Aihe: Tinkiminen musakaupassa. Ja Les Paulin Osto
1 2
Billsner
17.07.2005 00:13:12
Voisikos joku kertoa miten tingitään ja hyvin? Ja kuinka paljon sitä yleensä saa tingittyä hinnasta pois?

Helposti.

"Laita tiukka hinta."
"xxx€.
"Hmm... Jos mää käyn tossa tupakilla ja mietin..."
"Ihan rauhassa."

(tässä välissä käydään tupakilla/jossain)

"Kyllä tuo hinta on vähä liikaa vieläkin."
"No en minä oikein tuosta pysty pudottamaan."
"Niinno, kai se pitää teilläkin jollain elää."
"Tuo on kyllä nyt niin tiukka hinta että ei nyt pysty laskemaan enempää."
"Noh jos katellaan sille vielä laukku sopivaan hintaan niin eiköhän me kaupat tehdä."
"Tehdäänpä niin."

Laukun tilalle voi sitten laittaa jotain muuta missä on yleensä paljon katetta (kielet, piuhat jne.)

Mitä itse kitaraan tulee niin kyllä minä omaan agathis runkoiseen les paul KOPIOON olen tyytyväinen. Liimakaula kitarassa tekee tuntumasta ihan erillaisen. Tuossa ei kyllä mitään EMG:n mikkejä ole mutta ihan hyvät hevit noillakin vetää mun nykyisten vahvistinhässäköiden kanssa. Kirkkaat on mikit minun mielestäni.
Carrier Of Wounds
Hannu H.
17.07.2005 01:40:36

Ei ne hyvät mikit paljoa tee jos body on liimattu jostain huonekalupuista. ;)

Osta mieluummin epiluuri, se sentään on jonkinlaista mahonkia...

Mahonkinen pöytä:
http://www.minimaailma.fi/shop/images/EX24.jpg

Mahonkinen kirjahylly:
http://www.stemma.fi/pix/medium/mahonki_kirjah.jpg

jne... =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Ziggy Bubba
17.07.2005 16:59:29

Mä kääntyisin melkein tuon Epiphonen kannalle. Varmaan enemmän Les Paul kuin nuo Korean Tokait. Musamaailmasta ei kaiken lisäksi tunnu tinkiminen onnistuvan oikein missään olosuhteissa.

Suosittelisin ensin ostamaan sen kitaran ja sitten vasta miettimään onko mikkien päivitys tarpeen. Ja onko sen soundin (ja osien) pakko olla sama kuin niillä esikuvilla, melkeinpä persoonallisempaa vetää ihan alkuperäisillä mikeillä :)
Monet keskiverto tehdasmikit on mun mielestä vielä ihan käyttökelpoisia (ainakin nuo mun Ibanez V7/V8 ja Gibson 498T/490R setit :)).
www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)