Aihe: Ribbon-Kontrolleri
1 2 3
baron
15.07.2005 15:30:34

Vois olla vähän säätöö, helpompi ihan kaiuttimia käyttää ku kaikki muutki bändissä käyttää.

Kokeilen tänään uutta systeemiä: kiipparit mikseriin, stereoulostulo PA:lle ja yks auxeista monitorimiksaajalle, jotta voi säätää omaa kuuntelua ihan niinkuin haluaa omasta tiskistä. Ei kai täs voi mikään mennä pieleen?

Tää on mun rutiini. Koskaan ei vielä mennyt pieleen:-)
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Jabbe
15.07.2005 15:31:11
Niin siis teistä ei kukaan ollu Ilosaarirokkiin tulos?

On nimittäi hienot festarit tulos. Paljon hyviä bändejä, itellä kaks keikkaa eikä mee ees pahasti muiden bändien kans päällekäin. Ja hyvät säätkin kait.. :p
Dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä.
BaariMikko
15.07.2005 15:32:38

Vois olla vähän säätöö, helpompi ihan kaiuttimia käyttää ku kaikki muutki bändissä käyttää.

Kokeilen tänään uutta systeemiä: kiipparit mikseriin, stereoulostulo PA:lle ja yks auxeista monitorimiksaajalle, jotta voi säätää omaa kuuntelua ihan niinkuin haluaa omasta tiskistä. Ei kai täs voi mikään mennä pieleen?

Noinhan se kai pitäis aina tehdä.
samulijp
15.07.2005 15:48:32
Oon koko viikonlopun sukeltamassa joten ei pääse iloitsemaan. Tuskassa tosin käyn tänään! :o
Toxic Music
BotneLapio
15.07.2005 15:48:51
Huomenna pitäs lähtee landelle kuukaudeks. Tulee geareja ikävä.
-=Botnee!!=-
M.i.k.key
15.07.2005 16:02:37
Oon koko viikonlopun sukeltamassa joten ei pääse iloitsemaan. Tuskassa tosin käyn tänään! :o

Ai että, nyt tuli kateus. Onko vinkkejä joistain hyvistä arkipäiväretkistä? Syksyllä viimeksi ollut vedessä, vois muistella vähän näitä Suomenkin vesiä vaihteeksi
Mä lopetan nää hommat!
Jabbe
15.07.2005 16:05:01
Skatalitesin olis halunnut nähdä, mutta ei pystyny venymään.

Ei hätää, voin käydä diggailee sunkin puolesta. ;)
Fuzzy Boner
15.07.2005 16:09:11
Eli kaikki pedaalikeskusteluun jos perinteinen COB-dada kiinnostaa! Neljäntenä tuon jälkeen on sitten vuorossa tuo Una Corda!
TE
M.i.k.key
15.07.2005 16:24:45
Eli kaikki pedaalikeskusteluun jos perinteinen COB-dada kiinnostaa! Neljäntenä tuon jälkeen on sitten vuorossa tuo Una Corda!

Ja viidentenä Mikkeyn pedaalit (humala)
Mä lopetan nää hommat!
Jabbe
16.07.2005 13:57:05 (muokattu 16.07.2005 14:04:52)

Haista...

50.
samulijp
16.07.2005 23:20:49
Ai että, nyt tuli kateus. Onko vinkkejä joistain hyvistä arkipäiväretkistä? Syksyllä viimeksi ollut vedessä, vois muistella vähän näitä Suomenkin vesiä vaihteeksi

No eipä ole huomisen jälkeen Suomea tiedossa. Elokuussa tonne mihin meidän piti jouluna mennä. Jos nyt pääsis perille asti! :)
Ei muuta kuin muusikoiden.net dyykki retki pystyyn! Tosin ajattelin olla ostamatta omia kamoja toistaiseksi. Taas oli näkyvyys metrin luokkaa...
Toxic Music
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)