Aihe: Turmion kätilöt.. Mitä ihmettä?
1 2
Lord Torment
13.07.2005 22:12:07 (muokattu 13.07.2005 22:13:17)
tosiaan oo mitään nu-metallia. hienoo konemetallia tekevät. ehkäpä industrial metal genreen menis.

ja millonkohan uus levy mahtaa tulla? eikös sen pitäny ilmestyä jo aika kauan sitten. ja livenä loistava.
Phobophile
13.07.2005 22:15:08
ja millonkohan uus levy mahtaa tulla? eikös sen pitäny ilmestyä jo aika kauan sitten. ja livenä loistava.

Öö, tekemässähän ne sitä vasta on. Muistaakseni loppuvuoteen/ensi vuoden alkuun menee julkaisu.
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
Lord Torment
13.07.2005 22:22:23
Öö, tekemässähän ne sitä vasta on. Muistaakseni loppuvuoteen/ensi vuoden alkuun menee julkaisu.

jaajaa. kiitos infosta. porukat vaan jutteli että se ois tullut jo, muttei vaan löytyny mistään :
Cocktus
13.07.2005 22:27:12

Musiikista en pahemmin piittaa, mutta livenä toimivaa tavaraa.
Phobophile
13.07.2005 22:28:16
jaajaa. kiitos infosta. porukat vaan jutteli että se ois tullut jo, muttei vaan löytyny mistään :

No se EP ilmestyi muutama kuukausi takaperin mutta ei tuo täyspitkä ole ihan vielä tulossa.

http://teurastaja.tk/

Tuossapa olisi suht hyvä tiedonlähde jos TK kiinnostaa, myös itse bändin sepet kun tuonne kirjoittelevat.
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
Lord Torment
13.07.2005 22:40:13 (muokattu 13.07.2005 22:40:21)

http://teurastaja.tk/

Tuossapa olisi suht hyvä tiedonlähde jos TK kiinnostaa, myös itse bändin sepet kun tuonne kirjoittelevat.

tack. pitääpä lueskella sieltä sitten.
jounihynynen
13.07.2005 23:48:21
Loistava livebändi!

Totta. Ei loista musiikillisella puolella mutta sanat ja live-esiintyminen on huippuja.
Landola59
14.07.2005 17:11:57
mutta sanat ja live-esiintyminen on huippuja

No ottia tuota... Mikäs siinä jos tykkää.
Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
HCW
14.07.2005 19:14:28
Nyt tulee tulikiviä niskaan:

Kyllä mie olen vuosien mittaan ymmärtänyt sen asian että hevi on huumorimusiikkia parhaimillaan. Ja ei, hevi ei ole paskimillaan parasta, se on vain silloin huonoa heviä.

Huumorista sen verran, että mieti hetki järjen kanssa esim. useimpien bändien sanoituksia ja mieti sen jälkeen onko tämä nyt aivan vakavissaan tehty.

Vakavuutta pitää olla jossain määrin mutta ei sitä hevyä tarvitse naama norsunv*****a vääntää.

Ja Turmion Kätilöt ei kolise...
"Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua"
leather rebel
14.07.2005 21:21:09
Nyt tulee tulikiviä niskaan:

Kyllä mie olen vuosien mittaan ymmärtänyt sen asian että hevi on huumorimusiikkia parhaimillaan. Ja ei, hevi ei ole paskimillaan parasta, se on vain silloin huonoa heviä.

Huumorista sen verran, että mieti hetki järjen kanssa esim. useimpien bändien sanoituksia ja mieti sen jälkeen onko tämä nyt aivan vakavissaan tehty.

Vakavuutta pitää olla jossain määrin mutta ei sitä hevyä tarvitse naama norsunv*****a vääntää.

Täysin samaa mieltä.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Rumpali Rölli
16.07.2005 22:39:59
Pilipali Bläck 'N Deckeriä
The Berzerker:in rumpali on aika nopea
HCW
16.07.2005 23:21:25
no, Turmion Kätilöt ei kyllä heviä ole, jos sitä meinasit

No kerroppa tyhmälle mitä se on? Tehdään nämä 300 metallin alagenreä selväksi samalla? En tarkoita tätä vittuiluna...
Kaksi asiaa ajatuksistani musiikkiin: "Mikä h******n groove?" "V************i soitan"
Hohhoijaa
17.07.2005 17:09:28 (muokattu 17.07.2005 17:09:38)
Edit: Mielipidekysymys
JCM
17.07.2005 23:33:36

Mihin kategoriaan laitat? Meikäläiselle tämä menee konemusiikin puolelle. EHkä nu-metallina menis vielä mutta ei tästä kyllä heavyä saa tekemälläkään. Mitäs ootte mieltä? Mieletöntä mätkettä vai mukavaa jumppamusaa?

Esitän väärän mielipiteen:

Mulle tulee saksatekno mieleen, enkä tykkää saksateknosta sitten yhtään.

Mut jea, ei oo pakko kuunnella.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Turmis
19.07.2005 11:21:44

Eipä ole tullut pahemmin Turmion kätilöitä levyltä kuunneltua, mutta kyllähän äijien Tuskaveto oli silkkaa parhaimmistoa, yllätyin todella positiivisesti.
Hurja meininki, rankkaa teknojunttausta ja hienoa showta. Ehdottomasti paras suomenkielinen akti.
Onko laulu miksattu mielestäsi liian hiljaiselle? Jos on, älä pelästy. Olet vain tyhmä.
Some Kind Of Monster
16.08.2005 20:50:57
Mun siskon kaveri on toine niistä laulajista
luopio
16.08.2005 22:16:28
Mun siskon kaveri on toine niistä laulajista

Vau, eli säki oot miltei kuuluisa.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)