miehen tuntien että et varmaan(kaan)olis jäänyt sanattomaksi.... humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
jon lord 18.07.2005 19:57:45 | |
---|
Tää ei nyt liity suoranaisesti tähän free-jazz juttuun, mutta aika lähelle. Kerran kuoron kanssa opetin aika kauan äänenavauksia niille. Mentiin kaikkia erilaisia juttuja. kun lopetin niin yksi mummeli kysyi ihan tosissaan ja vähän hämillään että koskas me sitten esitetään nää. Ajattelin silloin että voi prk......e.Muistaakseni joskus takavuosina pop-yhtyeiden SM-kisoissa yksi bändi touhus lavalla aikansa viritteli soittimia ja sellaista. Kun tuomaristo sanoi että eikös se virittely jo riitä niin kundit sanoi että tässä tämä setti oli. |
aisa 18.07.2005 19:58:34 | |
---|
Hyvä, saatana! Heti tuli mieleen, että olis kyllä päässy munkin suusta kunnon tekstiä tuossa tapauksessa. Ei ne niin kuninkaita ole kuitenkaan. Aisa on. Ja minä aisankannattaja. :) no okei, ollaan kavereita kun noin kauniisti ja kaikkee... petriä ammuttiin tuala mettässä. |
v_m_kangas 19.07.2005 14:29:36 | |
---|
Tässä näemme tulokset kun suosittu tanssinope lähtee täyttämään aukkoa tanssittavaa musiikkia soittavien tanssiorkestereiden kentällä: http://kotinetti.suomi.net/kari.simila/ Ei sinänsä, kannattaisi varmaan monen muunkin tanssijan koittaa kaiteen toisellakin puolella. Huomaapahan ainakin, että ei se aina niin helppoa ole kuin näyttää :) Humppaa tai soita humppaa |
baron 19.07.2005 15:13:26 | |
---|
Se on sitä, että yks sanoo: NYT! Sitten kaikki soittaa kymmenen minuuttia mitä sattuu ja vääntelehtii sen näköisenä, että kyllä taittuu. Hienostoyleisö ministereistä lähtien naksuttelee sormiaan ja nyökyttää päätään, että kyllä on hyvä. Vessassa ne ottaa taskumatista pitkän ryypyn ja kiroilee keskenään, että mitä helevetin paskaa sitä joutuu kuuntelemaan. 1. Mä tykkään ryypätä mun kantapubissa. 2. Mulla ei oo tarvetta näyttäytyä missään. Kun mä meen johonkin free, fuusio tai perinteiseen jazztilaisuuteen, meen tasan kuuntelemaan ja kyllä huomaan olevani ainoa poikkeava häirikkö! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 19.07.2005 19:20:00 | |
---|
Tässä näemme tulokset kun suosittu tanssinope lähtee täyttämään aukkoa tanssittavaa musiikkia soittavien tanssiorkestereiden kentällä.... Eka kolme minsaa kuulosti oikeinkin hyvältä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Ukko 19.07.2005 20:26:41 | |
---|
Mä tykkään ryypätä mun kantapubissa.! Lähistöllä oleva "kantabub " on sellainen paikka että siellä ollessaan tuntee jotenkin olevansa super A-luokan kansalainen kun katselee ja kuuntelee niitä oikeita paikan kantaasiakkaita. Ja se on paljon meikäläisen kohdalta sanottu ;) |
buntta 20.07.2005 23:10:17 | |
---|
Tässä näemme tulokset kun suosittu tanssinope lähtee täyttämään aukkoa tanssittavaa musiikkia soittavien tanssiorkestereiden kentällä: http://kotinetti.suomi.net/kari.simila/ Ei sinänsä, kannattaisi varmaan monen muunkin tanssijan koittaa kaiteen toisellakin puolella. Huomaapahan ainakin, että ei se aina niin helppoa ole kuin näyttää :) Herra siunaa ja varjele... + |
uruttaja 20.07.2005 23:43:10 | |
---|
Herra siunaa ja varjele... + Ei VIT..U. Tämä Jari Aaltonen pitää tanssikoulua Koskelankylän Valolla täällä näin!!! Menneinä vuosikymmeninä Valolla soitti Valonpojat, vanhoja legendaarisia oululaismuusikoita. osin edesmenneitä. Nyt nämä valopäät on tehneet Valondersin!! En oo ikinä ennen kuullut tuosta bändistä mitään, vasta äsken aukasin tuon linkin. Tässä tapauksessa Buntan sanoin: Siunaa ja Varjele, ettei tanssiopettajat enää hakkaisi päätään Karjalan mäntyyn. |
buntta 20.07.2005 23:58:35 | |
---|
Ei VIT..U. Tämä Jari Aaltonen pitää tanssikoulua Koskelankylän Valolla täällä näin!!! Menneinä vuosikymmeninä Valolla soitti Valonpojat, vanhoja legendaarisia oululaismuusikoita. osin edesmenneitä. Nyt nämä valopäät on tehneet Valondersin!! En oo ikinä ennen kuullut tuosta bändistä mitään, vasta äsken aukasin tuon linkin. Tässä tapauksessa Buntan sanoin: Siunaa ja Varjele, ettei tanssiopettajat enää hakkaisi päätään Karjalan mäntyyn. Hahaa!!! Juu ja lisää ohjeita Aaltoselle Rokan sanoin: "kuule siul onkii paha tapa, sie haastat leikkii tosissais". |
klunssila 21.07.2005 00:23:51 | |
---|
Tässä näemme tulokset kun suosittu tanssinope lähtee täyttämään aukkoa tanssittavaa musiikkia soittavien tanssiorkestereiden kentällä: http://kotinetti.suomi.net/kari.simila/ Ei sinänsä, kannattaisi varmaan monen muunkin tanssijan koittaa kaiteen toisellakin puolella. Huomaapahan ainakin, että ei se aina niin helppoa ole kuin näyttää :) On niillä ollut ainakin 2 keikkaa, josta kovasti kiittävät järjestelyjä ja järjestäjää. On se ammattimaista hommaa... Pitäskös meidänkin alkaa omilla nettisivuille kiittämään ja kirjoittamaan joka keikasta: "haluamme kiittää ravintola Karelian kokkia kylmästä kinkkukiusauksesta ja siitä, että tällä kertaa oli yöleivät valmiina ilman suurempaa tappelua. Samoin huoneissa oli ihanat nahkaiset päiväpeitot ja mukavasti auringossa lämmennyt raikas tuulahdus. Portaat olivat juuri sopivat roudaukseen, ja se loi loistavat alkulämpimät ennen keikkaa. Ei siis yhtään haitannut, että hissi oli paskana! Kiitos vielä kerrran Karelia!" |
Lennu 21.07.2005 00:40:37 | |
---|
Ne videot oli jotain aivan mahtavaa. Rok. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
uruttaja 21.07.2005 11:19:45 | |
---|
Ne videot oli jotain aivan mahtavaa. Rok. Eivät pirut avaudu ainakaan mulle. |
pekkajau 21.07.2005 11:58:42 | |
---|
Ne videot oli jotain aivan mahtavaa. Rok. Kyllä Abban maailmankiertue elokuva kalpenee näitten tuotosten rinnalla! varsinkin Kalle Tappisen "oksennusefekti" ja rytmimunarytmi on täydellinen! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
isojussi 21.07.2005 12:19:30 | |
---|
Toisaalta tossa on hyvä alku. Kaikilla bändeillä pitäs olla tommoset esittelyvideot - paitti että pahasti on pääesiintyjinä mapit. Sanon jopa minä, joka en juuri mitään osaa ulkoo. Ja olihan se Tappinen viä kesy... (anteeks, oli pakko näköjään) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Tankero 21.07.2005 12:27:18 (muokattu 24.07.2005 00:51:41) | |
---|
no jo |