aisa 14.07.2005 17:22:20 (muokattu 14.07.2005 17:23:42) | |
---|
***20*** anteeks petriä ammuttiin tuala mettässä. |
työläinen 14.07.2005 23:18:48 | |
---|
Muotoiltiin teoria, jonka mukaan vain ne bändit tanssivat joiden nimi alkaa F-kirjaimella. Mitä musiikki on sinulle? Tulevaisuuden ammatti |
rautayrtti 14.07.2005 23:47:19 | |
---|
Muotoiltiin teoria, jonka mukaan vain ne bändit tanssivat joiden nimi alkaa F-kirjaimella. bändit? "these smiling eyes are just a mirror for" |
isojussi 14.07.2005 23:52:46 | |
---|
Muotoiltiin teoria, jonka mukaan vain ne bändit tanssivat joiden nimi alkaa F-kirjaimella. Ai niinkö Finlanders, Fleetwood Mac ja Määä.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
pekkajau 14.07.2005 23:56:04 | |
---|
Kauheessa tuubassa aikoinaan hain yhtä huuhkajaa yhessä kylpylälaitoksessa tanssimaan ja se sanoi että: "Sähän tanssit paljon paremmin kun Esko Salminen!" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
isojussi 15.07.2005 00:04:39 | |
---|
..."Sähän tanssit paljon paremmin kun Esko Salminen!" Hoho! Johan oli omaperäinen lemmenkutsu. Joutuko suoriutuun? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
pekkajau 15.07.2005 00:26:07 | |
---|
Hoho! Johan oli omaperäinen lemmenkutsu. Joutuko suoriutuun? Oli sitä "saapumiserää" se rouva että olis pitänyt olla argeologi... jotta olis ollut kaikki valtuudet osallistua vanhojen paikkojen kaivelemisiin! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
M-Juhana 15.07.2005 00:32:23 | |
---|
Ai niinkö Finlanders, Fleetwood Mac ja Määä.... Ei me Fleetwoodia ja Peteriä tanssita, kait..... You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
isojussi 15.07.2005 12:51:43 (muokattu 15.07.2005 12:51:53) | |
---|
Ei me Fleetwoodia ja Peteriä tanssita, kait..... Niin, kai sen Alpasrossiksen kompin tahissa olis mukavampi nu.... ;D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 15.07.2005 13:05:32 | |
---|
Niin, kai sen Alpasrossiksen kompin tahissa olis mukavampi nu.... ;D Eiks tää oo väärä säie? Sehän on trioli. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 15.07.2005 13:38:12 | |
---|
Eiks tää oo väärä säie? Sehän on trioli. No oikeestaan. Tai tosislow suffle **30** javälitalu! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
El Condor 15.07.2005 13:55:00 | |
---|
Niin, kai sen Alpasrossiksen kompin tahissa olis mukavampi nu.... ;D Jos Fleetwood Macin Albatrossista puhutaan, niin turhan hidas siihen käyttöön. Junnu Vainion Albatrossi olisi tempoltaan mukavampi, minusta. Tuo FM:n Albatross on kyllä jumalaisen kaunis biisi. Ja vain kaksi sointua. Vielä ku muistais, mitkä ne on ja missä kohtaa ne vaihtuu. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
baron 15.07.2005 15:21:32 | |
---|
Jos Fleetwood Macin Albatrossista puhutaan, niin turhan hidas siihen käyttöön. Junnu Vainion Albatrossi olisi tempoltaan mukavampi, minusta. Tuo FM:n Albatross on kyllä jumalaisen kaunis biisi. Ja vain kaksi sointua. Vielä ku muistais, mitkä ne on ja missä kohtaa ne vaihtuu. Musta sitä on kiva soittaa pelkkänä kiipparisoolona. (OK, en takaa, että sitä on kiva kuunnella) "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
herbbu 15.07.2005 22:32:48 | |
---|
ei mitään muuta ku meet vaan itte rohkiasti hakemaan. siitä se lähtee, niin lähti mullaki ;) Viimeks tänään pohdittiin kaverin kanssa sitä, että miks mää en vaan uskalla mennä seisomaan hakuriviin :D. Ei tullu tulosta mietinnöistä. Viimeks eilen lavatansseissa, jopa tanssimassa. Mutta pölkkyparina kavereiden kanssa :P. Sano ensin. Mieti sitten, mitä tuli sanottua. |
baron 16.07.2005 01:14:48 | |
---|
Viimeks tänään pohdittiin kaverin kanssa sitä, että miks mää en vaan uskalla mennä seisomaan hakuriviin :D. Ei tullu tulosta mietinnöistä. Viimeks eilen lavatansseissa, jopa tanssimassa. Mutta pölkkyparina kavereiden kanssa :P. Kun mä oon tansseissa vain kolleegoita kuuntelemassa, enkä yhtään tanssimassa, niin mua haetaan kiusaksi asti! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 16.07.2005 01:20:52 | |
---|
...niin mua haetaan kiusaksi asti! Jaaniinköettä: "Mihinä vituhna meitän pianista taas on?" Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
rautayrtti 16.07.2005 02:56:05 | |
---|
juuri tulin lavatansseista. olipas hauskaa humpata pitkästä aikaa :) "these smiling eyes are just a mirror for" |
herbbu 16.07.2005 19:55:41 | |
---|
Kun mä oon tansseissa vain kolleegoita kuuntelemassa, enkä yhtään tanssimassa, niin mua haetaan kiusaksi asti! Kerroppa muutama kikka :D. Sano ensin. Mieti sitten, mitä tuli sanottua. |
baron 16.07.2005 21:52:08 | |
---|
Kerroppa muutama kikka :D. Tä, ei siinä tarvitse muuta kuin mennä paikkaan, missä bändin näkee ja kuulee ja olla vilkaisemattakaan naisiin. Kyllä ne tulee hakemaan tanssiin ja kysymään, mikä ongelma! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Tä, ei siinä tarvitse muuta kuin mennä paikkaan, missä bändin näkee ja kuulee ja olla vilkaisemattakaan naisiin. En mää ite naisena muita naisia pahemmin vilkuile ;). Okei. Ymmärretty. Sano ensin. Mieti sitten, mitä tuli sanottua. |