Aihe: ToneWorks Pandora
1
JPL
12.05.2003 12:03:49
Onko kellään kokemuksia? Onko hyvä?

Niin no, hyvä mihin. Käytän itse PX-4:sta kotona treenaamiseen. Kauhea soundi ja keikalle ei tietenkään tolla voi mennä mutta luurisoittoon menettelee. Isona miinuksena myös se että taustakomppien harmonioita ei voi itse tehdä vaan joutuu tyytymään valmiisiin. Eli näppärästi rumpukone+basso ja viritysmittari. Ja se paras soundi löytyy kun pistää efektit/kaappimallinukset bypass-tilaan ;-)

Anyway siis ihan näppärä treenikaveri kokonsa ja käytettävyytensä puolesta noin kotioloissa.
Bluelight
Antti1
12.05.2003 21:11:36
JPL: onko sulla oikeesti toi Budda vai yritätkö hakea sanomalla niin uskottavuutta puristien joukosta? Jos sulla on toi ni myy mulle satasella, jooko? :)
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
Jaz
13.05.2003 07:56:12

Niin no, hyvä mihin. Käytän itse PX-4:sta kotona treenaamiseen. Kauhea soundi ja keikalle ei tietenkään tolla voi mennä mutta luurisoittoon menettelee. Isona miinuksena myös se että taustakomppien harmonioita ei voi itse tehdä vaan joutuu tyytymään valmiisiin. Eli näppärästi rumpukone+basso ja viritysmittari. Ja se paras soundi löytyy kun pistää efektit/kaappimallinukset bypass-tilaan ;-)

Anyway siis ihan näppärä treenikaveri kokonsa ja käytettävyytensä puolesta noin kotioloissa.

Samaa mieltä, kotisoitossa hyvä kapistus. Luurit päässä mä soittelen px4:lla ja ihan kohtalaiset soundit siitä lähtee kunhan ei iske sitä kiinni mihinkään styrkkariin.. 32 sekuntia voi nauhoittaa jotain riffiä ja vaikka soitella sooloa päälle. Tuota ominaisuutta tuleekin eniten käytettyä.

Niinkuin muissakin laitteissa, niin suurin osa pandorankin valmiista saundeista on pyllystä.. acoustic ja pietzo tosin kuulostaa yllättävänkin hyviltä.
JPL
13.05.2003 09:13:13
JPL: onko sulla oikeesti toi Budda vai yritätkö hakea sanomalla niin uskottavuutta puristien joukosta? Jos sulla on toi ni myy mulle satasella, jooko? :)

Tällähetkellä lainassa 2x12" ja syksyksi pitäis tulla 1x12". Enkä taida olla ihan puristien listoillakaan kun olosuhteiden pakosta käytän Line6:n DL-4:sta. Senverta on näillä leveysasteilla harvinainen kaappi että ei tolla pääse puristien keskustelukerhoon... ;-)
Bluelight
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)