kh 203 03.07.2005 19:58:42 (muokattu 16.07.2005 13:22:08) | |
---|
the familys oldest son is now holding a gun silently he prayes " take care of my mom " he enters now to the land of death where he will take the last breath while rising at his machinegun he remembers his parents last words " god bless you son " time to kill time to die time to send some souls into the sky but why? slowly he clenches his gun knowing that it will kill some one horried scream and blood everywhere no one doesent even care time to kill time to die time to send some souls into the sky but why? absolut silence conguers the fields now its safe to raise your look and know what the war has took now i see what i have become bodies in the fields witch i have done on our home, third stone from the sun kertokaa mielipidettä mun ja mun bändin sanotuksista.. |
Sir Härö 08.07.2005 19:42:33 | |
---|
Aika hyvät. Siis yllättävän hyvät aiheeseen nähden. Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin. |
Joonas Priest 08.07.2005 22:07:46 | |
---|
the familys oldest sun is now holding a gun heh, perheen vanhin aurinko pitelee nyt asetta (sori, oli ihan pakko...) www.mikseri.net/jpriest |
moderndrummer88 09.07.2005 01:07:34 | |
---|
heh, perheen vanhin aurinko pitelee nyt asetta (sori, oli ihan pakko...) ai sekö oli kirjoitusvirhe... minusta ihan ovela noinkin Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
saha 10.07.2005 22:35:54 | |
---|
Kieltämätä, ihan hyvät. Ei ainakaan ole menty liian pitkälle, ja on jotain pientä kikkailua. Kertsi on mahtipontisen yksinkertainen. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Aman 13.07.2005 21:21:14 (muokattu 14.07.2005 10:45:01) | |
---|
Mulle tuli monesta kohdasta mieleen Disposable Heroesin lyriikat :) Jotenkin suoria viittauksia. EDIT: Tarkemmin sanottuna "clenches" -sana ja "bodies in the fields" -line saavat aikaan assosiaation tuohon kappaleeseen. Kertsistä tulee elävästi mieleen taasen saman levyn Leper Messiah... Olenko kuunnellut liikaa MOPpia, oletko sinä kuunnellut, vai olemmeko kenties molemmat :D Pari virhettä huomasin: the familys oldest sun ... son no one doesent even care ... doesn't absolut silence conguers the fields ... conquers -Ari "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
Mulle tuli monesta kohdasta mieleen Disposable Heroesin lyriikat :) Jotenkin suoria viittauksia. EDIT: Tarkemmin sanottuna "clenches" -sana ja "bodies in the fields" -line saavat aikaan assosiaation tuohon kappaleeseen. Kertsistä tulee elävästi mieleen taasen saman levyn Leper Messiah... Olenko kuunnellut liikaa MOPpia, oletko sinä kuunnellut, vai olemmeko kenties molemmat :D Pari virhettä huomasin: ... son ... doesn't ... conquers -Ari joo, tää tuli kirjotettuu aika myöhää illalla ja en jaksanu tarkistaa sitä paperista joten muutama fiba tuli mut kyl metallicaa o tullu kuunneltuu jote vastaisin et molemmat o kuunnellu!! |
Koalha 18.07.2005 14:03:03 | |
---|
En tiedä onko tuo taiteellista vapautta, mutta no one doesn't even caressa on tuplakielto, doesn'tin pitäisi olla does. Uujeea, uujeaa, ah ah aah! |
IceChylos 19.07.2005 01:09:40 | |
---|
En tiedä onko tuo taiteellista vapautta, mutta no one doesn't even caressa on tuplakielto, doesn'tin pitäisi olla does. Ameriikassa tuntuuvat kyllä korostavan usein tuolla tuplakiellolla. Ja taiteilijallahan on tunnetusti vapauksia. Elämä on vain kompromissi syntymän ja kuoleman välissä. |
kh 203 19.07.2005 12:01:19 | |
---|
Ameriikassa tuntuuvat kyllä korostavan usein tuolla tuplakiellolla. Ja taiteilijallahan on tunnetusti vapauksia. Niinpä, taiteilijan vapaus!!!!! Lady have you known me
The perfect love machine
I'm Virgo, My Leo's rising Venus made me King
That trail of broken hearts
They all belong to me
Magic runs through my fingers
One touch you'll see |
Tupuna 19.07.2005 12:06:27 | |
---|
No tuo tuplakielto kyllä häiritsi. Mutta tuokiokuvana mainiot sanat. Tällaisesta tekstistä juuri pidän, että tulee vaan joku väri tai tunnelma mieleen suorilta. Et jaarittele turhia, vaan kuvailet jotain tunnelmaa varsin hyvin. Sanosin että ihan hyvä, 8 1/2. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
kh 203 19.07.2005 21:20:32 | |
---|
Nää nykyajan biisien sanat ei oikee tunnu sisältävä mitää sanomaa joten päätin tehä sellaset sanat jotka kolahtais johonki ihmisee ja sais sen ajattelemaa sotaa ja muuta mitä maailmal tapahtuu.... ja toi tuplakielto ON JA PYSYY!!! kiitos arvostelusta, helpottaa mun työtä ku saa tietää ihmiste mielipiteet! " Like i said, the angry motherfuckers make the best rock´n roll", Blackie Lawless ( W.A.S.P ) |
Blasphemer 24.07.2005 12:40:52 | |
---|
Olihan tässä sentään ihan hyvä "metallica"-kertsi. Kohtuullisen hyvää tekstiä. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Schnowotski 24.07.2005 12:55:19 | |
---|
Kyllähän tuo menee jossain rämistelyn ohessa, mutta ei oikein mitään kummempaa reaktiota aiheuta. Aihepiiri on kiva, mutta jokin syvyys jää puuttumaan. "last breath" "time to die" "what i have become" jne. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |
jeesusmankinen 26.07.2005 11:53:22 | |
---|
Varsinkin etelävaltioissa käytetään ihan yleisesti tota tuplakieltoa,et se on ihan ok.Muutenkaan kaikki kieliopin lainalaisuudet eivät ole ihan niin kiveen kirjoitettua rokäänroulteksteissä.Että näin.Itse teksti on ihan ok,vaikka vaikutatkin olevan aika nuori.Tarkoitan,että kirjoittamisesi kypsyy ja kaikkia asioita ei kannata aina vääntää rautalangasta vaan antaa lukijalle/kuulijalle ajattelemista. |
Evilkiss 27.07.2005 10:42:11 | |
---|
Mjooh. aika hyvät, mut hiomise varaa olis. Tapa itsesi, kun vielä voit!!! |