marx 15.07.2005 18:29:40 | |
---|
Tarkotin muuten alunperin Batterya, koht. nopeeta laukkakomppia, enkä Puppetsia, se menee jo. Hyvä että Metallica-biisit on hallussa... |
Minushuman 15.07.2005 20:17:54 | |
---|
Ehkä tää on vain joku omakohtainen kokemus mutta kyllä mun mielestä alternatella ja downpickauksella on eroa kuin yöllä ja päivällä vaikka kamat oliskin ladattu rankalla kompressoinnilla. Ainakin mulla. Down = kovaa-kovaa-kovaa-kovaa, alternate = kovaa-hiljempaa-kovaa-hiljempaa. Tai sitten mulla hevi pikkauskäsi. ;-) Dunno. SDMF |
Xizor 15.07.2005 20:58:07 | |
---|
Ehkä tää on vain joku omakohtainen kokemus mutta kyllä mun mielestä alternatella ja downpickauksella on eroa kuin yöllä ja päivällä vaikka kamat oliskin ladattu rankalla kompressoinnilla. Samaa mieltä kyllä olen. Varsinkin jos on esim. paljon dempattuja voimasointuja, niin kyllä ylöspäin iskut kuulostaa hiukka erilaisilta/pliisummilta...tai sitten en vaan osaa. =) |
toxic 15.07.2005 22:36:25 | |
---|
Mitääh? Voimasoinnut kuulostaa just ranGGalta ylöspäin pikatessa, dempattuna tai ei. Ps. Ja näyttää seksymmältä ;) |
Carpenter 15.07.2005 22:40:39 | |
---|
Mokoman biisit ovat hyvää down-picking treeniä. Täältä löytyy hyviä tabeja. Pitäisi olla kunnossa, koska bändin pojat ovat ne tarkastaneet. www.mokotab.tk |
Explorer 15.07.2005 22:46:17 | |
---|
Samaa mieltä kyllä olen. Varsinkin jos on esim. paljon dempattuja voimasointuja, niin kyllä ylöspäin iskut kuulostaa hiukka erilaisilta/pliisummilta...tai sitten en vaan osaa. =) Niinhän se vaan menee. Alas- ja ylöspäinpikkauksien soundilla on _taidosta_riippumatta_ vissi ero. Jos joku tulee sanomaan että se olisi vain taidosta kiinni, se puhuu paskaa. New Millennium Cyanide Christ. |
Mokoman biisit ovat hyvää down-picking treeniä. Täältä löytyy hyviä tabeja. Pitäisi olla kunnossa, koska bändin pojat ovat ne tarkastaneet. www.mokotab.tk Komppia, nuo ovat ehkä parasta pickaustreeniä. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 |