Nimismies 09.05.2003 18:23:57 | |
---|
Itse tuli testattua tuossa joulun jälkeen entisen tyttöystäväni kuteita..Pistettiin vielä rintaliivit ja niihin täytteeksi rukkaset. Kaverit oli pudota penkiltä naurusta kun näkivät uuden, seksikkään olemukseni. Etenkin takamukseni näytti melkoisen tyylikkäältä tiukoissa farkuissa. Näin ollen transuilukokemukseni ovat pelkästään positiivisia. Mites teillä muilla? Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain 'möö möö'? |
Fortune 09.05.2003 18:53:59 | |
---|
Kerran käytin tyttöystävän lapasia. |
Sleeper 09.05.2003 19:01:58 | |
---|
hoho!!!!!!!!!!!!! en. Viisaus on ajattelijan aivoissa. |
Deg 09.05.2003 19:15:57 | |
---|
Olen pitänyt mekkoa. Hyi vittu. hoho vaan sullekkin |
noir 09.05.2003 21:03:14 (muokattu 09.05.2003 21:04:23) | |
---|
Kerran käytin tyttöystävän lapasia. Sama, ja kaulahuivia kanssa. Ja on mulla naisten farkkuja, omina. EDIT: ja naisten pukutakkikin löytyy, sekä poolo. Onhan noita. Heräsin aamulla, ja sillä tiellä olen vieläkin. |
leka 09.05.2003 21:06:22 | |
---|
hame on tosi mukava kesällä, on sitä useinkin ollut tapana käyttää tyttöystävän vaatteita |
Kosminen 10.05.2003 01:32:40 | |
---|
Eipä ole kyllä.. naisten paitoja ja housujahan ei lasketa. Niitä käytän kaiken aikaa. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
Heissi 10.05.2003 16:03:34 | |
---|
Sain eilen äidiltä sen 20 vuotta sitten ostaman kiltin. Naistenmalli ilmeisesti. Keekoilin se päälläni eilen kun olin ottamassa keittoa. Saatanan hieno asuste on se. Tällä hetkellä vielä skottiruutuinen, mutta värjään sen mustaksi kunhan kerkiän. BM-kiltti!!! hoho. Eli olen siis käyttänyt naistenvaatteita. Uudet sivut. Älä tsekkaa.
"Ainoa mikä nousee päähän on viina." -Vesa Keskinen, kyläkauppias. |
Bathory 10.05.2003 16:31:05 | |
---|
Aiheeseen liittyen minä olen käyttänyt miestenvaatteita. Veljeni mustaa nahkatakkia oli pakko pitää, kun se oli niin hieno. Ja vöitä. Kotona pidän vanhoja ja repaleisia maastokuosisia housuja, yleisille paikoille ei ihan viitsi mennä... |
noir 10.05.2003 17:26:45 | |
---|
... Veljeni mustaa nahkatakkia oli pakko pitää, kun se oli niin hieno... Tuli mieleen kun aikanaan tyttöystävä lainasi takkiani. Tulin ihan ylpeäksi hartioistani (jotka eivät kovin leveät ole), kun tyttö hukkui johonkin kauluksen väliin. Mutta tämä juttu ei toimi toisinpäin, se ei sairasta perin ole. Heräsin aamulla, ja sillä tiellä olen vieläkin. |
waskikaarme 10.05.2003 23:54:01 | |
---|
hame on tosi mukava kesällä, on sitä useinkin ollut tapana käyttää tyttöystävän vaatteita Hitto kun se hames päällä viittis lähteä kotoa pidemmälle selvinpäinkin "minä en koskaan milloinkaan tule lausuntoja antamaan" -CMX- |
Von Härskiburg 11.05.2003 01:06:48 | |
---|
Rintsikoita olen kerran bileissä kokeillut. Oli kivaa. Kaaveri kokeili bileiden pomon (muija) punaisia stringejä. Siis sillä oli pelkästään ne stringit päällä ja kaikilla oli kivaa. Niin, ja mä löin sitä kärpäslätkällä perseellöe. Hanoi Rocksin keikka oli muuten aika jeeeeees. JOin kaljaa, anteeksi kirotus vihreäni, jos sellaisia ilmaantuu. Vaikeneminen on kultaa, mutta minähän olen tehnyt köyhyyslupauksen. |
Bathory 11.05.2003 11:02:35 | |
---|
Tuli mieleen kun aikanaan tyttöystävä lainasi takkiani. Tulin ihan ylpeäksi hartioistani (jotka eivät kovin leveät ole), kun tyttö hukkui johonkin kauluksen väliin. Mutta tämä juttu ei toimi toisinpäin, se ei sairasta perin ole. Joo, se takki oli tosiaan liian iso hartioista, vaikka veljeni hartiat ei kovin leveät ole;) Ja minä olen aika hento rakenteeltani. Ei tullut pidettyä enää...
|
hörhö 11.05.2003 20:20:57 | |
---|
Omistan naisten mallin nahkahousut ja pari hametta. Joskus olen myös pitänyt naisten pitkää nahkatakkia. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
Kosminen 11.05.2003 20:40:55 | |
---|
Ai, onhan mullakin sellainen naisten pitkä takki. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
waldemarx 12.05.2003 09:42:17 | |
---|
No mulla on itellä hame ja toppi mitä aina sillon tällön tulee pidettyä:D Ja mekkoakin olen joskus pitäny, sekä naisten alusvaatteita:D time has come |
kommari 12.05.2003 10:28:36 | |
---|
Itse tuli testattua tuossa joulun jälkeen entisen tyttöystäväni kuteita..Pistettiin vielä rintaliivit ja niihin täytteeksi rukkaset. Kaverit oli pudota penkiltä naurusta kun näkivät uuden, seksikkään olemukseni. Etenkin takamukseni näytti melkoisen tyylikkäältä tiukoissa farkuissa. Tuota on harrastettu kyllä. Aina oon oottanu että joku tulee ja lyö minua, mutta sitä odotellessa.. Taidan ettiä kirpparilta oman hameen. Naura itkussanaura perkele! |
Rintaliivien pitäminen tuntuu kyllä aika kummalta. Ei pahalta, mutta kummalta...pitäisiköhän tässä jo huolestua? Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |
tuomittu 12.05.2003 19:36:10 | |
---|
Hame ja muutama naisten paita löytyy. Eiku onhan niitä paitoja useampikin, kun juuri niitä siskolta sain. Kaupungilla kun kävelee hame päällä, niin kyllä kerää katseita. On se niin kumma juttu, kun poika käyttää hametta... |
Lähikauppias 13.05.2003 11:15:34 | |
---|
Rintaliivien pitäminen tuntuu kyllä aika kummalta. Ei pahalta, mutta kummalta...pitäisiköhän tässä jo huolestua? Niin, se tuntuu jotenkin tavallaan yliryhdikkäältä. Tai sitten tyttöystävän liivit ovat vain liian pieniä mulle. |