Shitmanek 14.07.2005 23:17:23 | |
---|
|
DimensionZ 14.07.2005 23:54:56 | |
---|
''He jumped right out of a building!!'' |
hollmi-5 15.07.2005 09:05:57 | |
---|
Niin tarkoitat varmaan Johnson Pledgeä. Oli pakko korjata :P Plediksi tuota on kutsuttu pitkään. Mika Hollström |
moderndrummer88 15.07.2005 17:32:37 | |
---|
kattoko kukaan sen siivousohjelman kolmoselta eilen? siinähän nuo neuvo miten rummut putsataan kun olivat jotain bändikämppää siistimässä... ite en ehtiny kahtoa kun piti lähteä reeneihin mutta jos joku kahto niin voisi varmaan laittaa tänne mitä ne sano?? Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
Bacchus 15.07.2005 17:33:58 | |
---|
kattoko kukaan sen siivousohjelman kolmoselta eilen? siinähän nuo neuvo miten rummut putsataan kun olivat jotain bändikämppää siistimässä... ite en ehtiny kahtoa kun piti lähteä reeneihin mutta jos joku kahto niin voisi varmaan laittaa tänne mitä ne sano?? Mä en ainakaan niihin kahteen daijjuun akkaan luota.=D Jag är en hund |
ToMi88 15.07.2005 17:46:47 | |
---|
kattoko kukaan sen siivousohjelman kolmoselta eilen? siinähän nuo neuvo miten rummut putsataan kun olivat jotain bändikämppää siistimässä... ite en ehtiny kahtoa kun piti lähteä reeneihin mutta jos joku kahto niin voisi varmaan laittaa tänne mitä ne sano?? Minä katoin! oli ihan siistit rummut ukolla. Ja saatanan paskanen treenis:D No ne pyyhki kosteella rätillä pölyt pois ja sit pellit ne pesi tiskaamalla tiskiharjalla. |
moderndrummer88 15.07.2005 17:51:04 | |
---|
Minä katoin! oli ihan siistit rummut ukolla. Ja saatanan paskanen treenis:D No ne pyyhki kosteella rätillä pölyt pois ja sit pellit ne pesi tiskaamalla tiskiharjalla. no eipä ollu uutta tietoa :D Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
miän vain 15.07.2005 22:56:17 | |
---|
pellit ne pesi tiskaamalla tiskiharjalla. Hyvänen aika sitä huutoa, jos joku kävis multa salaapäin tiskaamassa jonkun oikein hienosti ja vuosikymmeniä marinoituneen patinapellin. Ei näin. Sama, jos kaataisi vuosikertaviiniin vettä, 'kun se on kuitenkin niin tunkkaista'. |
ToMi88 15.07.2005 23:10:20 | |
---|
Sama, jos kaataisi vuosikertaviiniin vettä, 'kun se on kuitenkin niin tunkkaista'.
Tuo oli hyvä:D Se sarja on kyllä niin huono ja turha että huhhu.. |
Jakes 15.07.2005 23:38:27 | |
---|
Mie oon pellit aina hammastahnalla pessyt. Eikä koskaan mitään käyny ees brilleille. Tekstien kohaltakin vois huoletta täysiä hangata, sen kumminkin jätän väliin;9 PEPSODENT |
moderndrummer88 15.07.2005 23:44:22 | |
---|
en minä kyllä peltejäni ole putsaillu, joskus enimmät pölyt pyyhkäsen kuivalla rätillä ei muuta. ja pöntöt kostealla rätillä missä ei ole mitään myrkkyäs pelkkää vettä Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
Mie oon pellit aina hammastahnalla pessyt. Eikä koskaan mitään käyny ees brilleille. Tekstien kohaltakin vois huoletta täysiä hangata, sen kumminkin jätän väliin;9 PEPSODENT Kyllä Colgate sensation whitening Pepsodentin aina voittaa. Symbaalit kiiltävät paremmin Colgatella. |