jonsku1 15.07.2005 14:49:22 (muokattu 15.07.2005 14:50:57) | |
---|
Mitäs porukka on mieltä tästä bändistä? Itse löysin tämän muutama kuukausi sitten ja kolahti todella lujaa. The Art Of Balance levy löytyy jo ja The War Within on hankinnassa, jahka budjetti sallii. Tämähän edustaa tätä paljon puhuttua New Wave Of American Heavy Metal tyylisuuntaa. Kuten myös Lamb of god, God Forbid, Killswitch Engage yms. mutta mielestäni Shadows Fall on näistä omaleimaisin ehkä kitarasoundinsa takia, joka ei (ainakaan Art of balancella) ole sitä perus 5150 jyrää, jota alkaa kuulla jo vähän liian monella levyllä. Joitain arvosteluita olen Suomalaisista medioista lukenut, mutta niissä palaute on ollut aika nihkeätä tyyliin paljon melua tyhjästä. Mutta Amerikoissa näitä kait suitsutetaan suht paljon. Sana on vapaa! Tuolta saapi ladattua biisejä: www.shadowsfallrocks.comVIHAAN SINUA IHMINEN!!!!!!! |
Tora 15.07.2005 15:36:24 | |
---|
Kyllä! Tämä bändi rokkaa. Joku vanhempi levy oli kyllä hiukka köykäinen (en muista nimeä), mutta esim. uusin kolahtaa ihan täpöllä. Kitarasoundi on kieltämättä mukavasti erilainen, ja se toimii. "Ohan meillä rokkia, metallii, stemmoi, huutoo, örinää,
pauketta, volvo-soolo, kissa, ja siisti päivä" -J.Hintikka |
Jööhannes 15.07.2005 17:13:36 | |
---|
Mahtibändi on, siitä ei pääse mihinkään. Muita tämmösiä "jenkkibändejä" en oo pahemmin kuunnellutkaan. The War Within on paras levy, mutta ei muutkaan mitään huonoja ole. Alun perin tutustuin tähän bändiin kun joskus oli Guitar World -lehdessä tuosta Donaisista juttua, ja kiinnostuin yhtyeestä vain sen kitaristin takia (oli samassa jutussa Satrianin ja Petruccin kanssa :)). Sitten ostin sen War Withinin kun se ilmestyi, ja voin sanoa, että turhaan ei rahasi mene, jos sen ostat. Siinä on myös se DVD, jossa on muutama liveklippi, pari Donaisin ja Backhandin kitaravideota ja sen rumpalin rumpuvideo. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
nakedzen 15.07.2005 18:30:33 | |
---|
Kovia biisejähän noilla on. Saisivat vaan jättää tuon In Flames/Soilwork plagioinnin vähemmälle. "Pyrkimys rationaalisuuteen on rehellisyyden puutetta"
Metallia |
Jööhannes 15.07.2005 19:17:23 | |
---|
Kovia biisejähän noilla on. Saisivat vaan jättää tuon In Flames/Soilwork plagioinnin vähemmälle. Ennemminki se on niin että ne ottaa vaikutteita tuosta jenkkimetallista. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
Kyllähän näitä jätkiä ihan kuuntelee. Kuulin bändistä ekan kerran, kun katoin jotain Zakk Wylden haastattelua ja siinä Wylde mainitsi Shadows Fallin, kun siltä kysyttiin kovia nousevia nimiä. En tosin oo kuullu, kun tätä uusinta levyä, mutta mutta... Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
Azurik 15.07.2005 20:42:32 | |
---|
Shadows Fall on tosi kovaa settiä, livenä tykkään enemmän kun laulajan ääntä on miksattu vähemmän jne. mutta erittäin kovaa vääntöä löytyy kavereista ja laulajan rastat on ihan kingit :D |
jonsku1 15.07.2005 20:45:56 | |
---|
Varsin monessa Suomalaisessa arvostelussa on haukuttu tuon lead-vokalistin ulosantia monotoniseksi ja huonoksi, mutta minuun se kyllä uppoaa kympillä! VIHAAN SINUA IHMINEN!!!!!!! |
Jööhannes 15.07.2005 21:30:28 | |
---|
Varsin monessa Suomalaisessa arvostelussa on haukuttu tuon lead-vokalistin ulosantia monotoniseksi ja huonoksi, mutta minuun se kyllä uppoaa kympillä! Nii no, minunki mielestä tuo laulu on Shadows Fallin lähes ainoa heikkous. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
Rumpali Rölli 16.07.2005 11:34:36 | |
---|
On kyllä yksi hyvä bändi taas :). Semmoinen jonka levyt olen jaksanut kuunnella kannesta kanteen :). "Upeeta Mahtavaa Upeeta se On mahtavaa".. etten paremmin sanoisi :D The Berzerker:in rumpali on aika nopea |
nakedzen 16.07.2005 16:34:32 | |
---|
Ennemminki se on niin että ne ottaa vaikutteita tuosta jenkkimetallista. Kyllä ne nuo melodiatuplaukset on silkkaa In Flamesia (tai oikeastaan Iron Maidenia). "Pyrkimys rationaalisuuteen on rehellisyyden puutetta"
Metallia |
Skittamaikat 17.07.2005 00:11:27 | |
---|
Kyllä, täytyy antaa krediittiä soolokitaristin vasemman käden vibralle. + levyltä löytyy hyviä lickejä. t: Skittamaikka |
mongoloidi 17.07.2005 02:45:44 | |
---|
Jonkun aikaa sitten tutustuin, ja hyllystäkin löytyy art of balance.Hyvää musiikkia,ei käy kieltäminen,mutta uudemmista ralleista en ihan niin paljon pidä. www.mikseri.net/szc |
dictatorsh*t 18.07.2005 01:05:03 | |
---|
Kuunneltavaa musiikkia tekevät. |
pehko 19.07.2005 19:37:45 | |
---|
tykkään tosipaljon...löytyy hyllystä Of One Blood, Art Of Balance ja War Within,,,,mitä tuohon Fairin ääneen tulee, ni musta se kyllä ärjyy aika tyylillä....Ja kun on pari musavideoo tullu imutettua uudelta levyltä, niin toinen kitaristi heittää aika paljon noita puhtaita....Itse en löydä bändistä mitään huonoa. Olisi kyllä kiva, jos voisivat pojta hinata hanurinsa suomeenkin. "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
rather be dead 19.07.2005 20:46:06 | |
---|
|
pehko 19.07.2005 21:18:40 | |
---|
Kaippa ne Englannissa soittivat, häh? ihan niin pitkälle ei viittis lähteä kattomaan kuitenkaan... "We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
jonsku1 21.07.2005 14:42:28 | |
---|
Kyllä, täytyy antaa krediittiä soolokitaristin vasemman käden vibralle. + levyltä löytyy hyviä lickejä. t: Skittamaikka Joo tästä mun pitikin kans sanoa. Eli siis Jon Donaisilla on kyllä todella tunnistettavaa tuo soolo työskentely. Itse tykkään herran tyylistä soittaa ja soolotkaan eivät ole ihan sitä perus floikka venkutusta... VIHAAN SINUA IHMINEN!!!!!!! |
Black Star 21.07.2005 16:46:55 (muokattu 21.07.2005 22:33:18) | |
---|
Pari biisiä olen kuullut mutta en tykännyt hirvittävästi. (Miksi kukaan ei enää laula puhtaasti?) Edit: Ei perkeleen perkele. Menin sekoittamaan Shadows Fallin Lamb of Godiin tuossa wall of death jutussa. Pahoittelut Over the Wall!!! |
Aegis 21.07.2005 22:17:14 | |
---|
Tuolta uudelta levyltä on pari biisiä herättänyt mielenkiintoa hienon kitaratyöskentelyn takia. Sounditkin ovat niin järjettömän hyvät että pitäisi melkein jo niitten takia ostaa levy. Voisi omia levytyksiä tehdessä antaa The War Withinin nauhoittajalle käteen ja sanoa "Tee siitä tämmönen" :) Tässä taas nähdään, kuinka kaiken maailman hömpötinvahvistimet jäävät Marshallin jalkoihin, heh. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |