Aihe: Apua! 16.7. Hääkeikkaa tarjolla "Agents-bändille"!
1
LaKe
14.07.2005 18:27:10 (muokattu 14.07.2005 18:54:37)
Keikkamyyjän prkl oli myynyt 2 keikkaa samalle päivälle! Oliskos tuuraajaa nopeasti Lietoon häihin ens lauantaiksi?

Tilaaja haluaa Agentseja ja rokkia.
Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun: "Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..."
baron
14.07.2005 18:30:24

Keikkamyyjän prkl oli myynyt 2 keikkaa samalle päivälle! Oliskos tuuraajaa nopeasti Lietoon häihin ens lauantaiksi?

Tilaaja haluaa Agentseja ja rokkia.
Soita: 040-8151746

Sviddu, millä tyttöystävä antaisi viikonloppuvapaan?
Kovin lyhyt aika aivopestä.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
KoskPaavo
14.07.2005 18:52:03
Miksei tilaaja kysy suoraan Agentseilta?
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
LaKe
14.07.2005 19:01:46
Huhhuh, bändi hoidossa. Tulipa kiiru.

Sviddu, millä tyttöystävä antaisi viikonloppuvapaan?
Kovin lyhyt aika aivopestä.

Lauantaina juuri ennen lähtöä voi sanoo et käy hakemassa hänelle päivänkakkaroita raviradan lähistöltä. ;)

Miksei tilaaja kysy suoraan Agentseilta?
Ovat Teuvalla näköjään keikalla, ja taitaa wannabee-bändi olla hiukan edullisempi. Kai?
Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun: "Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..."
echo66
14.07.2005 19:31:06

Lauantaina juuri ennen lähtöä voi sanoo et käy hakemassa hänelle päivänkakkaroita raviradan lähistöltä. ;)

Ovat Teuvalla näköjään keikalla, ja taitaa wannabee-bändi olla hiukan edullisempi. Kai?

JA niitähän piisaa armaassa Suomen maassa............
Surf pesee kaiken!!!
baron
14.07.2005 20:14:46

OK, siis sait hoidettua, kiva.

Mun "kakkosbändi", jossa olen ainoastaan "rivimies" on saanut "agents-herätyksen" ja se olisi tollaisen tilauksen kyllä selvittänyt.
LaKe
14.07.2005 20:31:20
OK, siis sait hoidettua, kiva.

Mun "kakkosbändi", jossa olen ainoastaan "rivimies" on saanut "agents-herätyksen" ja se olisi tollaisen tilauksen kyllä selvittänyt.

Juu, n. 25 puhelinsoittoa, harmaita hiuksia, kiroilua, hikeä ja hermojen kiristystä. Toisiin häihin menee "kootut teokset".

Siirsin vastuun pois itseltäni, nyt otan lasillisen jääkylmää Carilloa.
isojussi
14.07.2005 23:38:56
Keikkamyyjän prkl oli myynyt 2 keikkaa samalle päivälle!...

minkäs takia hän muuten ei hoida itse omia mokiaan?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Eddy
15.07.2005 00:12:42

Niinpä! Jos bändi joutuu hankkimaan itselleen tuuraajan myyjän mokasta johtuen, voi ne provikat ainakin vaatia itselleen, ilman suurempia omantunnon tuskia...
Koskettelen soittimia...
pekkajau
15.07.2005 00:17:49
Bändeillä pitäisi olla tuoteselosteessaan "parasta ennen" päiväys, jonka jälkeen "Liimataiset" vois myydä sitä halvemalla "punaisilla" hintalapuilla tai siirtää kylmästi "Vain Eläimille" kaukaloon?
Kirjoitin mitä kirjoitin!
baron
15.07.2005 12:06:06

No hetki sitten tuli kysely huomiselle hääkeikalle. Kehä III:n sisäpuolella eli kiinnostaa.

Bändin kokoaminen käynnissä eli pitää etsiä kavereita, joiden puoliskot antavat huomiseksi iltaloman.
half
15.07.2005 12:14:18

Usein tarjotaan kahta keikkaa samalle päivälle. Meille ensin sovittu pitää aina HINNASTA riippumatta. Soittajalla edes pitää olla selkäranka.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
baron
15.07.2005 12:23:10

No hetki sitten tuli kysely huomiselle hääkeikalle. Kehä III:n sisäpuolella eli kiinnostaa.

Bändin kokoaminen käynnissä eli pitää etsiä kavereita, joiden puoliskot antavat huomiseksi iltaloman.

Itse asiassa kehä I sisäpuolella!
baron
15.07.2005 14:11:34 (muokattu 15.07.2005 14:21:15)

Itse asiassa kehä I sisäpuolella!

Sviddu peruin keikkatarjouksen.
Mulle soitettiin, että sovittu bändi oli peruuttanut ja yritin olla ihmisystävällinen, sain kokoon 5 miehen bändin, basso, rummut, kiipparit, trumpetti, laulaja, esitin tarjouksen "välittäjälle" joka lupasi tunnin sisällä tilaajan vahvistuksen, jota ei puolessatoista tunnissa tullut.

Ilmeisesti käynnissä edellisen päivän tarjouskilpailu, en halua osallistua sellaiseen.

Kyllä soittajallakin on ihmisarvonsa ja jos 5 jätkää on valmiita muuttamaan viikonloppusuunnitelmaan, yksi jopa tulemaan hevon kuusesta keikkaa varten Helsinkiin, niin ei niitä kauaa epätietoisuudessa voi pitää.
backwood
15.07.2005 16:47:37
Usein tarjotaan kahta keikkaa samalle päivälle. Meille ensin sovittu pitää aina HINNASTA riippumatta. Soittajalla edes pitää olla selkäranka.

oikein!Just näin eikä minkään tarjouskilpailun perusteella.pitää tänäpäivänä voida johonkin vielä luottaakkin ja miksi se ei voi olla just muusikko...?
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
baron
15.07.2005 17:38:43

oikein!Just näin eikä minkään tarjouskilpailun perusteella.pitää tänäpäivänä voida johonkin vielä luottaakkin ja miksi se ei voi olla just muusikko...?

Mä kyllä pidän kiinni siitä mitä oon luvannut ja odotan samaa vastapuoleltakin.
JK
15.07.2005 22:03:15
Mä kyllä pidän kiinni siitä mitä oon luvannut ja odotan samaa vastapuoleltakin.

Juuri näin.
Jotenkin on tänä kesänä ollut "ilmassa" tollasta viimehetken keikkatarjousta.

Olen näille soittelijoille toivottanut onnea ja menestystä ja sanonut että melko hyvä tuuri täytyy olla jos meinaatte vielä bändin saada.
"Älä kysele, pääset vähemmällä" -A.Anttila
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)