Aihe: Hienoa musiikkia Tervasaaressa
1 2
Morse Code
26.06.2005 21:03:03
Ken ei sitä vielä ole huomannut, Tervasaaren Aitassa on läpi kesän joka keskiviikko hienoa musiikkia tarjolla, vieläpä ilmaiseksi. Männä viikolla vuorossa oli Varre Vartiainen. Kun katsastaa tulevien vierailijoiden listaa, niin alaleukaansa saa luultavasti jatkossain kerätä lattialta..
Today is a gift ; that's why it's called the present
Clef
27.06.2005 13:36:35
Joo kyllä siellä näyttää olevan aika kattava listaus Suomen jazz-kermaa (paitti tietty mä en oo siellä). Eikö homman nimenä ole se, että ne soittaa aina kaikki triolla, oli kyseessä sitten fonisti tahi rumpali?
baron
27.06.2005 15:44:42

Joo kyllä siellä näyttää olevan aika kattava listaus Suomen jazz-kermaa (paitti tietty mä en oo siellä). Eikö homman nimenä ole se, että ne soittaa aina kaikki triolla, oli kyseessä sitten fonisti tahi rumpali?

Oli todella positiivinen ylläri, kun muusta syystä olin paikalla ja musa alkoi.
Mikäs sen kivampaa kun sää sallii, istua terassilla ja kuunnella hyvää jatsia.
M.i.k.key
27.06.2005 16:00:17
Mä lopetan nää hommat!
Jimi Henri
28.06.2005 09:53:54
Warren keikka oli kyllä kun huonosti suunnitellut bänditreenit. :) Tosin kun taso on tuota luokkaa niin mielellään niitäkin katteli. Kovia nimiä. Risto Toppola, Tuomo Dahlblom...
Talk Less Play More
baron
28.06.2005 11:09:39

Mä satuin vahingossa Mikael Jakobssonin keikalle ja vaikka oli mulle tuntematon suuruus (onko aukko yleissivistyksessä?) niin pianisti juuri mun makuuni.
Fuzzy Boner
28.06.2005 11:27:39
Mä satuin vahingossa Mikael Jakobssonin keikalle ja vaikka oli mulle tuntematon suuruus (onko aukko yleissivistyksessä?) niin pianisti juuri mun makuuni.

5kulmankvintetti yms. Hieno perinteinen staili, tod hyvin vetää!mukava sälli. Opettanut mm. yhtä muzakin ystävää
My name is Baron, Pussy Baron
mr.muzak
28.06.2005 15:01:39
5kulmankvintetti yms. Hieno perinteinen staili, tod hyvin vetää!mukava sälli. Opettanut mm. yhtä muzakin ystävää

Mua kanssa...(mulla ystäviä?) prkl josta tulikin mieleen että meillä on vieläkin testaamatta kumpi on opettaja ja kumpi oppilas...tenniksessä.
Fuzzy Boner
28.06.2005 19:42:52
Mua kanssa...(mulla ystäviä?) prkl josta tulikin mieleen että meillä on vieläkin testaamatta kumpi on opettaja ja kumpi oppilas...tenniksessä.

sua tarkoitin. sä oot muzakin ystävä.
[Meleko tarkasti tilutit, melekee metronomin tarkasti.. et vaan sattuisi tietämään semmoista vehjettä kuin sekvensseri..?]
Morse Code
06.07.2005 22:39:23
... ja tänään soittovuorossa oli Risto Toppola. Hiiiiienoa musiikkia. Melkein tuntuu rikolliselta päästä kuulemaan moista ilman pääsymaksua.
Today is a gift ; that's why it's called the present
Epämuusikko
06.07.2005 23:37:35
Melkein tuntuu rikolliselta että te perkeleet voitte päästä kuulemaan moista ilman pääsymaksua.
Virallisesti ur-poÄrLä #009
Simplex
08.07.2005 11:56:30

... ja tänään soittovuorossa oli Risto Toppola. Hiiiiienoa musiikkia. Melkein tuntuu rikolliselta päästä kuulemaan moista ilman pääsymaksua.

Toppola oli aivan mahtava! Oli ensimmäinen kerta kun pääsin kuulemaan häntä livenä. Vaikka olen suitsutuksia kuullut miehestä ja joitakin audio pätkiäkin niin silti yllätyin hänen taidoistaan. Harvinaisen kypsää, idearikasta ja musikaalista kitarointia.
Mitä tulee edellä mainittuun Varren soittoon niin viikko sitten kävin häntä Carusellissa kuulemassa. Aika tympeä keikka. Soittivat sisällä kun oli keli epävakainen ja Carusell on erittäin huono soittopaikka akustiikaltaan (10 m korkea katto) ja se oli yksi syy miksi jäi epäselvä fiilis. Toisekseen hommassa paistoi läpi jamimeininki joka ei sovi kuvaan jos soitetaan Scofield tyyppistä matskua. Varre Vartianen on pirun taitavaja tekninen heppu ja tietyllä asennoitumisella homma olisi paketissa mutta tuon päivän kuulemani perusteella pantiin "täysilaidallinen" joka biisiin ja se antoi soittajasta kuvan että tärkeintä on tekniikka ja vauhti, ei sisältö. Siis aivan päinvastaista kuin toppolan soitto.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
Neljä Ruuvia
14.07.2005 09:36:51
Toisekseen hommassa paistoi läpi jamimeininki joka ei sovi kuvaan jos soitetaan Scofield tyyppistä matskua.
Avaudupa tästä hieman enemmän. Mulla ainakin menee ihan yli hilseen sun näkemys. Mun mielestä jamimeininki kuulluu AINA mihin tahansa minkä voi edes löyhästi laittaa nimikkeen jazz alle. Useimmille oppineille ja mulle vaikka en oppinut olekaan ,on juuri jamimeininki se mikä ylipäätään tekee jostain musiikista jazzia.
Tähän sisältyy mahdollisuus että tulee välillä vahingossa luoneeksi täyttä paskaa.
weke88
15.07.2005 13:15:51
joo, mut aitassa on melkein helsingin kalleimmat juomat..
"Ihminen on vain peräaukkonsa reunat."
baron
15.07.2005 14:35:47

Liittyiskö jotenkin kaupungin parhaaseen musaan?
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
M.i.k.key
15.07.2005 14:47:51

Rahaa on onneksi käytettävissä...
Mä lopetan nää hommat!
Notefix
15.07.2005 15:03:33

Tulihan se sieltä :)
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Fuzzy Boner
15.07.2005 15:08:12

Hoho! Mikkey on pitkäst aikaa iskussa täällä mnetissä..
TE
Fuzzy Boner
15.07.2005 19:17:33
Mä säestän!
Kahden kuukauden keikkaliksat tuli tilille, hyvä että yhdelle tilille mahtuu!

Mun kahden kuukauden keikkaliksoilla ei sais edes mikkeytä puolentunnin säestyskeikalle
TE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)