Aihe: VARASTETTU kitaraefektilaitteisto Vaasassa!!
1
Eeroplane
17.07.2005 15:41:46 (muokattu 18.07.2005 00:50:50)
Nyt se sitten tapahtui: juuri muutettuani uuteen asuntoon Mikkelistä Vaasaan, kellarin häkkivarasto keikattiin! Kotivakuutus onneksi on, samoin erillinen vakuutus soittokamoille.. Mutta se ei korvaa menetettyjä henkilökohtaisia tavaroita eikä tätä järjetöntä vit.. hatutusta. :( Varastossa on käyty torstaiaamun ja lauantaiaamun välisenä aikana (14.-16.7.), todennäköisesti perjantai-iltana (havaittu epämääräistä porukkaa tuolloin).

Viedyt laitteet:
- Line6 Delay Modeler DL4 Stomp Box, eli Line6 mallintava delay-pedaali, tuntomerkkejä: mikkeliläisen edesmenneen Happy Note-musiikkiliikkeen tarra liitäntäpaneelissa, keikkakäytön jäljiltä kolhuja ja yhdestä polkukytkimestä puuttuu napin metallinen "hattu" (toinen kytkin oikealta)
- Danelectro Daddy-O overdrive -pedaali, tämäkin käyttöä nähnyt jo viitisen vuotta joten kolhuja on ja potikoista on lähtenyt kromipinnoitetta
- Aria Chorus (II?), vanha, musta, muovinen choruspedaali, jossa kolme säätönamikkaa (Depth, Rate, Intensity), suht virheetön muistaakseni
- Bossin viritysmittari, muistaakseni mallia CT5 (tarkistan kun ehdin selata nettiä taas kotona), kuitenkin se ei-kromaattinen "patukka" missä pyöreät ledit osoittamassa viritystasoa ja mahdollisuus Eb-viritykseen
- Seymour Duncan Pickup Booster, se punainen metallinen boost-pedaali missä vain yksi "kananpää"-mallinen säätönamiska buustin voimakkuudelle ja pieni liukukytkin jossa moodit 1-0-2 (muistaakseni), suht uusi
- Proco RAT, se legendaarinen musta metallinen distortion, tosin mallia uusintapainos ja suht vähän käytetty
- valkoinen jatkojohtokela jossa 4 pistokepaikkaa ja teksti "Nurmela" tussilla kirjoitettuna
- Ibanezin muuntaja, virranjakopiuha viidelle pedaalille
- Line6 muuntaja (delaylle)
- lisäksi tietty n. 6-8 lyhyttä eriväristä piuhaa, 5m musta laatupiuha ja keltainen, todella pitkä (13m?) piuha, kulunut ja tummunut

Lista saattaa vielä päivittyä joten silmäilkää viikon ajan jos millään viitsitte. Jos teille tarjotaan ylläolevia tavaroita tai näätte ne jossain myynnissä, soittakaa VÄLITTÖMÄSTI Vaasan Rikospoliisiin tai minulle, yhteystiedot viestin lopussa. Tod näk piripäät asialla joten kepössä tai jossain Vaasan ympäristön musaliikkeessä saattavat laitteita tarjota halpaan hintaan.

Onneksi olen kitaroista ja omien biisien nuoteista tarkka, minkään niistä menettäminen ei olisi korvattavissa mitenkään. :/ Nytkin oikeastaan laitteistoa enemmän surettaa kehystetty valokuva joka esittää minua n. 1 vuotiaana. :( Mitä ihmeen arvoa sillä ja muulla pikkukrääsällä mitä vietiin voi kenellekään muulle olla kuin minulle?? >:(

Yhteystiedot:
Eero Nurmela / 0440 380 555
Vaasan Rikospoliisin numeron kysyn huomenna (en tiedä saanko laittaa asiaa hoitavan tutkijan numeroa julkisesti esille)
Jokunen
17.07.2005 16:20:45
Tekisi mieli sanoa jotain tuosta häkkivarastosta arvoesineiden säilytyspaikkana, mutta enpä sanokaan.
HA!
Teme007
17.07.2005 17:05:42
Ikävä homma, mutta häkkivarasto, ai ai.
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä.
Jokunen
17.07.2005 18:55:56
Kiva asua kun tietää, että omassa rapussa asuu murtovarkaita. Luottavaisin mielin voi nlähteä reissunpäälle. Pitää vissii jättää telkkari päälle, kun lähtee pois kotonta.
HA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)