tommi_899 13.07.2005 20:25:22 | |
---|
GH50L kannattaa katsastaa.. Sellainen on käytettynä Torillakin. mulla lähti just tilaukseen tollanen, saan ehkä ääninäytteitä äänitettyä samalla kun demoa väsätään bändille. kaappina tulee olemaan 2x12" vintage 30 sillä |
tsrautia 14.07.2005 21:15:02 | |
---|
Musamaailman kautta jos tilaa, niin tuo maksaa huikeat 9€ enemmän. Screamer-nupinkaan hinta ei eroa hirveästi Thomannin vastaavasta, joten helpoin ja varmin tapa lienee tilata se kotimaan kaupasta. Itse maksoin laitteet eilen, joten parin kolmen viikon sisällä pitäisi olla uusi mölytoosa nurkissa. Paljos maksoit scriimeristä ja laudasta? Ite käyn huomenna hakemassa musikantista kyseiset kamppeet.. |
Swan 14.07.2005 21:21:18 | |
---|
Paljos maksoit scriimeristä ja laudasta? Ite käyn huomenna hakemassa musikantista kyseiset kamppeet.. 1145€ yhteensä, eli 40€ enemmän kuin Thomannilla. Nyt vain sitten odotellaan, että Musamaailman jätkät saavat hoidettua laitteen tänne. |
tsrautia 16.07.2005 18:56:36 | |
---|
1145€ yhteensä, eli 40€ enemmän kuin Thomannilla. Nyt vain sitten odotellaan, että Musamaailman jätkät saavat hoidettua laitteen tänne. Noh satasen vähemmällä selvisin:P |
Miikathebest 16.07.2005 19:11:20 | |
---|
Noh satasen vähemmällä selvisin:P Minulla on ollut sama setti jo viikon, enkä ole senttiäkään maksanut :P |
jonsku1 16.07.2005 19:44:15 (muokattu 16.07.2005 19:50:42) | |
---|
Minulla on ollut sama setti jo viikon, enkä ole senttiäkään maksanut :P HOHO! ; ) EDIT: Nauti vielä kun voit............jos tunnistit : ) VIHAAN SINUA IHMINEN!!!!!!! |
roknroll |
novo 19.07.2005 14:24:32 | |
---|
hemmetti.. nyt menee vaikeaksi.. olin jo aika varma ostaakseni engl screamerin.. mutta.. Ashdownin Fallen Angel 60H nuppi eikös tosta oo aikas tuore topikki? voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
simosiili 19.07.2005 22:14:40 | |
---|
eikös tosta oo aikas tuore topikki? joo.. luin sen läpi.. kyllä päädyin nyt testaamisen jälkeen engl screameriin... ekaa kertaa kuulin musamaailmassa muuta kuin paskapuhetta kun laitteella oli hintaa vähä enemmä;) roknroll |
StoRBa 20.07.2005 11:24:53 | |
---|
Peavyn XL ja XXL eivät taida olla putkinuppeja mutta TransTube. Sanovat itse ettei sitä erota oikeasta putkinupista. En tiedä onko näin. Ainakin hintataso näyttäisi olevan kohdallaan. XLn hinta pyörii 400 ja 600 euron välillä ja XXL:n näyttäisi saavan 700-800 eurolla. Onko jollakulla kokemuksia näistä nupeista? Onko niistä mihinkään? |
alphamale 20.07.2005 11:27:07 | |
---|
Peavyn XL ja XXL eivät taida olla putkinuppeja mutta TransTube. Sanovat itse ettei sitä erota oikeasta putkinupista. Erottaa varmaan yhtä huonosti kuin valvestaten oikeasta vahvistimesta. Lahtelaista, totta kai |
BenGlenton 20.07.2005 11:59:23 | |
---|
kyllä päädyin nyt testaamisen jälkeen engl screameriin... ekaa kertaa kuulin musamaailmassa muuta kuin paskapuhetta kun laitteella oli hintaa vähä enemmä;) Uskoisin, että Screamerista riittää huomattavasti pidemmäksi aikaa iloa kuin tuosta ashdownista. Mulla on kohta ollut screamer vuoden päivät, mutta alkuhuuma on vieläkin päällä :) Mulle kävi ihan sama juttu kun ostin Screamerin musamaailmasta, tuntui että ne myyjät saattavat olla ihan asiallisiakin kun hintalappu pyörii siellä tuhannen euron kieppeillä :) www.supremecourtband.fi |
simosiili 21.07.2005 16:16:43 | |
---|
Uskoisin, että Screamerista riittää huomattavasti pidemmäksi aikaa iloa kuin tuosta ashdownista. Mulla on kohta ollut screamer vuoden päivät, mutta alkuhuuma on vieläkin päällä :) Mulle kävi ihan sama juttu kun ostin Screamerin musamaailmasta, tuntui että ne myyjät saattavat olla ihan asiallisiakin kun hintalappu pyörii siellä tuhannen euron kieppeillä :) jep.. 970 euroa pulitin, ja tilaus lähti tänään.. pedaalia en kyllä vielä jaksanut tilata.. vaikka rahaa olisikin ollut, mutta katsotaan miten tämä marsun kanavan vaihtaja pärjää hommissa.. kuuleman mukaan hyvin.. ja soitan semmosta musiikkia ettei välttämättä contoursäätö/volume boosti ole tarpeen.. roknroll |
Mrezzye 21.07.2005 16:38:45 | |
---|
Paljos maksoit scriimeristä ja laudasta? Ite käyn huomenna hakemassa musikantista kyseiset kamppeet.. Minulla tuli muutama vuosi sitten nurkkiin pyörimään screamer & lauta. Ensin kaikki meni hienosti, mutta hetken yhteistyön jälkeen se kirkuminen lisääntyi ja lisäksi ilmaantui ihmeellistä naputusta, ihan normaalikäytön yhteydessä. Ennen kuin huomasinkaan, niin irti ei saanut enää mitään käyttökelpoista ääntä. Lauta nyt sinänsä ei haitannut millään muotoa, kun ei ollut sitä muotoa. Sreamer-lauta -yhdistelmä sinänsä ei ollut kallis, mutta ajan myötä käyttökustannukset kohosivat niin merkittävästi, että päätin hankkiutua koko roskasta eroon ja hankkia vähempikulutuksisen ja hiljaisemman tilalle. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |