Aihe: Finntrollin Wilska Huomenta Suomi:ssa.
1
Jokunen
15.07.2005 15:09:36 (muokattu 16.07.2005 16:13:38)
Sattuiko joku näkemään tämän aamun Huomenta Suomen? Oli kait jotain juttua Tuskasta ja Wilska oli haastattelussa. Näyttivät oikein pätkää Trollhammaren -musiikkivideosta. Työpaikan ruokalassa seurasin lähetystä hetkisen, mutta telkkarissa ei ollut äänet päällä. Jos joku voisi kertoa, mitä haastattelussa puheltiin noin niin kuin pähkinänkuoressa, olisin kiitollinen.
HA!
ShadowWalker
15.07.2005 15:59:50

nus, nus Oli muuten Ykkösen Aamu-tv, eikä suinkaan Huomenta Suomi /nus, nus

Taisivat siinä mietiskellä, että mikä on Finntrollin homman juju, ja miksi suomalaiset metallibändit pärjää maailmalla ja miksi metalli on Suomessa niin suosittua... Ei siinä mitään ihmeellistä ollut, mutta kerrankin mukava huomata, että tuommoinenkin ohjelma (itse siis miellän ykkösen asiaohjelmat vähintäänkin konservatiivisiksi) osasi suhtautua metalliin kuten muuhunkin musiikkiin, eikä sorruttu mihinkään saatananpalvontajuttuihin.
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
Jokunen
15.07.2005 16:21:46
Ei siinä mitään ihmeellistä ollut, mutta kerrankin mukava huomata, että tuommoinenkin ohjelma (itse siis miellän ykkösen asiaohjelmat vähintäänkin konservatiivisiksi) osasi suhtautua metalliin kuten muuhunkin musiikkiin, eikä sorruttu mihinkään saatananpalvontajuttuihin.

Mielessäni kuulin kysymyksen äänetöntä TV:tä katsoessani: "Tavalliset kansalaiset yhdistävät metallimusiikin usein saatananpalvontaan. Mikä on teidän suhteenne antikristukseen?"

Hyvä, jos pysyttiin asialinjalla! Tässä viimeaikoina suomalaisen metallimusiikin kansainvälisen menestymisen myötä yleinen asenne metalliin on alkanut muuttua parempaan suuntaan yleensäkin. Mitä nyt iltapäivälehdet yrittävät välillä revitellä, jos esimerkiksi murhan tehnyt henkilö kuuntelee heavy-musiikkia.
HA!
ShadowWalker
15.07.2005 16:29:41

Mielessäni kuulin kysymyksen äänetöntä TV:tä katsoessani: "Tavalliset kansalaiset yhdistävät metallimusiikin usein saatananpalvontaan. Mikä on teidän suhteenne antikristukseen?"

Eipä kyllä minun korviin tarttunut. Ei kyllä ollut edes krapulakaan aamulla :-S
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
Jokunen
15.07.2005 16:59:04
Eipä kyllä minun korviin tarttunut. Ei kyllä ollut edes krapulakaan aamulla :-S

No ei ehkä kuulunut, mutta mielessäni pelkäsin, että jotain vastaavaa saattaisi haastattelijatäti lipsauttaa.
HA!
jatrzan
16.07.2005 12:28:52
Sattuiko joku näkemään tämän aamun Huomenta Suomi:n? Oli kait jotain juttua Tuskasta ja Wilska oli haastattelussa. Näyttivät oikein pätkää Trollhammaren -musiikkivideosta. Työpaikan ruokalassa seurasin lähetystä hetkisen, mutta telkkarissa ei ollut äänet päällä. Jos joku voisi kertoa, mitä haastattelussa puheltiin noin niin kuin pähkinänkuoressa, olisin kiitollinen.

miksei voi kirjoittaa huomenta suomen
.......
Jokunen
16.07.2005 16:13:58
miksei voi kirjoittaa huomenta suomen

Korjattu.
HA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)