Aihe: Oulun rumpalit apua
1 2
Groovi
15.07.2005 01:00:25
Kallis yleensä maksaa paljon.

Mutta pysyy myös pystyssä.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
musti_dog
15.07.2005 09:38:28

yleisesti ottaen kyllä yamahan rauta on reilusti parempaa kuin taman.

Huhhuh!!!
Ja mullahan on sitä selekäruotoa!!!!
musti_dog
15.07.2005 09:40:40

Unohtu laittaa jonnilainen :-D
...en tarkottanu provoa!!

Mutta mulla ois tollanen Taman clamppi ylimääräsenä, mut ei vartta.
Ja mullahan on sitä selekäruotoa!!!!
drummer88
15.07.2005 14:02:04
korin kaljaa? sähän oot alaikänen. tuohan on niinku breaking the law! et sä mitään kaljakoreja tartte!

Huom. Se oli vitsi. Ikinä en oo mitään ottanu enkä ota.
Ja tänään käyn ostaan sen Taman puomi-ständin joka kyllä on pitänyt aina paikkansa mukisematta.
"Hit your drums like your ex-girlfriend, beat the fuck out of them"- Kevin Talley
HeavyMachinery
15.07.2005 14:08:33 (muokattu 15.07.2005 14:08:51)

yleisesti ottaen kyllä yamahan rauta on reilusti parempaa kuin taman. ja ellei nyt joulupukki ole liikenteessä, veikkaan, että joudut hankkimaan ihan liikkeestä.

No jos tykkää kantaa suotta ylimääräistä painoa. Ei se yamaha niin yli vertaista ole. Taman road pro on mitä mainion Hardware sarja. paino ratkaisee aika paljon. Kattoppa vaikka meikän settiä ja jos noi kaikki olisi ylipainoisia yamahan ständejä niin nou tänks. Kohta tässä taas väännetään kättä ikuisuus kysymyksistä....
Minä tiedän - siis pelkään !
Muovinen
15.07.2005 23:52:21 (muokattu 15.07.2005 23:53:47)

Mulla sattuu oleen noi molemmat, Jammu Kullakselta ja Tama Turvakevälityksestä. En muista mitä niistä maksoin, Tama kuitenkin hiukka halvempi.

Molemmat on erittäin tukevia ja hoitavat asiansa paremmin kuin hyvin, mutta Jammu on ulottuvampi ja monipuolisempi. Tamaa ei kannata ruveta ähräämään kovin hankalaan paikkaan.

Riippuu siis enemmänkin käyttötarkoituksesta kuin laadusta, että kumpaan päätyy. Itse olen löytänyt molemmille sopivan paikan.

E: Juu piti tarkistaa että ne näkyy omakuvassa... Eli Tama on kii tomiständissä ja Jammu krässiständissä kuvan oikeassa laidassa.
"nothing hurts like someone who knows everything about you, leaving you behind" -Mr. E
DimensionZ
16.07.2005 00:44:31

Mulla sattuu oleen noi molemmat, Jammu Kullakselta ja Tama Turvakevälityksestä. En muista mitä niistä maksoin, Tama kuitenkin hiukka halvempi.

Ööö, kyllä se kuitenkin niin päin on että Yamaha on halvempi. Ainakin Helnsigissä, ja Thomannilla. Yamahan klämpin saa nimittäin neuvoteltua fasulta samaan 15e kuin Thomannillakin, ja levytukusta Taman klämppi samaan hintaan kun Thomannilta, eli n. 25e.
''He jumped right out of a building!!''
drummer88
16.07.2005 13:23:47
No minä tänään sen ostin. Taman ständin kun se ois jossain vaiheessa pitäny ostaa kuitenki. Ja tinkasin vielä kympin eli sain samaan hintaan ku sen yamahan ois saanu kullakselta.
"Hit your drums like your ex-girlfriend, beat the fuck out of them"- Kevin Talley
lkx
16.07.2005 16:32:10

heh sori jos oot taman mies henkeen ja vereen ;D...

No harm done. :) Kyllähän Yammu on tukevaa, kokemusteni perusteella, mutta jotenkin on vaan tuntunut liian raskaalta, epäkäytännölliseltä ja kömpelöltä. Makuasioita.

Jaaniin, ja kyllä - olen Tamamies henkeen ja vereen. ;D
There is no spoon...
Simbe
16.07.2005 17:27:43
TAMAHA ei pamaha!

Mitäs mä täällä, en oo Oulun rumpali lainkaan... hupaisa keskustelu.
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow"
drummer88
17.07.2005 01:18:02
Lukkoa!
lkx
17.07.2005 02:15:29

Lukkoa!

Ja bannia! Tää on paras keskustelu ikinä! :D

...väsyttää... +(
There is no spoon...
drummer88
17.07.2005 02:25:58
Tää on paras keskustelu ikinä! :D

JO0. Tarkemmin ajatellen. voisko tän laittaa FAQ:ksi. Ja sit vois niinQ tehä vaikka Hesan runpalit apua jne.
Eix ol1s aika ihqa?
Alpha
17.07.2005 14:19:21
Soitin ja tarvikkeessa ei oo kun normaaleja ständejä johon ei viittis rahaa haaskata.

Vastaampas tähän nyt...ja saan vihat päälleni nostamisesta.

Soitintarvikkeesta ostin tuollasen Tama MCA63E härpäkkeen hintaan 50€...oikea hinta oli 53€.

Näkyy kuvassakin(tosin huonosti) vasemmalla olevassa Roadpro ständissä kannattelemassa Splashia.
DimensionZ
17.07.2005 14:22:11

Vastaampas tähän nyt...ja saan vihat päälleni nostamisesta.

Soitintarvikkeesta ostin tuollasen Tama MCA63E härpäkkeen hintaan 50€...oikea hinta oli 53€.

Näkyy kuvassakin(tosin huonosti) vasemmalla olevassa Roadpro ständissä kannattelemassa Splashia.

Mä maksoinkin 40e eli euron enemmän kun thomannilla ja sain vielä siihen pitkän puomin lyhyen sijasta.
''He jumped right out of a building!!''
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)