![]() 17.07.2005 11:24:35 | |
---|---|
Naulan kantaan:-) lopetin soittamisen nimen omaan tämänkaltaisten henkisten alennustilojen vuoksi, HAHHAA!!! Eikös julisteilla ole tarkoitus edistää keikkamyyntiä eikä pelotella ihmisiä?! oon kovasti pahoillani puolestasi,kun olet joutunut lopettamaan soittamisen. Musta toisten mollaaminen on vaan aika alkukantaista huumoria ja jos on pokkaa,niin laita oma kuvasi muusikoiden nettiin,niin mä keksin vuorostani vitsit.Hah Hah haa ja parit hahhat vielä päälle.Ps. jos mä olisin tosikko,niin tuskin viitsisin edes vastata näihin kommentteihin. | |
![]() 17.07.2005 12:19:57 | |
Näissä tanssi eli huttubändeissä soittaa usein todella huonoja !!! soittajia, jotka luulevat osaavansa soittaa hyvin ja se tekee näist' kuvista ja orkestereista vielä parempaa. Eräänä esimerkkinä muuan basisti, joka ei koskaan virittänyt basoaan kun se oli kuulemaa tehtaan hyvässä vireessä. Kaverini sitten sen salaa viritti mutta tämä kaveri soitteli kuitenkin "oksan kohdalta" koko illan. Kuinka kanssasoittajia ei haittaa jokun perseelleensoitto. Joskus olen käynyt kuuntelemssa aivan tahallani näitä huonoja bändejä ja siitä saa kyllä häpeän sävyttämät kiksit. Äijä't vääntävät hiki otsalla jotakin aivan helvetin paskaa ja sitten se paras !!! Ihmiset vielä taputtavat ja pyytävät lisää. Kun katsoo Innasen tauluja niin tätähän me ollaan koko kansa. Umpitolloja. Lihavia ja lyhytjalkaisia ja naisilla iso perse kaikenlisäksi. | |
![]() 17.07.2005 12:46:51 | |
Näissä tanssi eli huttubändeissä soittaa usein todella huonoja !!! soittajia, jotka luulevat osaavansa soittaa hyvin ja se tekee näist' kuvista ja orkestereista vielä parempaa. Eräänä esimerkkinä muuan basisti, joka ei koskaan virittänyt basoaan kun se oli kuulemaa tehtaan hyvässä vireessä. Kaverini sitten sen salaa viritti mutta tämä kaveri soitteli kuitenkin "oksan kohdalta" koko illan. Kuinka kanssasoittajia ei haittaa jokun perseelleensoitto. Joskus olen käynyt kuuntelemssa aivan tahallani näitä huonoja bändejä ja siitä saa kyllä häpeän sävyttämät kiksit. Äijä't vääntävät hiki otsalla jotakin aivan helvetin paskaa ja sitten se paras !!! Ihmiset vielä taputtavat ja pyytävät lisää. Kun katsoo Innasen tauluja niin tätähän me ollaan koko kansa. Umpitolloja. Lihavia ja lyhytjalkaisia ja naisilla iso perse kaikenlisäksi. Helpottiko? | |
![]() 17.07.2005 13:36:34 | |
Kun katsoo Innasen tauluja niin tätähän me ollaan koko kansa. Umpitolloja. Lihavia ja lyhytjalkaisia ja naisilla iso perse kaikenlisäksi. Hahhahha!+ Oltiin eilen hääkeikalla ja ennen valsseja vaihdeltiin kamppeita. Kaverit naureskeli kun mä kysyin että "onko nyt hyvä haarniska? Tanssikengät, kauluspaita, takatukka, viikset, leukaparta ja lätsä. Tästä ei turvemuusikko parane." En ottanut valokuvaa, mutta kyllä oireita todella on ilmassa. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J | |
![]() 17.07.2005 14:25:48 | |
Kun katsoo Innasen tauluja niin tätähän me ollaan koko kansa. Umpitolloja. Lihavia ja lyhytjalkaisia ja naisilla iso perse kaikenlisäksi. Eräs savolainen muusikko vonkasi bilbaroosaa kerran eräältä mimmiltä, mutta mimmi totesi vain halveksivasti tälle, että en mää anna tommoselle jätkälle, jolla on noin iso persekin. Muusikko ei tuosta ollut moksiskaan vaan totesi, että kun on niin iso naula niin se vaatii raskaan vasaran. | |
![]() 17.07.2005 14:36:50 | |
Oof-opik: ootkos nuuskamiehiä? avatarista päättelin.. :-) | |
![]() 17.07.2005 16:12:17 | |
oon kovasti pahoillani puolestasi,kun olet joutunut lopettamaan soittamisen. Musta toisten mollaaminen on vaan aika alkukantaista huumoria ja jos on pokkaa,niin laita oma kuvasi muusikoiden nettiin,niin mä keksin vuorostani vitsit.Hah Hah haa ja parit hahhat vielä päälle.Ps. jos mä olisin tosikko,niin tuskin viitsisin edes vastata näihin kommentteihin. Olen pahoillani, sano vaan suoraan mikä kuva oli teidän orkesterista niin poistan sen välittömästi listaltani. Himottaisi kyllä laittaa oma kuva, niin saataisin varmaankin kovan luokan huumorilla väkevöity arvostelu.Oikeasti, minä pidän sinun huumorintajustasi. Se on jotenkin...helppoa;-). | |
![]() 17.07.2005 17:07:24 | |
Kyllä minunkin keikka julisteilleni on naureltu ja vi....tu päin naamaa. Kaikki meistä soittelee joskus päin persettä se on vaan inhimillistä, minun itsetunnolleni se ei enää tee hallaa. Elämää ei kannata ottaa niin kauhean tosissaan koska silloin se käy he....tin raskaaksi. Täällä on varmaan monta muuta vanhaa kettua jotka ajattelee samoin ja ovat kokeneet kaikenlaista. PS: omalla sivullani on ihan oma kuvani joten vastaan omista mielipiteistäni kuvan kanssa. | |
![]() 17.07.2005 18:13:22 | |
Kyllä minunkin keikka julisteilleni on naureltu ja vi....tu päin naamaa. Kaikki meistä soittelee joskus päin persettä se on vaan inhimillistä, minun itsetunnolleni se ei enää tee hallaa. Elämää ei kannata ottaa niin kauhean tosissaan koska silloin se käy he....tin raskaaksi. Täällä on varmaan monta muuta vanhaa kettua jotka ajattelee samoin ja ovat kokeneet kaikenlaista. PS: omalla sivullani on ihan oma kuvani joten vastaan omista mielipiteistäni kuvan kanssa. Maailman suurin plussa!!! | |
![]() 17.07.2005 19:53:47 | |
Olen pahoillani, sano vaan suoraan mikä kuva oli teidän orkesterista niin poistan sen välittömästi listaltani. Himottaisi kyllä laittaa oma kuva, niin saataisin varmaankin kovan luokan huumorilla väkevöity arvostelu.Oikeasti, minä pidän sinun huumorintajustasi. Se on jotenkin...helppoa;-). Helppoheikkejä taidatte olla molemmat! | |
![]() 17.07.2005 20:02:17 | |
Näissä tanssi eli huttubändeissä soittaa usein todella huonoja !!! soittajia, jotka luulevat osaavansa soittaa hyvin ja se tekee näist' kuvista ja orkestereista vielä parempaa. Eräänä esimerkkinä muuan basisti, joka ei koskaan virittänyt basoaan kun se oli kuulemaa tehtaan hyvässä vireessä. Kaverini sitten sen salaa viritti mutta tämä kaveri soitteli kuitenkin "oksan kohdalta" koko illan. Kuinka kanssasoittajia ei haittaa jokun perseelleensoitto. Joskus olen käynyt kuuntelemssa aivan tahallani näitä huonoja bändejä ja siitä saa kyllä häpeän sävyttämät kiksit. Äijä't vääntävät hiki otsalla jotakin aivan helvetin paskaa ja sitten se paras !!! Ihmiset vielä taputtavat ja pyytävät lisää. Kun katsoo Innasen tauluja niin tätähän me ollaan koko kansa. Umpitolloja. Lihavia ja lyhytjalkaisia ja naisilla iso perse kaikenlisäksi. Näinhän se menee Porin Jazzeissakin,kukaan ei vaan kehtaa sanoa että perseelleen menee ja kovasti koitetaan digata. | |
![]() 18.07.2005 16:12:35 | |
Näinhän se menee Porin Jazzeissakin,kukaan ei vaan kehtaa sanoa että perseelleen menee ja kovasti koitetaan digata. Ja kun soitetaan free-jazzia niin kuka sen määrittelee mikä on oikein soitettu ;) | |
![]() 18.07.2005 16:25:10 | |
Ja kun soitetaan free-jazzia niin kuka sen määrittelee mikä on oikein soitettu ;) Mä oon kertonut tän ennenkin, mutta yhdellä jazz-keikalla soitettiin yksi (tai yritettiin) free-piisi ja kapakan omistaja tuli kysymään, missä välissä ollaan ehditty vetää itsemme känniin. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB | |
![]() 18.07.2005 16:29:45 | |
Mä oon kertonut tän ennenkin, mutta yhdellä jazz-keikalla soitettiin yksi (tai yritettiin) free-piisi ja kapakan omistaja tuli kysymään, missä välissä ollaan ehditty vetää itsemme känniin. HAaaAAAAAAaaaahhhhhhhzzzz!!! Mitä vastasit krouvarille? | |
![]() 18.07.2005 16:32:12 | |
HAaaAAAAAAaaaahhhhhhhzzzz!!! Mitä vastasit krouvarille? Parhaan kykyni mukaan yritin tietysti selittää. Meille oli kyllä viinat luvassa, mutta vasta keikan jälkeen. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB | |
![]() 18.07.2005 16:35:37 | |
Parhaan kykyni mukaan yritin tietysti selittää. Meille oli kyllä viinat luvassa, mutta vasta keikan jälkeen. Pakko heittää jatkokysymys: Saitteko sitten niitä viinoja keikkanne jälkeen järkyttyneeltä ravintoloitsijalta? ;) | |
![]() 18.07.2005 16:41:13 (muokattu 18.07.2005 16:48:05) | |
Jotenkin alkaa nyt jo hirvitää, että millaistahan freejazzia on humppamiitissä odotettavissa näitä keskusteluja ja kokemuksia pohtiessani. | |
![]() 18.07.2005 18:28:44 | |
Pakko heittää jatkokysymys: Saitteko sitten niitä viinoja keikkanne jälkeen järkyttyneeltä ravintoloitsijalta? ;) Joo saimme. Kun oli henget haistettu ja päätään puistellen selitykset hyväksytty, saimme soittaa keikan loppuun, kun lupasimme, että ei enää yhtään samanlaista. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB | |
![]() 18.07.2005 18:38:57 (muokattu 18.07.2005 18:39:38) | |
Joo saimme. Tarinan opetus: Jos haluaa ilmaista viinaa keikalla, niin kannattaa soittaa muutamat free-jazzit! My name is Baron, U.Honey Baron. | |
![]() 18.07.2005 18:42:27 | |
Tuosta syöttö... My name is Baron, U.Honey Baron. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)