Aihe: Soitinmaalaajat
1
Gulo
18.07.2005 10:37:12
Niin, eli tarkemmin kitaran maalauksesta olisi kyse. Vilkaisin tuossa pikaisesti haulla vanhoja aiheita, mutta näyttivät käsittelevän enemmänkin kitaran maalaamista omakätisesti. Itse en osaa piirtää kuin tikku-ukkoja, ja niitäkin huonosti, joten tarkoitus olisi löytää joku hieman kokeneempi maalari hoitamaan työn puolestani.

Itse en tunne tahi tiedä ketään, jolta moinen homma onnistuu, joten ajattelin kysellä teiltä vinkkejä. Listatkaahan siis ihmeessä tuntemianne soitinmaalaajia alle.

Tähdennettäköön vielä, että haussa on nyt ammattimainen maalaaja: tarkoitus ei ole vain vaihtaa kitaran väriä, vaan lyödä siihen kenties hieman Giger-tyylistä (www.hrgiger.com) kuvaa. Käykää sieltä vilkaisemassa työn vaativuustasoa ja ilmoitelkaa, jos tulee sopivia maalaajia mieleen.
villeh
19.07.2005 11:49:31

niin kitaroita on tullu maalailtua, koulutukseltani olen ammattitaiteilija. ensinnäkin tommoset giger.tyyliset kuvat on aika kalliita.eli en suosittele mihinkään "keskinkertaiseen" keppiin, ei oo mukavaa jos keppi on muuten kura ja kansi on hieno. (nyt mulla seuraavaksi linjalla esp m2 ja mustaine sig, myös jaksonin rr-1 ja ibanetsin prestigestä vääntöä).
kaikkia kitaroita en edes suostu maalaamaan, eli riippuu projektista ja kitarasta.

hinta on aina kuvakohtainen, (sadan alienin maalaamiseen menee pikkasen enemmän aikaa kuin yhden)

aikatauluista sen verran että rakoa on ehkä tossa marraskuussa. joitain kuvia voin laittaa sähköpostiin. nettisivuni ovat armottomasti kivikaudelta.

puhdasta pintaa maalataan automaalamoissa, kuvat hoitakoot ne joilta kuvia syntyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)