Aihe: Bed of razorsin jälkeen..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Quu
14.07.2005 14:58:09

Kyllä oli hauskaa lukea näitä juttuja :)

Asiaan: Mikä tahansa bodomin biisi on hyvä tuon jälkeen, sen kuin valkkaat. mitä väliä sillä on onko se everytime..., hate me, silentnight... vai joku muu? Senkun otat kitaran (kauniiseen?) käteen ja soitat.

Offtopic: En osaa bodomin biisejä enkä välitä osatakkaan.
En osaa soittaa, mutta olisi kiva osata ;)
Sooloni ovat karmeinta ikinä, siksi soitankin komppia (huonosti tietenkin) ja kuuntelen isoveljen sooloja... Ne kun on hyviä.

Omia biisejä on paljon mukavampi kehitellä.
Soittelen vähän joka bändin riffejä silloin kun siltä tuntuu, eli joka kerta kun ylipäätään soitan jotain :)
Miksikö pelkkiä riffejä? Koska en osaa yhtään biisiä kokonaan.
Tai no... 2: Paranoid & Last Day in heaven (molemmat umpitylsiä).

Over and out!
http://hevijammu.cjb.net Hinta: 400e/En tingi.
Kärpäsruoska
14.07.2005 16:51:22
en osaa yhtään biisiä kokonaan.

Bändiin siitä!
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Quu
14.07.2005 16:59:17 (muokattu 14.07.2005 17:00:40)

Bändiin siitä!

Olen ollut ja osasin silloin, mutta en enää muista muita kuin nuo 2.

Silloin tuli soitettua Blurin song 2, weezerin hash pipe, paranoid, apulannan anna mulle piiskaa ja sepulturan roots.

Saattoi olla muitakin, mutta noi nyt tuli ekana mieleen.
Henkka Hevimies
14.07.2005 17:32:42 (muokattu 14.07.2005 17:32:47)
Olen ollut ja osasin silloin, mutta en enää muista muita kuin nuo 2.

Silloin tuli soitettua Blurin song 2, weezerin hash pipe, paranoid, apulannan anna mulle piiskaa ja sepulturan roots.

Saattoi olla muitakin, mutta noi nyt tuli ekana mieleen.

Mihinkäs genreen teidän bändi luokiteltaisiin?:)
"Bang your head, kill your soul Let your fucking head explode Cut your veins, rip your brain You'll go insane"
R2
14.07.2005 18:06:52 (muokattu 14.07.2005 18:10:38)
On täällä kans....
Taitaa unohtua, että olette itsekkin joskus aloittanut soiton...

Jeesus sina itsekin, olet ollut pieni

Tule mukaan leikkeihin, siunaa koulutieni

Wildchild Nasaretilainen ;)
Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi
Quu
14.07.2005 19:25:55

Mihinkäs genreen teidän bändi luokiteltaisiin?:)

josko koveribändeihin? ;)
No mutta se on kuollut ja kuopattu, täytyy joskus katsoa uutta bändiä.

Mutta viestini pointtihan ei ollut edesmennyt bändini :)
KTR
14.07.2005 19:41:13
Hmm. Aika monesta Laihon haastattelusta olen lukenut, kun se toteaa että ihan kiva että sen soittoa arvostetaan kun se monet vuodet pää punasena treenasi tekniikkaa ja kaikkea. Eikös se jossain musiikkiopistonkin tapaisessa tunteja ja kaikkea tuommoista ottanut?

Vaikea sitten ajatella että "oon soittanut 1,5 vuotta ja menee Hatebreeder-levy kokonaan"-tyypit ois päässy samalle tekniselle tasolle tosta vaan, että voi Laihon tuotantoa soitella ihan samalla tavalla. Hänellä oli varmaan aika kova työ ennenkuin pääsi sille tasolle soitossaan, että noita Bodomin biisejä pystyy vetään.

Anteeksi nyt vaan, mutta haluaisin kyllä kuulla niitä teidän ääninäytteitä. Minä kun luulen, että se soitto kuulostaa sotkuiselta särömassalta, jossa on jotain muka-tilua soitettu ankean huonolla tatsilla. Mulle jonkun biisin osaaminen tarkoittaa sitä, että sen osaa soittaa uskottavasti ja niin että se kuulostaa hyvältä.

Mun mielestä ennen mitään tilutekniikan opettelua on tärkeetä saada hyvä tatsi kitaraan. Semmonen, että se kitaransoitto kuulostaa siltä, että osaat soittaa sitä ja että se pysyy sun käsissä. Sen kyllä kuulee, kun soittaa hitaasti vaikka ukko-nooan melodiaa. Että tuleeko ne nuotit haparoiden ja epävarmasti, vai vahvoina ja hallittuina oikeassa tempossa.

Pistäkää ääninäytettä noista bodom-biisienne tulkinnoista, niin voidaan kaikki me kaikki nalkuttajat olla sitten hiljaa.

Anteeksi kun nyt avauduin. Pohjimmiltani minä vain yritän olla avuksi.
Aman
15.07.2005 12:39:59

Mulle jonkun biisin osaaminen tarkoittaa sitä, että sen osaa soittaa uskottavasti ja niin että se kuulostaa hyvältä.

Jompsis kompsis.
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Eddie
15.07.2005 13:00:30

KTR puhuu täyttä asiaa.
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
master of puppets
15.07.2005 13:05:15
children of bodomin se ensimmäinen soolo on melko simppeli...
Jonttu
15.07.2005 15:17:49

KTR puhuu täyttä asiaa.

Totta
Vaikeat biisit on treenin puutetta...
Ed_Guy
15.07.2005 17:36:22
KTR puhuu täyttä asiaa.

Aivan! siksipä minä en soittelekkaan muiden kuullen kun olen perseestä...
THV-Klubi #27
reali
15.07.2005 21:14:05
Eihän nämä bodomin biisit mitään ihan älyttömiä ole. Itse olen soittanut rapiat vuoden ja osaan soittaa bodomin kappaleita, muutamia: children of bodom (mukaanlukien se loppusoolo, ensin pianolla ja sitten kitaralla), lake bodom, Everytime i die, Bed of razors, hate me! jne... ja yngwie malmsteenin fuguen alle puoleenväliin jne.. Troopperin harjottelin ensimmäisenä "nopeana" biisinä 2 kuukauden soittamisen jälkeen. Tankkasin sitä n. 3 tuntia päivässä ja lopulta n. viikon jälkeen osasin sen. Soolon harkkasin siihen sitten myöhemmin.
slerbis
15.07.2005 21:21:31
Eihän nämä bodomin biisit mitään ihan älyttömiä ole. Itse olen soittanut rapiat vuoden ja osaan soittaa bodomin kappaleita, muutamia: children of bodom (mukaanlukien se loppusoolo, ensin pianolla ja sitten kitaralla), lake bodom, Everytime i die, Bed of razors, hate me! jne... ja yngwie malmsteenin fuguen alle puoleenväliin jne.. Troopperin harjottelin ensimmäisenä "nopeana" biisinä 2 kuukauden soittamisen jälkeen. Tankkasin sitä n. 3 tuntia päivässä ja lopulta n. viikon jälkeen osasin sen. Soolon harkkasin siihen sitten myöhemmin.

Ja niitä KTR:rän peräämiä ääninäytteitä?

Onhan tuo nyt mahollista oppia soittaan nuokin biisit, jos on joku synnynnäinen lahjakkuus. Yleensä vain osataan soittaa jotenkuten joku pääriffi tms. ja sitten leuhkitaan, että osataan soittaa se ja se biisi...
Trying is the first step towards failure THV-klubi #33
Explorer
15.07.2005 22:43:21

Jätkä kirjoittaa täyttä paskaa.
New Millennium Cyanide Christ.
Quu
15.07.2005 22:53:58 (muokattu 15.07.2005 22:54:52)

Niitä ääninäytteitä sanojen tueksi!

EDIT: Voinhan minäkin kirjoittaa osaavani sen ja sen biisin vaikka en oikeasti osaisikaan.
Ei se kirjoittaminen ole vaikeata, mutta soittaminen on :)
Henkka Hevimies
15.07.2005 23:14:27 (muokattu 06.10.2005 17:54:36)
Jätkä kirjoittaa täyttä paskaa.

Kyllä. Nytte niitä fucking soittonäytteitä.
"Bang your head, kill your soul Let your fucking head explode Cut your veins, rip your brain You'll go insane"
Jonttu
16.07.2005 07:15:41

Juu.. ääninäytteitä ilmoille... kuuntelisi mielellään.
Olen jo aikasemminkin pyydellyt.... Ei ole kuulunut.
Pitäisköhän laittaa ihan uus topicci jonnee?
"Kaikki jotka osaa soittaa bodomia,ääninäytteitä."
Olisi varmaan menestys :)
Noh... Ehkä joskus sitten...
ROCK!
Vaikeat biisit on treenin puutetta...
Jackson Dinky
16.07.2005 12:13:03 (muokattu 16.07.2005 12:19:13)
http://koti.mbnet.fi/jdinky/jynkytys.mp3

Mulla ei oo tällä hetkellä muuta nauhotettuna kuin tämä pätkä. Nauhotusajankohdasta ei hajuakaan.

Edit. Ja mähän en oo väittäny että osaan. höhö
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)