Liver-Box 11.05.2003 23:42:07 | |
---|
Eli suositelkaa chinoja!! ja jos jollain on kokemuksia zidjianin k ja k custom chinoista niin kertokaas jotain!! "En tiedä mistä on kysymys" |
JanneeBDB 12.05.2003 10:17:05 | |
---|
Eli suositelkaa chinoja!! ja jos jollain on kokemuksia zidjianin k ja k custom chinoista niin kertokaas jotain!! Öö, ekkö sä oo jo kysyny tuota? Ja muutenki täällä on mun mielestä ollu aika paljon puhetta viime aikoina noista chinoista... Mutta sabian hh-darkchina on mun mielestä aikas lääh. JS.JJS.JJJS. |
Sgandalf 12.05.2003 10:26:44 | |
---|
Omalta korvaltahan näitä pitää kysellä. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Liver-Box 12.05.2003 12:00:36 | |
---|
Omalta korvaltahan näitä pitää kysellä. Niinhän sitä pitäs muttaku ei oikein oo monia musakauppoja lähellä. Eli haista sinä vit*n ho*o runkka*i paskia*nen hevosen ku**i.. :O) No ei nyt tosi... toi o vaan tota perus kamaa mitä täällä kuulee... lähinnä vaan kaipaan pikku vinkkejä jos kysäsis musakaupan sedältä et tilais jotakin.. "En tiedä mistä on kysymys" |
Sgandalf 12.05.2003 15:18:35 | |
---|
toi o vaan tota perus kamaa mitä täällä kuulee... Uskon, mutta se on valitettavasti myös absoluuttinen totuus, makuasiat kun ovat mitä ovat... Suosittelen tsekkaamaan Zlidjianin tai Sabianin sivuilta ääninäytteitä. Ne antavat jo jotain suuntaa. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Suosittelisin ainakin tsekkaamaan Zildjianin Oriental China Trashin. Pirun hyvä china soundi. Mun mielestä just sellanen miltä chinan "pitääkin" kuulostaa, mutta sehän on jokaisen omassa korvassa mikä hyvältä kuulostaa. Kyseinen china sopii yllättävän moneen musatyyliin, mikä on aina plussaa. |
fox 13.05.2003 03:34:12 | |
---|
lähinnä vaan kaipaan pikku vinkkejä jos kysäsis musakaupan sedältä et tilais jotakin.. Mutta aatelkaa ny vähän sitä musakaupan setääkin jos se joutuu tilaamaan vallan ..tusti peltejä niin sillä on pian pussi kuralla ja teillä ei sitten ole enää musakauppaa. Ja setäkin saattaa olla jossain muualla. Eli nykymaailmassa ei ole kertakaikkiaan enää MAHDOLLISTA sellainen että jossain liikkeessä olis kattava valikoima sellaisiakin peltejä mitä menee 1-3 kpl kahdessa-kolmessa vuodessa. Niin niitä vinkkejä...kokeilemista saati omistamista pelleistä tosiaankin paras china on Wuhanissa käsintaottu Woodwindsin myymä pelti.Mielellään niin iso kuin löytyy. Ei ole se Wuhan jota Luthmanni myy. Zildjianin China Trash on hyvä. Aivan omaa luokkaansa on mun setissä oleva Oriental Crash of Doom. Sitä ei voi suositella epäkelvon tekniikan omaaville jollei rahapussissa ole riittävää paksuutta.Varsinainen china se ei kylläkään ole eli menee off topic. Omistan myös Paisteen Signature Series Chinan joka on IMO kalsa ja hintelä. Sabianin,Istambulin enkä Meinlin chinoista en tiedä mitään. Enkä höyrypannuista. |