Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 522 23 24 25 26122 123 124 125 126
aikavaikea
15.07.2005 14:21:46
Juugeli: No enpä minäkään. Muutenkin suunnilleen puolet näistä täällä jyrätyistä mainoksista on sellaisia, joita ei ole koskaan nähnytkään.

No ihmekös tuo, kun eihän sulla ymmärtääkseni näy kuin alta puolet kanavistakaan joilta tuota tuubaa tulee ;).
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Jormaz
15.07.2005 14:26:05
Joskus Tilt-ohjelman alkuaikoina joka viikko mainoskatkolla tuli joku perkeleen Mikromikko Indiana-mainos joka kesti 5-10 minuuttia. Sillon meni hermot.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
EtG
19.07.2005 03:49:29
Aijai, nyt on nannaa jaossa mainoskatkoilla.

Mika Häkkinen ja joku oksettava latex-hirviö mainostaa R-Kioskin uutta "hittituotetta". Oliskohan ollu joku uus energiajuoma.
Pakkanen karistaa nudistit.
JoJoJo
19.07.2005 13:36:31
Vaikea sanoa. Niitä on niin paljon. :). Hauskimpia on helpompi sanoa. Mm seuraavassa on hyvä mainos:
''Olette voittaneet sata miljardia euroa''
''Mut...Tämän täytyy olla unta''
''Totta kai se on unta''

Jätin oleelliset kohdat pois, mutta ymmärsitte juonen. Ok?
Koalha
19.07.2005 14:39:12

Tiedä sitä onko tämä jo sanottu, mutta joskus yöllä, kun telkkarista ei tule mitään, eikä kukaan katso sitä, niin mainostetaan Passeli myyntireskontra- ja laskutusohljelmistoja PASSELI-STUDIOSSA missä on sellainen aneeminen iho-ongelmista kärsivä nainen selostaa jotain ja näyttää siltä, kun tää olis joku biljoonas otos. Sitä paitsi, mitä helvetin järkeä on mainostaa laskutusohjelmistoja kello 4 yöllä?
Uujeea, uujeaa, ah ah aah!
konehes
19.07.2005 16:24:04
Tiedä sitä onko tämä jo sanottu, mutta joskus yöllä, kun telkkarista ei tule mitään, eikä kukaan katso sitä, niin mainostetaan Passeli myyntireskontra- ja laskutusohljelmistoja PASSELI-STUDIOSSA missä on sellainen aneeminen iho-ongelmista kärsivä nainen selostaa jotain ja näyttää siltä, kun tää olis joku biljoonas otos. Sitä paitsi, mitä helvetin järkeä on mainostaa laskutusohjelmistoja kello 4 yöllä?

Passelin Sijoittajastudio on television aatelia! Kokoomusmiehet puhuvat virallisina pörssikursseista ja muusta vastaavasta. Saija Palin vain kuuntelee vieressä tyhmänä.

Ei pidä myöskään unohtaa Passelin kiinteistönhuolto-mainosta. Vanhan juopon näköinen Juha Tontti pääosassa. Se vasta on jotain!
Cut out
19.07.2005 17:46:43
mitä helvetin järkeä on mainostaa laskutusohjelmistoja kello 4 yöllä?

Helevetin halpaa, luulisin.
MegaMan Club #003 - Cut Man
DirtyFingers
19.07.2005 23:24:28 (muokattu 20.07.2005 11:46:50)
Saunotaan joka päivä 2h, niin laihdutaan aivan jumalattomasti, koska puoli tuntia kuluttaa jo 600kcal..!!!!!!!!!!!!! Ei mitä jenkkimenoa!!!
"Don't talk to the eyes of a stranger"
Keba
20.07.2005 01:43:58
Olikohan se tuon Passelin mainos missä joku tyyppi polttelee sikaria ja höpöttelee huonolla englannilla jotain tyyliin "...I wish you were only mine, but..." tai siihen suuntaan. Yksi kummallisimpia/paskimpia mainoksia ikinä.
Rakkikoira
20.07.2005 07:19:00
Mun mielestä siinä passelimainoksessa se nuoripari on hyvä. Missä se muija selittää koko ajan passelista ja jätkä on tyyliin e.v.v.k.
Hohhoijaa
20.07.2005 11:03:07 (muokattu 20.07.2005 11:04:25)
Miten olen elänyt täysin paitsiossa? En ole edes kuullut koko sammakokappaletta tahi nähnyt noita mainoksia. Jotain hyötyä lienee siitäkin, ettei kuuntele radiota tai katso telkkaria...

http://images.google.fi/images?svnu … ;lr=&q=crazy+frog+&btnG=Hae
Kirjoalleitus
ten
22.07.2005 19:39:28 (muokattu 22.07.2005 19:45:38)
Kaikista paskin tv-mainos on kyllä se joku sokerimainos missä kaksi naista keskustelee jotain ja pakastaa mansikoita ja lopussa sanotaan että "meille tulee vauva". Voiko olla enää paskempaa mainosta. Siis lapsen saaminenhan on ihan hieno ja kaunis asia, mutta miten vitussa se liittyy mansikoihin ja sokeriin. Yritetäänkö tässä nyt sitten kerätä jotain söpöilypisteitä tuollaisella jutulla? En pysty käsittämään/sietämään kyseistä mainosta!

HUH! Tulipa avauduttua! :)

E: Nyt se paska tulee taas tuolta telkusta!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Planetist
22.07.2005 19:44:34
Kaikista paskin tv-mainos on kyllä se joku sokerimainos missä kaksi naista keskustelee jotain ja pakastaa mansikoita ja lopussa sanotaan että "meille tulee vauva". Voiko olla enää paskempaa mainosta. Siis lapsen saaminenhan on ihan hieno ja kaunis asia, mutta miten vitussa se liittyy mansikoihin ja sokeriin. Yritetäänkö tässä nyt sitten kerätä jotain söpöilypisteitä tuollaisella jutulla? En pysty käsittämään/sietämään kyseistä mainosta!

HUH! Tulipa avauduttua! :)

Tuo kyllä vituttaa, etenkin se lopussa tuleva "makeeta!"-äännähdys.
Jani The Rock
22.07.2005 20:11:37

Tuo kyllä vituttaa, etenkin se lopussa tuleva "makeeta!"-äännähdys.

Juurikin näin. Kun näin tuon saatanallisen mainoksen ensi kertaa, olin vähällä oksentaa verta.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Black Star
22.07.2005 20:20:45

Olikohan se tuon Passelin mainos missä joku tyyppi polttelee sikaria ja höpöttelee huonolla englannilla jotain tyyliin "...I wish you were only mine, but..." tai siihen suuntaan. Yksi kummallisimpia/paskimpia mainoksia ikinä.

Jep. Mainos sisältää runsaasti kielioppi virheitä jotka saavat tällaisen kielipoliisin veren kiehumaan yli äyräiden.
Over the Wall!!!
VarastoN
23.07.2005 00:10:40

MINÄ ITSE!! MINÄ ITSE!!
Tahdon olla Tarvajärvi, näin menen piiloon laatikkoon!
Sen Yhren Äijän Kerho!!11 #2
Qsysi
23.07.2005 12:19:18
Jep. Mainos sisältää runsaasti kielioppi virheitä jotka saavat tällaisen kielipoliisin veren kiehumaan yli äyräiden.

Kyllä. Sappeni kiehuu.
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
ten
23.07.2005 17:40:53
...runsaasti kielioppi virheitä...

Eikö ollenkaan yhdyssanavirheitä? Anteeksi... :(
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Hohhoijaa
23.07.2005 18:45:46
Mainos sisältää runsaasti kielioppi virheitä

Hoho!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)