Aihe: Kuinka jättää bändi?
1 2
Nina86
12.05.2003 17:58:13
Niin tuota olisin eroamassa bändistäni ja tiedän, että ne loukkaantuu. En vaan halua soittaa niiden kanssa kun se ei tunnu hyvälle. Eli mikä olisi kivuttomin tapa ilmottaa, että se on nyt mun osaltani loppu. Ne on kaikki jotakuinkin mukavia heppuja ja haluaisin pysyä niiden kaverina, mutta soittaa en missään nimessä halua.
Paddle
12.05.2003 17:59:46
Niin tuota olisin eroamassa bändistäni ja tiedän, että ne loukkaantuu. En vaan halua soittaa niiden kanssa kun se ei tunnu hyvälle. Eli mikä olisi kivuttomin tapa ilmottaa, että se on nyt mun osaltani loppu. Ne on kaikki jotakuinkin mukavia heppuja ja haluaisin pysyä niiden kaverina, mutta soittaa en missään nimessä halua.

Hiljaa hivuttautumalla. Se sattuu vähiten. Tosin voit tietenkin myös hankkia uuden "harrastuxen", joka vie sitten kaiken ajan.

Ei oo heleppoja nämä asiat.
Tosimiehet pysyisivät hiljaa.
JCM
12.05.2003 18:12:09

Niin tuota olisin eroamassa bändistäni ja tiedän, että ne loukkaantuu.

Puhu heille asiallisesti. Vika ei ole sinussa, jos he loukkaantuvat.

Sillat palaa, jos lähdet sanomatta mitään etkä pidä yhteyttä.

Siltoja ei kannata koskaan polttaa kehenkään musamaailmassa.

Puhumalla asia selviää ja pääset lähtemään mahdollisimman kivuttomasti.
Kitaranraiskaaja
12.05.2003 18:14:01

Sanot vaan miten asiat on. Ei kannata alkaa temppuilemaan.
Sano EI lehtimyyjille.
Lennu
12.05.2003 19:59:25

Kyllä ne voi aluksi loukkaantua, mutta ymmärtävät varmasti ajan kanssa, jos vaan olet rehellinen.

Ihmisiä jossain vaiheessa jotenkin loukkaamatta ei elämästä selviä, välillä on hyvä olla itsekäs ja tehdä niin kuin itsestään tuntuu.

Se on se oma persus aina lähimpänä. Kyllä ihmisellä pitää olla luontoa olla uhrautumatta oman hyvinvointinsa kustannuksella. Muuten sitä nöyristelee aina.

Se kiusallinen tunne, että nyt sitä pettää tai jättää kaverinsa, menee kyllä ohitse. Se on pientä siihen verrattuna, että joutuu itse kärvistelemään.

Ystävät ymmärtää, kaverit voivat jättää kadulle.
www.lennu.tk , www.whoax.tk
Muokattu 09.05.1975 18:44:26.
Valdemar
12.05.2003 20:04:49
tarjoat kaljat hyvitykseks jos ne suuttuu pahasti.
Red Chevy !
Kitaranraiskaaja
12.05.2003 20:17:07

Teinit valtaa alaa, näköjään ja valitettavasti.

Eikö se ole hyvä, että nuoria ihmisiä hommat kiinnostaa?
Sano EI lehtimyyjille.
Bantuteurastaja
12.05.2003 20:28:02
Tosissaan, miksi jonkun täytyy tällaista ruveta edes kýselemään jollain keskustelupalstoilla? Tämän tasoista keskustelua odottaisi jostain demi.fi:stä, vaan ei tältä sivustolta.

Teinit valtaa alaa, näköjään ja valitettavasti.

Ikävä pilata rajaton riemusi, mutta molempien boardien vakioseuraajana joudun toteamaan että jopa Demissä tuntuu olevan keskimäärin järkevämpää porukkaa kuin täällä. Rajasin tietysti kaikki alle nollavuotiaat pikkutytöt pois, mutta kuitenkin.
Iso-Jaakko
12.05.2003 20:39:16

Kyllä tuon saman kysymyksen parissa kamppailevat ihan isotkin pojat ja tytöt.
Ronskisti ranttaliks vaan!
Nina86
12.05.2003 20:39:52
Kiitos niille jotka avusti! Ne avuttomat, jotka vittuilivat niin teille haluan sanoa näin: ei se kovin kamalaa luulisi olevan jos haluan kysyä apua arassa asiassa, minä haluan vaan olla loukkaamatta ketään.
KooAa
12.05.2003 21:47:12
Treenaa poikaystävän kanssa. HOHO !
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Vilhelmus
12.05.2003 21:53:30

Treenaa poikaystävän kanssa. HOHO !

Hoho.

Vaan asiaa puhuivat ihmiset, rehellisyys maan perii.
Äh. Näen Maheja kaikkialla.
folkkari
13.05.2003 07:35:15

Kuulkaas nyt bantuteurastajat, he-manit ja kooaat!
Tällä mammalla (42 v.) palaa aina hihat, kun törmää kaltaisiinne epävarmoihin "muusikoihin", jotka soittavat epävireistä fenderiä viiksihaivenet vinossa ja kuvittelevat olevansa kovinkin cooleja ollessaan epäystävällisiä.
Muusikko se tulee räkänokastakin, muttei koskaan kateellisesta toisten pilkkaajasta!
Menkää itseenne, pojat.
Jaz
13.05.2003 07:42:03

Siltoja ei kannata koskaan polttaa kehenkään musamaailmassa.

Taitaapa tuo koskea muutakin kuin musamaailmaa..
Lonesome
13.05.2003 09:04:25
palaa aina hihat, kun törmää kaltaisiinne epävarmoihin "muusikoihin", jotka soittavat epävireistä fenderiä viiksihaivenet vinossa ja kuvittelevat olevansa kovinkin cooleja ollessaan epäystävällisiä.

Niin. Onhan v-mäisyys ja arrogantti käytös tietysti aina kuulunut monen määrätietoisen muusikon persoonaan, mutta jätetään ne hommat suosiolla vaikka Andylle & kumppaneille. Ainakin meillä amatööreillä on silloin mukavampaa...

Varsinaiseen kysymykseen: Parasta on tehdä homman kuvio selväksi ilman epämääräistä pitkittelyä. Kaverina voi pysyä tosiaan muutenkin, kuin samassa bändissä soittamalla. Kaikki epämääräiset vedätykset: "Pidän vähän lomaa"; "Eiks koko bändi voi pitää vähän taukoa"; "Treenataan kaikki kotona seuraavat kolme kuukautta", on pitemmän päälle tosi ikäviä molemmin puolin. Kokemusta valitettavasti on.
"I've Got The Rock'n'Rolls Again"
Machine Gun
13.05.2003 09:37:21 (muokattu 13.05.2003 09:38:05)

Mikset halua soittaa niiden kanssa jos ovat mukavia tyyppejä? No, tuskinpa ne eroamisestasi loukkaantuvat. Bändistä erotettava jäsen voisi loukkaantua, mutta tuskin bändi loukkaantuu yhden jäsenen eroamisesta.
Machine Gun
13.05.2003 09:39:16

Sanot vaan miten asiat on. Ei kannata alkaa temppuilemaan.

Joo. Samaa mieltä olen minäkin. Ainut oikea tapa.
jogo3000
13.05.2003 11:02:07

On hyvä kuitenkin muistaa että aina tulee semmosia jaksoja hyvässäkin bändissä että ei soitto maistu yhdessä. Jos ei ole kiinni siitä miten hyviä tyyppejä ne on niin voisi yrittää jotain muutakin ensin. Vaikka yhteistä ryyppyiltaa tai jotain palaveria siitä, mitä halutaan tehdä. Puhua asioita halki. Ja silleen kehittävässä mielessä.

Jos esimerkiksi rumpali ei pysy tahdissa niin voi sanoa, että meillä pitää kiinnittää huomiota oikean tempon pysymiseen. (Siis antaa kuva että ongelma on koko bändin yhteinen, niinkuin se tietysti onkin.) Pitäs saada kaikki yrittämään parhaansa. Kyllä yleensä jos bändillä on tavoitteita, niin kyllä sitä tulosta alkaa tulla.

Oon alkanu itse miettiä onko bänditoiminnassa ne bändit jotka pääsee läpi niitä, jotka on vaan jaksanu vääntää vaikeuksien läpi ja yrittää tehdä omaa juttuaan ja kehittyä. Jos esimerkiksi bändin meininki on se, että vedetään kaljaa ja soitellaan ja ei muuta, niin ihan hyvä. Se on hyvä tapa pitää hauskaa. Mutta ei sellainen bändi saa viedä aikaa jos itse haluaa tehdä jotain töitä musiikin parissa.

Tulipas saarnattua, kyllähän te itsekin tiedätte. Älkää kuunnelko.
Kunpa maailmassa olisi rauha ja hyvä tahto.
Nimismies
13.05.2003 11:07:21
"Anteeksi nyt, olette mulle kyllä kauhean tärkeitä ja rakkaita, mutta musta on parempi, että ollaan nykyään ihan vaan kavereita..."
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)