Aihe: Millä hintahaitarilla liikkuu Banjojen hinnat?
1
Renki
14.07.2005 15:40:50

Kuusikielistä tekisi hirveästi mieli. Huomenna ajattelin yhtä käydä kokeilemassa, joka komeili romuliikkeen ikkunassa. Hintaa siinä ei ollut. Olisi mukavaa jos joku tietäisi missä rahasummissa Banjot liikkuvat.
ruusu on kaunis/ otan kyllä risutkin/ ne palavat paremmin/
weelie
14.07.2005 17:46:19
Mitä itse kokeilin joskus millbrookissa: Halpa oli vähä alle 300, (korviini selvästi) parempi oli jotain 500.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Roberto
14.07.2005 22:10:25

Tuolta saa jotain osviittaa: http://www.elderly.com/
Renki
14.07.2005 22:43:54 (muokattu 14.07.2005 22:44:41)

Kiitoksia vastauksista. Katselin tuosta linkistä noita banjoja. Aika tyyriin hintaisia olivat suurimmaksi osaksi. Romukaupan banjo maksaa jotain 140€, jos nyt oikein hintalapusta näin. (Mikä ei ole ollenkaan varmaa, koska hintalappu oli rungossa kiinni, käpristynyt ja väärinpäin. Yritä sitä sitten siinä lasin takana tulkita). Jeps. Pitää käydä huomenna koklaamassa ja jos on hyvä vekotin, ostan pois. Onko muuten käytetyillä tavaroilla palautusoikeutta, jos ei erikseen sovita? (Itse muistelen, että olisi 7 päivän palautusoikeus.
Renki
15.07.2005 10:32:32

No niin, täällä on nyt onnellinen banjon omistaja. 110€uroa jouduin siitä pulittamaan. Musima merkkinen, onko kellekään tuttu merkki? Kuulostaa ihan venäläiseltä? Myyjä sanoi, että olisi uutena yli 300€ soitin. Enpähän tiedä, hyvinhän tuo soi ja kevyt soittaa. Tyytyväinen olen.
weelie
15.07.2005 11:48:40
Musima joo kuullostaa itäeurooppalaiselta. Venäjä, Tsekki... en tiedä. Onnittelut kuitenkin!
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)