TmuKoo 29.06.2005 23:19:56 (muokattu 29.06.2005 23:20:31) | |
---|
Onkos noissa eroa kun vedetään suoraan koneelle soundillisesti? Onko tuossa SE mallissa linja ulostuloa? www.isatjapojat.com |
LaXu 29.06.2005 23:29:41 | |
---|
SE:n valitsisin jo sen puolesta, että se on monipuolisempi. Toisin sanoen enemmän efektejä, ne kivat polkusimet ym. Molemmissa näyttäisi olevan samat liitännät muuten, mutta Tonelabissa ei ole headphone outia, kun taas SE:sta se löytyy. |
Aki 30.06.2005 17:46:45 | |
---|
Molemmissa näyttäisi olevan samat liitännät muuten, mutta Tonelabissa ei ole headphone outia, kun taas SE:sta se löytyy. On siinä, mutta se on siellä edessä. Oisko ollut niin että SE:ssä on midiliitännät jotka normaalista puuttuu. Eli sinänsä erot ei ole kamalan suuria. Itse tekisin päätöksen sen perusteella, onko vaaraa joutua laitteen kanssa keikalle. Jos on, ni SE ehdottomasti.
-Aki. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Mitä mieltä olette tonelabista nauhoituskäytössä? Tuo on ollut jo pitempään harkinnassa, mutta toistaiseksi vain hätäinen kokeilu musakaupassa. Ehkä sen ostan jos tarpeeksi kehutte :) |
Ziggy Bubba 17.07.2005 17:03:55 | |
---|
Juu, meikäläistäkin kiinnostaisi, eteenkin tuo riisutumpi malli kotikäyttöön. Miten pro-vehje verrattuna vaikka V-Amppiin? www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
Feggy 17.07.2005 21:37:06 | |
---|
Juu, meikäläistäkin kiinnostaisi, eteenkin tuo riisutumpi malli kotikäyttöön. Miten pro-vehje verrattuna vaikka V-Amppiin? Hyvä soundi ja monipuolinen vempele. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen. Toimii kuin putkivahvistin ja läjä pedaaleja. Less is more. |
hesearts 24.08.2005 22:06:56 | |
---|
Tavallisella pärjää. Siinä on midi-liitännät editorisoftaa (hyvä ja nopea) varten ja myös se kuulokeliitäntä. Laitteen käyttöliittymä on ylivoimainen verrattuna zoomeihin, vamppeihin ja podeihin. Soundeiltaan tämä on vielä ylivoimaisempi. |
Jackie 21.09.2006 22:15:33 | |
---|
Tavallisella pärjää. Siinä on midi-liitännät editorisoftaa (hyvä ja nopea) varten ja myös se kuulokeliitäntä. Laitteen käyttöliittymä on ylivoimainen verrattuna zoomeihin, vamppeihin ja podeihin. Soundeiltaan tämä on vielä ylivoimaisempi. Käykö tohon tonelabiin perus Bossin adapteri? I don't know how to put this but I'm kind of a big deal |
Grabel 21.09.2006 22:42:29 (muokattu 21.09.2006 22:43:42) | |
---|
Käykö tohon tonelabiin perus Bossin adapteri? Niissä on oma muuntajahässäkkä mukana. Virtapiuhan pää on erikoinen. Itse valitsin kotikäyttöön sen pöytämallin, koska lattialankkua on kotona vaikeampi piilottaa mihinkään. Pöytämalli menee soiton päätyttyä kätevästi lipaston laatikkoon, jossa se on suojassa koiran karvoilta ja 1,5 vuotiaan vaippahousun käsittelyltä. Niin, ja lisätään vielä että olen ko. laitteeseen kyllä erittäin tyytyväinen sekä tavallisessa soittelussa että äänityskäytössä! Rokkia rennolla asenteella! |
Welc 22.09.2006 08:57:09 | |
---|
Tonelabin pöytämallissa on kylläkin SPDIF-ulostulo, jota ei SE:stä löydy. SE:ssä sen sijaan on yli kaksi kertaa enemmän efektejä ja ne polkusimet - hintaeroa näkyy olevan 150e hujakoilla. Samaa painottaisin kuin Aki. Jos on vaaraa joutua keikalle, niin SE. Kotikäytössä se on hieman kookas, mutta sopii mainiosti vaikka kosketintelineen päälle. Itsekin olen SE-mallin tyytyväinen käyttäjä. Hyvä vehjes. |