Ben_D 18.07.2005 13:31:16 | |
---|
hehe, sama likka kuvassa ku sano mulle testamentin keikan aikana että "sä näytät kerry kingiltä" tms :))) Onneks mulle ei puhunu kukaan yhtään mitään Testamentin aikana. Olin käsittämättömässä transsitilassa tippa linssissä kun Sir Alex kapusi lavalle. |
MV 18.07.2005 13:53:14 | |
---|
Kova keikka tuskassa! Rutosti parempi kuin saunan keikka...Johtuen aika pitkälti soundeista ja lavasta... "Se ei ole bändi, se on paska"
-Hanhjelm Rotten soundista |
Futurebre 18.07.2005 13:59:21 | |
---|
Onneks mulle ei puhunu kukaan yhtään mitään Testamentin aikana. Olin käsittämättömässä transsitilassa tippa linssissä kun Sir Alex kapusi lavalle. Je. Sama. Ois saanu vielä vetästä sillä punasella ibanezilla www.deadshapefigure.com - UUTTA DSF:ÄÄ! |
Executioner 18.07.2005 15:59:42 | |
---|
hehe, sama likka kuvassa ku sano mulle testamentin keikan aikana että "sä näytät kerry kingiltä" tms :))) Hehheh, olin vähän humalassa... :) Explicit gore is what I need. |
Angus 18.07.2005 16:01:20 | |
---|
Hehheh, olin vähän humalassa... :) Taisin muuten nähdä sut Saunassa Megadethin aikana siinä aika edessä, olenko oikeassa? |
Futurebre 18.07.2005 16:10:15 | |
---|
Hehheh, olin vähän humalassa... :) WANHA www.deadshapefigure.com - UUTTA DSF:ÄÄ! |
Taisin muuten nähdä sut Saunassa Megadethin aikana siinä aika edessä, olenko oikeassa? Joo, mie olin siinä keskikohilla melkein eturivissä. Jos nyt kuitenkin jatkettaisiin keskustelua Deathchainistä. Explicit gore is what I need. |
Maardi 18.07.2005 16:36:15 | |
---|
Joo, mie olin siinä keskikohilla melkein eturivissä. Jos nyt kuitenkin jatkettaisiin keskustelua Deathchainistä. Hyviä vetoja oli livenä nuo uudet biisit. En muista mikä oli nimeltään, kumminkin semmonen pikkasen hitaampi ja jyräävämpi. Oli kumminkin erityisesti minun mieleeni. Taisit muuten unohtaa sanoa jotain tuolla, tuli tuosta kuvasta vaan mieleen :p |
Executioner 18.07.2005 16:40:30 | |
---|
Taisit muuten unohtaa sanoa jotain tuolla, tuli tuosta kuvasta vaan mieleen :p Noh noh, olehan hiljaa. Explicit gore is what I need. |
Phobophile 18.07.2005 16:44:11 | |
---|
Kyllä oli oman kylän poijjaat loistokkaita Tuksassa. Levyä ototellessa. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
plastic 18.07.2005 18:08:32 | |
---|
|
Deathrace King 18.07.2005 20:00:41 | |
---|
Ihan vitun kova keikka Tuskassa! Uudet biisitkin toimivat mainiosti. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation |
El Coyote 27.08.2005 20:56:33 | |
---|
Kävinpä kuuntelemassa noita uuden levyn sampleja ja kuulosti siltä, että kovaa pauhausta ois tiedossa. Etenkin tuo Venom Preacher toimi erityisen vakuuttavasti. Tietääkö joku milloin tuon uuden levyn pitäis ilmestyä? En meinaan löytänyt sivuilta mitään tietoa julkaisuajankohdasta...tai sitten oon tulossa sokeaksi. Remember when I took that home wine-making course and I forgot how to drive? |
Executioner 27.08.2005 21:48:04 | |
---|
Tietääkö joku milloin tuon uuden levyn pitäis ilmestyä? En meinaan löytänyt sivuilta mitään tietoa julkaisuajankohdasta...tai sitten oon tulossa sokeaksi. Pitäisi tulla nyt syksyn aikana, kuten Deathchain/Deathbound-splittikin, jonka piti tulla jo ennen viime joulua :) Explicit gore is what I need. |
Mimi 27.08.2005 22:03:21 | |
---|
Dynamic arts records: Deathchain´s upcoming second album is recorded. Mp3 samples has been posted online to Deathchain´s official website www.deathchain.com. Album will be released during the upcoming autumn. Syssyllä syssyllä. Eiköhän tarkka julkaisupäivä ilmaannu joskus tuonne saitillekkin... Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... Rock is dead, long live paper and scissors! |
Deathrace King 28.08.2005 16:33:34 | |
---|
Syssyllä syssyllä. Eiköhän tarkka julkaisupäivä ilmaannu joskus tuonne saitillekkin... Joo, ei tiennyt tarkemmin eilen Corpsekaan, kun tuolla Glorian bäkkärillä asiaa jätkältä tiedustelin. Vetivät muuten saatanan kovan keikan!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Wiltsuh 06.09.2005 14:35:07 | |
---|
Deathchainin kakkoslevy "Deathrash Assault" ilmestyy Suomessa lihatiskille 12.10. ja muualla Euroopassa 31.10. Biisilista näyttää seuraavalta: Return of the Nemesis Venom Preacher Lepra Lord Graveyard Witchery Deathrash Legions Napalm Satan Panzer Holocaust Morbid Mayhem Valley of the Corpses Uuden levyn kunniaksi Deathchain starttaa Euroopan kiertueen Destructionin ja Candlemassin lämmittelijänä marraskuun alussa! Legioona rantautuu myös Suomeen Näin Imperiumissa. Aivan |
sagnakateih 06.09.2005 20:24:44 | |
---|
Perkele. Destruction ja Deathchain. Sinne kuollaan. o/ |
drummer88 07.09.2005 10:17:49 | |
---|
Kyllä tuo deadmeat disciples potkii ja hyvin. Jalometallin keikan jälkeen meinas lähtä taju kun hirviässä tuubassa sen keikan ajan siellä heilu. Niskat oli viikon verran kipiät (vaarallista?) mutta kova keikka oli. The Art Of Shredding |
Deathrace King 09.09.2005 00:11:44 | |
---|
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |