Ootteko muuten ollu ikinä Hämeenlinnassa torin tai linnanpuiston lavoilla keikalla. Torin lavalla olen soittanut, mutta silloin ei, näköjään onneksi, satanut. Eikä ollut liian kuumakaan, joten eipä tässä tarinassa oikein mitään mullistavaa tapahdu. rölölöö ku olet ihan outo. -sunless | IMIK #22 / MegaMan Club #014 - The Wrong Man / THV-klubi #34 |
mr_b 15.07.2005 14:43:39 (muokattu 15.07.2005 14:44:16) | |
---|
Sitten penkkariaamuna pukeuduin jättimäiseen mansikka-asuuni. Kuva! Tahdomme kuvan! (Tai ehkä emme, mutta kuitenkin...) I wanna walk up the side of the mountain, I wanna walk down the other side of the mountain, I wanna swim in the river, lay in the sun, I wanna try to be nice to everyone. |
Tama (Royal Star) 15.07.2005 18:45:04 | |
---|
eipä ole koskaan tullu mitään "erikoisia" olosuhteita vastaan. joskus on ollut kuuma, ja joskus on menny muuten vain vituiksi. mutta kerran laitoin ovelana miehenä aurinkolasit päähän keikalle, kiinnitin ne vielä oikein hyvin kuminauhalla, etteivät tipahda. sitten, kun biisi alkoi, tajusin, etten näe ollenkaan sanoja/nuotteja;). alkoi ahdistamaan, kun koitin repiä niitä päästä keskellä biisiä (ja päässä oleva stetsoni ei todellakaan edesauttanut asiaa;)..... ja kerran olen esiintynyt tonttulakki yms. päällä "rummuilla", mitkä pysyivät jesarilla kasassa.... hirveätä:).... sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
ramzuz 17.07.2005 00:29:12 | |
---|
Sairaan hyvä keskustelu:D saa nauraa miten muut on kärsiny:D Me soitettiin pari viikko sitten tossa yhdellä leirillä keskellä mettää koko päivä treeniä että saatiin lapsille hauskaa musaa Lämpöä piisas niin pal ja ku oltiin mettän keskellä ni koko bändi kalsarit jalassa ja paarmat söi ja verta valu:D Sitten soitettiin yhtenä päivänä helteessä yli 30 astetta suurella aukealla ja ei tuullu! Ni pienellä traktorin lavalla koko bändi 6 henkeä:D ja arvatkaa oliko kuuma ei voinu ees liikkua! poltettiin kaverin kans selät aivan täysin:D Ja sit illalla valitettiin niinku pienet eläimet!:D ROCK!! |
Epämuusikko 17.07.2005 13:06:33 (muokattu 19.07.2005 18:55:50) | |
---|
Tämänhetkisessä projektissa olen kopissa jokseenkin körtihtävässä puvussa pleksin takana kahden valonheittimen alla. Aurinko toki lämmittää vielä mökin ulkopuolta. Heinäpaaleja seinänvierustoilla. Ja rumpuina taman swingstarit. Haitsuina Paiste 302. Kesäteatteri rokkaa. Vielä 20 näytöstä jäljellä. EDIT: eilen ja tänään tuli vettä. Koppiin ei tuule, mutta katto vuotaa. Sai olla pelastamassa kellopeliä, nuotteja ja bassonjousta. Virallisesti ur-poÄrLä #009 |
miän vain 17.07.2005 15:05:17 | |
---|
Kuva! Tahdomme kuvan! (Tai ehkä emme, mutta kuitenkin...) Kyllä. Kuva olis kiva. Eipä ole ilmasto-extremeä heittää, harmi. Kelpaiskohan tää: muinoin lukiossa vedettiin naisiksi pukeutuneina. Mikäs siinä, mutta sitten kun piti saada jalat pedaaleille ja virveli mahtumaan jalkojen väliin. Hame päällä. Ois voinu sitäkin ajatella vähän tarkemmin... No, ainakin oli viileää. |
welho 17.07.2005 20:18:07 | |
---|
Tää viikonloppu oli aikamoinen.. Piti olla la ja su ulkoilmakeikat ja sää näytti aika epävarmalle... Noh kamat kuitenkin spydeen ja aloittelemaan... Hyvältä näyttää, hyvältä näyttää. Pari biisiä ja vettä alkaa tulemaan aivan hulluna:) Sama homma molempina iltoina! Loppui keikat lyhyeen! Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! |
Checkmate 18.07.2005 16:24:15 | |
---|
Tämänhetkisessä projektissa olen kopissa jokseenkin körtihtävässä puvussa pleksin takana kahden valonheittimen alla. Aurinko toki lämmittää vielä mökin ulkopuolta. Heinäpaaleja seinänvierustoilla. Ja rumpuina taman swingstarit. Haitsuina Paiste 302. Kesäteatteri rokkaa. Vielä 20 näytöstä jäljellä. Heitäs vaparit mulle ja Laurille :) Olis kiva nähä tuo shöy. |
Epämuusikko 19.07.2005 18:56:26 | |
---|
Heitäs vaparit mulle ja Laurille :) Olis kiva nähä tuo shöy. Kaikki meni. Luukulta saa :) Ilmoitan jos saan jostain libui & labui, on meinaan aika hinta(hta)vat hinnat. Virallisesti ur-poÄrLä #009 |
Jeaqar 20.07.2005 10:22:09 | |
---|
No rankimmat ja rankimmat... Ainakin henkisesti on aika pirun rankkaa se, että itse on täysin selvinpäin ja psyykkautunut keikkaan, ja sitten aivan jokainen muu bändin jätkä on kaatokännissä... siis aivan perseet olalla. Mene siinä sitten lavalle ilman pelonsekaisia fiiliksiä kun tietää että perseelleen menee vaikka itse soittaisi miten hyvin tahansa. Näitä kokemuksia on varmaan aika monella. Pahempaa on todellakin mennä selvänä katsomaan muiden toimintaa, vaikka itse kuvittelevatkin olevansa todella loistavia soittajia juuri sillä hetkellä. Bad whiskey is better than wine. |
HCW 20.07.2005 10:37:16 | |
---|
Lahden Torvi on kiva mesta soitella. Itse olen asunut Lahdessa. Torvi on kiva baari muttei niin otollinen mesta bändeille johtuen tilanpuutteesta. Onhan siellä tosin hyvä meininki kun siellä on bändejä soittamassa. "V*************i soitan enkä mä sitä grooveakaan arvosta" |
HCW 20.07.2005 10:39:09 | |
---|
Tämänhetkisessä projektissa olen kopissa jokseenkin körtihtävässä puvussa pleksin takana kahden valonheittimen alla. Aurinko toki lämmittää vielä mökin ulkopuolta. Heinäpaaleja seinänvierustoilla. Ja rumpuina taman swingstarit. Haitsuina Paiste 302. Kesäteatteri rokkaa. Vielä 20 näytöstä jäljellä. Pidä olli hauskaa...Ja noi paisteethan on ihan passelit pelit :D "V*************i soitan enkä mä sitä grooveakaan arvosta" |
ultra 20.07.2005 12:57:23 | |
---|
Muistan hämärästi nuoruudestani, että oltiin jossain aivan totaalisen näreessä soittamassa partioleirillä rekan perävaunussa. Sähköt oli hoidettu jollain parilla agregaatilla, jotka hyrräs ihan siinä stagen takana helvetillisen lujaa. Eipä siinä sinänsä mitään, mutta sitten iski tämän vuosisadan kovin sade ja agregaatit jotakuinkin räjähti ja siitä piikistä kitaristin ja kiipparistin kamat ikään kuin hajahti ja keikka loppui siihen. Toisaalta ei siellä enää ollut ketään kuuntelemassakaan. Äänentoistokamoja pestiin viikon päivät tuon jälkeen. Miettikääpä mutavellissä uinutta omatekoista ei-niin-tiivistä kaukokaapelia:) I'm a gooner |
Nolte 20.07.2005 13:03:03 | |
---|
Muistan hämärästi nuoruudestani, että oltiin jossain aivan totaalisen näreessä soittamassa partioleirillä rekan perävaunussa. Sähköt oli hoidettu jollain parilla agregaatilla, jotka hyrräs ihan siinä stagen takana helvetillisen lujaa. Eipä siinä sinänsä mitään, mutta sitten iski tämän vuosisadan kovin sade ja agregaatit jotakuinkin räjähti ja siitä piikistä kitaristin ja kiipparistin kamat ikään kuin hajahti ja keikka loppui siihen. Toisaalta ei siellä enää ollut ketään kuuntelemassakaan. Äänentoistokamoja pestiin viikon päivät tuon jälkeen. Miettikääpä mutavellissä uinutta omatekoista ei-niin-tiivistä kaukokaapelia:) "Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän" sanoi sähköasentaja. ;) En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
Checkmate 20.07.2005 15:15:10 | |
---|
Viime lauantaina olin ehkä mielenkiintoisimmissa naimisbileissä koskaan, tosin ensisijaisesti vieraana ja roudarina, mutta välillä myös soittajana. Hääpaikka oli muuan vanhan sahan konttorirakennus, joka sijaitsi saarella keskellä merta. Kaikki materia PA-systeemeistä rumpuihin ja ihmisiin vietiin veneellä saareen ja tuotiin lossilla takaisin. Kuten arvata saattoi, ilma oli jälleen kuuminta hottii, ja paikallinen paarmapopulaatio yritti viedä hengen kaikilta jotka haisivat vähänkin ihmisen lihalle. Saarella ei tietenkään ollut kunnon sähköjä, vaan virrat hoidettiin aggregaatilla, joka aina vähän väliä sanoi itsensä irti. Jotenkin tuostakin päivästää selvittiin kuitenkin... En tule koskaan unohtamaan tuota roudaa. Ensin veneeseen "hiiop!" ja sitten käveltiin paarmoja väistellen muutama sata metriä halki synkmimmän metsän missä olen koskaan ollut. |
e r s k i 20.07.2005 15:24:49 | |
---|
Tästä tuli mieleen kysellä kokemuksianne, onko tämä vielä lastenleikkiä soittaa, vai? Ei todellakaan ole lasten leikkiä useinkaan. Itse olin ruotsissa keikalla viikonloppuna. ensin 20 tuntia bussia, siitä sitten pikkuhiljaa koleassa säässä teltassa olevalle lavalle tekemään soundzekkiä. raiserilla valoja sen verran että lämpötila muuhun ulkoilmaan verrattuna nousi varmaan 30 astetta. Sitten keikkaa varten verryttely kylmässä sadesäässä ja sen jälkeen lavalle hikoilemaan. Lämpötilaerot veti hartiat tukkoon. Paluumatka bussissa ei tod helpottanut asiaa. Tätä tää on. |
kampela 21.07.2005 19:10:51 | |
---|
Semmonen kymmenen vuotta takaperin nopeahkoa punkrokkia soitellessa onnistuin hikoillessani lipsauttelemaan kaikki 3 vaihtokapulaani. Olihan se vähän noloa sitte käydä niitä kapuloita noukkimassa kesken kipaleen. Toisaalta oltiin Pelle miljoonan lämppäreinä, ja sattuneista syistä soitettiin niiden jälkeen. Ni eipä siellä mitään hirveetä tungosta ollu. Sekin kourallinen ihmisiä mitä sinne jäi, heitteli meitä pähkinöillä jne... Ei tää tietty mikään rankka olosuhde ollu, mut vitutti. www.endofyou.net |