clave 17.07.2005 12:47:12 | |
---|
Hyvä naapurisopu on tärkeä asia. Jokunen vuosi sitten päätin laittaa autotalliin treenisetiksi sähkörummut (omakuvassa), koska akustiset - ääinieristyksestä huolimatta - kumisivat läpi. Näin sai naapurin viimeisillään raskaan oleva rouva sielulleen rauhan ja rupes taas moikkaileen. Jos asuu ok -talossa omassa autotallissa on helpompi soittaa; noudatetaan vaan kaupungin/ kunnan järjestyssääntöjä. Jos asuu taloyhtiössä voi helposti valitusten kautta tulla kantajat. "Totuuden tunnistaa kun sen kuulee" |
HeavyManDrummer 17.07.2005 20:58:53 | |
---|
Minä olen ainakin sanonu naapureille, että klo 21 jälkeen en enää soita että sitten saa olla rauhassa heh. Mitkä ihmeen tuplapedaalit? |
Järvihirviö 17.07.2005 22:56:51 | |
---|
Naapurin vanhapiika sai kerran sydänkohtauksen treeniksen oven eteen.. |
dictatorsh*t 18.07.2005 00:09:51 | |
---|
Naapurin vanhapiika sai kerran sydänkohtauksen treeniksen oven eteen.. Teittekö siitä biisin? |
Teittekö siitä biisin? Ei, me oltiin lopen uupuneita. Tosin me käytettiin sitä (häntä) myöhemmässä vaiheessa lavarekvisiittana. Ja siitä, mitä hänestä jäi jäljelle, sai hyvää tiivistettä. |
Woodoo 18.07.2005 05:46:34 (muokattu 18.07.2005 05:49:09) | |
---|
Ennen kun rummut kuskattiin talliin ja vielä pienen soiton jälkeenkin kyselin naapurilta että häiritseekö. Ei kuulemma häirinnyt millään tapaa silloin. Tänään, tai siis eilen viimeksi kun naapuri tuli käymään meillä ja rupatteli porukoiden kanssa menin talliin ja rupesin pärisyttämään. Oli kuulemma tokaissut vain että "taasko se saatana metelöi" ja lähti vihaisena oman tonttinsa suntaan. Äitee siinä kysäs vielä että "onko muksu nukkumassa", sieltä tuli vastaus että "no on saatana". Alkuunsa kun kyselin muksun päiväunien aikaa, niin 12 se kai aina torkkunsa viettää ja kello oli 4 ehtoopäivällä... Nyt ku oon enemmän reenaillut ja tekniikkaa paukutellut, kai sitäkin ottaa päähän ku joku saattaa joskus haluta ehkä jotain. Muutenkin se näistä naapureista on aina ollut kaikista pirun kade ja ihan mielettömän nuuka sitten muista asioista. Niin ja tuli vielä mieleen että ikinä en oo soittanut yheksän jälkeen ja silti oon nyt jo pari kertaa kuullu sen marisevan että liian myöhään taas tullut paukutettua, alkuunsa hän sainoi että kyllä yhdeksään asti soittaa voi. Meilläkin on kuitenkin 3 rummuttelevaa ihmistä ja ite jos en rumpuja soita ja oon kotona luultavasti soitan kitaraa... |
kampela 18.07.2005 12:00:30 | |
---|
Kyllä mä suosittelisin eristämään kunnolla tai hommaamaan jostain reenikämpän. En kyllä yhtään ihmettele jos jotain vi...taa kuunnella päivästä toiseen jotain kolinaa.. Sama se mitkä ne niinsanotut meteli/hiljaisuusajat on. www.endofyou.net |
Bacchus 18.07.2005 12:53:17 | |
---|
Kyllä mä suosittelisin eristämään kunnolla tai hommaamaan jostain reenikämpän. En kyllä yhtään ihmettele jos jotain vi...taa kuunnella päivästä toiseen jotain kolinaa.. Sama se mitkä ne niinsanotut meteli/hiljaisuusajat on. Jep, varsinkin jos on kolme rumpalia taloudessa, niinkuin yllä. Sitä paukutustahan tulee ympäri vuorokauden. Se on kyllä hieman outoa, jos asiasta sovittu, mutta silti pitää marista selän takana. Perisuomalaista kylläkin. Jag är en hund |
Youni 18.07.2005 16:47:05 | |
---|
Treenikämpältä 100m päässä on talo. Ne ovat valittaneet kämpän omastajalle moneen kertaan. Desibeliraja on 55 tiettynä aikana. Ympäristölautakunta kävi mittarin kanssa pihalla eikä ne saaneet tämän 55db ylittäviä arvoja. Nyt kämpälle haetaan "harrastetila" -nimikettä, jolloin se naapuri ei voisi valittaa yhtään. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Simbe 18.07.2005 18:39:24 | |
---|
Ei, me oltiin lopen uupuneita. Tosin me käytettiin sitä (häntä) myöhemmässä vaiheessa lavarekvisiittana. Ja siitä, mitä hänestä jäi jäljelle, sai hyvää tiivistettä. Mitä hemmettiä? o_O Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow" |
Järvihirviö 18.07.2005 19:57:42 | |
---|
Mitä hemmettiä? o_O Uusiokäyttöä. |
T.Laine 19.07.2005 23:43:47 | |
---|
ehkä vieläkin parempaa "metelöintiä" on, kun alkaa rälläköimään rosteriputkea... Voittaa jopa moottorisahankin. Suurin rälläkkä mitä suvusta löytyy ja sit hakemaan kunnon paksua rosteriputkee ja avot.... =) ...aina niitä menee... |
Sitruunaako 20.07.2005 19:29:50 (muokattu 20.07.2005 19:31:16) | |
---|
Kumman hyvä tuuri on ollut: Treenikämppä on vanhempieni kellarissa, josta en ikuna ole kuullut keneltäkään valitusta omasta tai vierailevien artistien soitosta. Ja vielä kummallisempaa on, että kun vien omaan kämppääni helsingin keskustaan kerrostaloon virvelit viritykseen ja kokeiluun hyvillä marssirytmeillä, niin ei valituksen tynkääkään. Kerran täytyi oikein kokeilla tuomalla moposetti tänne kotio ja laittamalla kunnon soitannat pystyyn(kuulosuojaimet päällä) ja ei perhana silloinkaan mitään. ja kuitenkin kuuluu puhekin seinän läpi. Tällein meillä... |
naksa1 21.07.2005 13:49:57 | |
---|
Sori, mutta miten kamat alkaa kiertämään ihan vitusti jos repii kitaran piuhat irti? :) En tiiä noista kitarajutuista, mutta jotenki se alko huutamaan? |
SDMF 21.07.2005 22:20:13 | |
---|
asun kerrostalossa ja aina ku soitan mun SÄHKÖRUMPUJA ni naapuri PORAA lattiaa ( eli niitten kattoa) siis ne jotka asuu mun alla...hulua porukkaa... R.I.P Dimebag darrell |
Edguy 22.07.2005 01:52:40 | |
---|
asun kerrostalossa ja aina ku soitan mun SÄHKÖRUMPUJA ni naapuri PORAA lattiaa ( eli niitten kattoa) siis ne jotka asuu mun alla...hulua porukkaa... Laita joku paksu matto siihen alle.... mooo |
Edguy 22.07.2005 01:55:41 | |
---|
Mulle ei ole naapurit ikinä valittanut soitosta, mutta kerran yks kirkon (tai kappelin joka on n.300m päässä) työntekijä veti herneen nokkaansa kun soitin kirkonkellojen kilkutusten aikaan. Ei vissiin ollu kellot oikein kuulunu. Sillon ei tosin ollut autotallissa mitään äänieristykseen viittaavaakaan. mooo |
dictatorsh*t 22.07.2005 12:08:04 | |
---|
Ei vissiin ollu kellot oikein kuulunu. Soitit sitten varmaan IHAN TÄYSILLÄ. |
Edguy 22.07.2005 14:10:44 (muokattu 22.07.2005 14:11:25) | |
---|
Soitit sitten varmaan IHAN TÄYSILLÄ. Nyt tuli mieleen, että onhan ne varmasti kuulunu, mutta se on vaan jotenki häirinny sitä työntekijää. Kerran muuten testattiin että kuinka kauas rumpujen äänet kuulu. Autotallin ovi auki ja täysiä soitin niin kilsan päähän ne suurinpiirtein kuulu. mooo |
SDMF 22.07.2005 15:11:43 | |
---|
Laita joku paksu matto siihen alle.... on jo ..haha R.I.P Dimebag darrell |