joku vois kyllä napata ton tietokoneelle ja polttaa dvd:lle ja laittaa mulle pikaviestiä ja polttaa mulle kopion ja lähettää postissa ja mä voisin siitä dvd:n ja vaivanpalkan korvata ja sitten kaikki olisi onnellisia. kun ei tuota kulttuurin vappunenää omista, niin näköjään joskus jää paitsi ihan oikeastikin tärkeistä jutuista. my wallet's fat and so is my head |
elbowski 17.07.2005 00:08:51 | |
---|
Olipa kova, mutta lyhyt :( Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 |
Henkka Hevimies 17.07.2005 00:12:10 (muokattu 17.07.2005 00:23:53) | |
---|
Olipa kova, mutta lyhyt :( ;) Edit: Jos joku ymmärsi tämän lauantai-illan vitsipläjäyksen sanoo "jöö" "Little children playing in their playground
No one watches over them, Sugar Daddy sneaks around
" |
Räbbänä 17.07.2005 00:12:15 | |
---|
aika hyvä oli |
shcircus 17.07.2005 00:13:02 (muokattu 17.07.2005 00:13:35) | |
---|
Liian lyhyt prkl. BYOB:n kertosäy svengas kyllä hirvilauman lailla, siitä tulee mulle aina jotenkin helvetin hyvä fiilis. Laulut toimii. EDIT: jöö "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
elbowski 17.07.2005 00:16:03 | |
---|
Jöö. Mitäs vahvistinta tuo Malakian käyttää? Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 |
Incarnation 17.07.2005 00:17:05 | |
---|
;) Edit: Jos joku ymmärsi tämän lauantai-illan viisipläjäyksen sanoo "jöö" Jöö, äijät täälä kepit kovina vaan kirjottelee. Rest in peace Dime |
lapio 17.07.2005 00:22:19 | |
---|
Hyvin potki. Paljon paremmin kuin joku aiemmin mtv:ltä näkemäni esiintyminen. Live fast, die 72 year old. |
Henkka Hevimies 17.07.2005 00:22:56 | |
---|
Jöö, äijät täälä kepit kovina vaan kirjottelee. Jep. Sormituksia duunailen. Sormetuksia nääs. "Little children playing in their playground
No one watches over them, Sugar Daddy sneaks around
" |
Jokunen 17.07.2005 00:25:05 | |
---|
Tulisvat nyt Suomeen perkule! Vaikka lämppäämään Naitvissiä Hartwallille lokakuussa! Olis kyllä upeeta päästä soadin keikalle! HA! |
slipkorn 17.07.2005 01:20:55 | |
---|
Voi helvetti, en lue tätä ketjua kyllä vähään aikaan :) |
kouranka 17.07.2005 15:06:00 | |
---|
Oli hyvä, mutta yks asia ärsyttää: Malakianin naamanvääntely. Siis jumalauta eikö mies osaa pitää naamaa yhtä sek peruslukemilla, aina pitää olla irvistämässä ja muuta. Super Robot Monkey Team Hyper Force Go! If you need a hero, that's the name you should know! |
FatSam 17.07.2005 15:13:01 | |
---|
Oli hyvä, mutta yks asia ärsyttää: Malakianin naamanvääntely. Siis jumalauta eikö mies osaa pitää naamaa yhtä sek peruslukemilla, aina pitää olla irvistämässä ja muuta. Ihan sama tuli eilen mieleen. Meinasi vähän hermot kyrvähtää, kun vaimo jostain kumman syystä tuon livepätkän kanssani katsoi ja ihmetteli miten jokainen biisi kuulostaa ihan samalta. Tuli siltä muistaakseni jotain järkevääkin kommenttia. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
shcircus 17.07.2005 18:41:44 | |
---|
Ihan sama tuli eilen mieleen. Meinasi vähän hermot kyrvähtää, kun vaimo jostain kumman syystä tuon livepätkän kanssani katsoi ja ihmetteli miten jokainen biisi kuulostaa ihan samalta. Tuli siltä muistaakseni jotain järkevääkin kommenttia. hehheh.. "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
maelstrom 18.07.2005 00:34:39 | |
---|
Oma tyttöystäväni taas sanoi Malakianista, että sehän kerjää selvästi yleisöltä turpaansa. Tankian taas näyttää aina yhtä komealta. Jälkimmäinen siis minun mielipiteeni. Todella tyylikäs herra, mainio esiintyjä ja vielä parempi laulaja, jolla on todella hyvä ääni. Malakianin lavaelehdintä kyllä toimi silloin kun koko kroppa oli mukana, mutta se ilmeily puistatti. Odadjian, eli basisti on kyllä pirun hyvä lavalla. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
shcircus 20.07.2005 07:25:55 | |
---|
Oma tyttöystäväni taas sanoi Malakianista, että sehän kerjää selvästi yleisöltä turpaansa. Tankian taas näyttää aina yhtä komealta. Jälkimmäinen siis minun mielipiteeni. Todella tyylikäs herra, mainio esiintyjä ja vielä parempi laulaja, jolla on todella hyvä ääni. Malakianin lavaelehdintä kyllä toimi silloin kun koko kroppa oli mukana, mutta se ilmeily puistatti. Odadjian, eli basisti on kyllä pirun hyvä lavalla. Malakianilla vaan on omaperänen tyyli eläytyä. Ja onko sillä kuitenkaan kauheasti väliä miltä sielä lavalla näyttää, kunhan vetää hyvin ja kovaa ;) "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
JCM 20.07.2005 07:54:17 | |
---|
Se vähä mitä oon bändiä kuullu, ei oo kyllä herättäny mussa mitään muuta kuin negatiivisia tunteita.. en oo siis tykänny yhtään, enkä tällä perusteella toistaiseksi vaivaudu tutustumaan enempää bändiin. Mut jea, onneks ei oo pakko kuunnella. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
PoLFus 20.07.2005 15:44:51 | |
---|
Tulisvat nyt Suomeen perkule! Vaikka lämppäämään Naitvissiä Hartwallille lokakuussa! Olis kyllä upeeta päästä soadin keikalle! Jeah. Pääsis sit heti lämppärin jälkeen lähtee pois. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |
Vasenniplaaja 20.07.2005 17:19:03 | |
---|
Se vähä mitä oon bändiä kuullu, ei oo kyllä herättäny mussa mitään muuta kuin negatiivisia tunteita.. en oo siis tykänny yhtään, enkä tällä perusteella toistaiseksi vaivaudu tutustumaan enempää bändiin. Mielipiteesi ovat toki omiasi enkä lähde niitä kritisoimaan, mutta sanon vaan että jos olet kuullut TV-mainoksesta BYOBin kertosäkeen, olet hakoteillä. Ei anna oikeaa kuvaa yhtyeestä. Niin no, toisaalta joku Old School Hollywoodkin voi antaa aika väärän kuvan, jos vertaa vaikka Toxicity-levyyn. Aria ariari isa, vena amiria asaria. |
KanZuu 20.07.2005 18:51:36 | |
---|
Oli hyvä, mutta yks asia ärsyttää: Malakianin naamanvääntely. Siis jumalauta eikö mies osaa pitää naamaa yhtä sek peruslukemilla, aina pitää olla irvistämässä ja muuta. Minusta Malakian ainakin ennen eläyty tosi hyvin liveissä, tuota liveä en nähny mikä nyt tuli tv:stä, mutta uudemmissa live pätkissä mitä olen SOAD:lta nähnyt, on tyypit näyttäneen rauhoittuvan. Ei enään riehu niin kun ennen, joka on siis minusta huonompi. Malakian (ainakin ennen) psyko ilmeillä ja elehdinnällä on taas minusta hullun hyvä! Oudut/hullut ilmeet ja naaman vääntelyhän sopivat Systemin musiikkiin saumattomasti :D |