Eka tämmönen ns. iskelmä-/tanssimusiikkiin meinattu. ** Mä katson kelloani, huokaisen, ja löysään hieman kaasujalkaa. Maisemanvaihdos liian nopea on, siks päätän hiljentää. Jälleen jouduin sinut jättämään, ja nyt jo ikävä alkaa. En kai koskaan opi välimatkaa välillämme kestämään. Näin kilometrit juoksee, ikävässäkin tien päällä matka taittuu. Moottoritie on kuuma, mutta silti sisintäni paleltaa. Tää tunne toistuu joka kerta, ehkä itsestäni jotain puuttuu. Kun en osaa olla ilman läheisyyttäsi sun ollenkaan. Vaikka juuri äsken sinut näin, ja vannoin rakkauttain. Niin nyt jo kaipaamaan mä jäin, sinua vain. Yritän taas koota itseäin, kun heikon luonteen sain. Ja jatkaa matkaa eteenpäin, oot haaveissain. Autoni keula menee pohjoiseen, mut silmät etsii taustapeilin. Niin toivoisin mä sieltä määränpääni pohjoisen jo näkyvän. Koska silloin tiedän, että sinun luoksesi käyn joka sentin. Kun edessäni näen avautuvan polttavan tien etelän. Vaikka juuri äsken sinut näin, ja vannoin rakkauttain. Niin nyt jo kaipaamaan mä jäin, sinua vain. Yritän taas koota itseäin, kun heikon luonteen sain. Ja jatkaa matkaa eteenpäin, oot haaveissain. ** Toinen on sitte tämmönen molliväkerrys kaverille omistettuna. ** Hän on yksin, yksin jaksaa minkä maailma laittaa jaksamaan. Hän on yksin, leijaansa vaan yrittää hän saada nousemaan. Hän odottaa, sitä yhtä joka saisi jalat kantamaan. Hän odottaa, vaikka tietää ettei ketään ehkä koskaan saa. Ei yksin, ilman tuulta, pilvet liiku taivaallaan. Ei yksin, ilman toista, ketään luotu kulkemaan. Mistä löytyy, rakkaus hän miettii kyyneleitä poskillaan. Mutta tietää, että kaksi aina rakkauteen tarvitaan. Väsynyt hän jo on, silmät sulkisi ja pois lähtisi mielellään. Kulku rakkaudeton, perii verot omin keinoin kun on yksinään. Ei yksin, ilman tulta, tuhka uutta elämää tee. Ei yksin, ilman toista, kukaan loppuun asti mee. Ei yksin, ilman kieltä, laulut synny itsestään. Ei yksin, ilman häntä, jaksais täällä yksikään. Yksikään. ** Antaa tulla lunta tupaan ja jäitä porstuaan vaikka näin kesähelteellä. :) Sano ensin. Mieti sitten, mitä tuli sanottua. |
Jep. Tuo toinen oli parempi kuin eka. Mutta tuo toinenkin tuntui jotenkin moneen kertaan kuullulta. Toimisi loistavasti tanssimusiikki-sävellyksessä. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |