etnopoju 14.07.2005 21:08:46 | |
---|
...ja Norskit viskovat sianpäitä yleisön sekaan. se oli muistaakseni lehmän pää. parasta mitä norjassa on ikinä tehty. |
se oli muistaakseni lehmän pää. parasta mitä norjassa on ikinä tehty. Sian. Mä oon kovasti imutikkari hikisen naisvartalon perään.
-Jannu |
S1mppa 15.07.2005 08:25:00 | |
---|
Ei ainakaan minkäänlaista muistikuvaa että heillä olisi Monsters of the Millenniumissa vuonna -99 ollut prätkiä mukana - ja olin vieläpä selvinpäin. Siellä ei ollutkaan, mutta seuraavalla keikalla Helsingissä kyllä oli. Kornia ja kömpelöä, mutta Manowarin tapauksessa juurikin rock :) - original S1mppa - |
lethereberock 15.07.2005 12:53:36 | |
---|
G.G. Allin. JOtakin juttua oon kaveriltani kuullu tästä äijästä. Oli kuullemma monella keikallaan pahoinpidellyt yleisöä ja viimeiselle keikalleen varannut moottorisahan, että voisi tappaa itsensä, mutta oli kuollut yliannostukseen ennen tuota keikkaa. "Guitar solos are icing on the cake, but you gotta have a cake, man."
Zakk Wylde |
Aerodactev 15.07.2005 13:07:28 | |
---|
...ja poserit viskovat sianpäitä yleisön sekaan.
Long = progressive = good
|
Qsysi 15.07.2005 16:05:27 | |
---|
Iron Maidenilla on se kuuluisa Eddie, lisäksi kun he olivat edellisen kerran Suomessa (joulukuu -03??) niin jonkin biisin ajaksi taustalle hoidettiin ensimmäisen maailmansodan näyttämö, piikkilankaa ja tolleen. En ole ikinä jaksanut kuunnella Iron Maidenia, mutta yhtyeen sanoituksia on tullut seurattua mielenkiinnolla. Kyseinen biisi olisi voinut olla ensimmäisen maailmansodan länsirintaman kauhuja pikkunäppärästi kuvaileva "Paschendale". Tai onhan se voinut olla Troopperinkin aikana, vaikkei se nyt varsinaisesti ensimmäistä maailmansotaa olekkaan, mutta onhan sitä ennenkin sodittu. Tosin piikkilanka keksittiin vasta joskus 1700 ja 1800-lukujen vaihteessa. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma pastilli kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Roger 15.07.2005 18:37:38 | |
---|
- Judas Priestin laulaja on ottanut tavaksi ajaa lavalle moottoripyörällä - myös Ripper teki niin Kulttuuritalolla. Niin ja Danny myös "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
Koalha 16.07.2005 11:55:50 | |
---|
On sellainen Bändi, kun Sydän, Sydän. Sen kitaristi soittaa alasti. Ne maalaa ittensä aina ennen keikkaa, ja pukeutuu. Oranssin keikalla tuli alepan myyjä pitämään keikalla seksuaalivalistusta ja bändi viskoi tikkareita ja kondomeja yleisöön(Ja yhden kurkun, johon oli sidottu muovikassilla kaksi mandariinia). Uujeea, uujeaa, ah ah aah! |
slip 16.07.2005 23:57:02 (muokattu 16.07.2005 23:58:53) | |
---|
turhaa, turhaa, turhaa. En tiedä mitä sairasta mielihyvää yleisö sai , vai saiko kuitenkin ozzy itse enemmän takalistonsa esittelystä, enkä itse voi sanoa kunnioittavani kovinkaan kitara paskaksi - ohjelmanumeroita, saati radikaalimpaa vilauttelua, jos nyt ei ältsin kaunis ihminen. Vaikka Ozzya kuunteleekin, en voi sanoa iloitsevani vaikken edes ollut näkemässä tätä lepakontappoa. Olen tylsä, tai sitten vaan liian herkkä tuollaisen näkemiseen. Enkä olisi myöskään halunnut saada sankollisia eläinten sisäelimiä niskaani. ENe maalaa ittensä aina ennen keikkaa No tuon voi kyllä laskea tyylikkääksi, jos se on tosiaan hyvännäköistä tai siinä on jokin aate.. Hmm. Don huonot säväytti tällä aikoinaan. aina on |
Marlowe 17.07.2005 22:38:39 (muokattu 17.07.2005 22:38:54) | |
---|
Tai onhan se voinut olla Troopperinkin aikana, vaikkei se nyt varsinaisesti ensimmäistä maailmansotaa olekkaan, mutta onhan sitä ennenkin sodittu. Tosin piikkilanka keksittiin vasta joskus 1700 ja 1800-lukujen vaihteessa. Kyllä se taisi olla "Paschendale", mikäli on uskominen Maximum Metal- sivuston keikka-arvioita: "Other songs like 'No More Lies', the brilliant 'Paschendale' with Bruce in army fatigues and a barb-wire fence structure suddenly apart of the stage, including strewn dead army soldiers torn and drapped around the mangled wired fence! Great 'visuals' and stunning delivery from Bruce all night." http://www.maximummetal.com/reviews … lts.asp?ID=im_012404&idBand=100 The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |