Aihe: Tuska 2005
1
StoRBa
14.07.2005 12:39:56 (muokattu 14.07.2005 12:42:42)

Tänään se siis vihdoinkin alkaa! Tuska 2005!

Eli tänään torstaina Tuska alkaa Tavastialla (6e) aloitusklubilla. Siellä soittavat Divercia, Sinishtra ja Codeon

Perjantaina alkaakin itse ulkoilmafestari Kaisaniemessä. Portit aukeavat klo 14. Teltoissa soittavat mm. Wintersun, Destruction, Callisto ja Primal Fear. Päälavalle nousevat Teräsbetoni, Fintroll, Apocalyptica ja pääesiintyjä Monster Magnet Amerikan maalta.

Perjantain jatkoklubeja ovat VR:n makasiinit (6e) - mm. Omnium Gatherum, National Napalm Syndicate, Manala (6e) - mm. Vanguard, Tavastia (6e) - mm. Dauntless, Nightlife Rock (3e) - mm. Dienecia, Gloria (8e) huom! ei ikärajaa/k-18 - mm. Barathrum, Deathbound + Hevikaraoke!

Lauantaina Tuskaisa meno jatkuu Kaisaniemessä. Portit aukeavat klo 13. Teltoissa vetävät mm. Sinking, Ajattara, Rotten Sound, Thunderstone ja Amoral. Päälävalla esiintyvät Deathchain, Tanskalainen Mnemic, Saksalainen powerlegenda Gamma Ray, Yhdysvalloista Testament sekä lauantain pääesiintyjä Norjalainen black metal poppoo Dimmu Borgir.

Lauantain jatkoklubeja ovat VR:n makasiinit (6e) - mm. Roctum, Paska, Manala (vapaa pääsy) - Dj Brenque & Guests, Tavastia (6e) - mm. Hevein, Total Devastation, Nightlife Rock (3e) - Defuse, Wasara, Gloria (8e) huom! ei ikärajaa/k-18 - mm. Spiha, To/Die/For + Hevikaraoke!

Sunnuntaina Tuskan päätöspäivänä Kaisaniemessä portit aukeavat klo 14. Teltoissa soittavat mm. Turmion Kätilöt, Stam1na, Bal-Sagothin korvaava Skyclad Briteistä, Viikate ja ruotsalainen Evergrey. Päälavan viimeiset eriintyjät ovat Children of Bodom ja Sentenced. Tuskan päättää Saksalainen Accept.

Sunnutainakin toki on vielä jatkoklubi Tavastialla (6e), jossa soittavat Transport League ruotsista sekä suomalaiset Godsplague ja Kill The Romance.

Tuskan viralliset kotisivut osoitteessa http://www.tuska-festival.fi/

Kuka on siis menossa? Itse ainakin olen. Tänne vaan keskustelua tapahtumasta. Kuka oli hyvä? Minkä bändin jopa muistat? Missä jatkoklubeilla kävit?
JAM with the JEM
Carpenter
14.07.2005 12:56:11
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. Teknohumppaa! Kuunnelkaa ihmeessä!
StoRBa
14.07.2005 14:19:18 (muokattu 14.07.2005 14:21:00)

No voi harmi... Perhana ko toi haku ei toimi päivisin. Joku on ollu kyllä aikasin liikkeellä...

Edit: No olihan toi ees eri palstalla... eli voi kai tosta täälläkin jauhaa... Varmasti on keskustelua raskaammasta musiikista.

Mutta ylläpito päättäköön.
JAM with the JEM
Closure
14.07.2005 18:30:00
Näin BTW. mainitakseni täällä olis kaverilla 3/päivän lippu myynnissä. Heittäkää vaikka pikaviestillä mua niin välitän viestin etiäppäin.
Tästä - Kivimetsän Druidin
uusin julkaisu Veljet Hi/fi streamina. THV #20
lord of this world
14.07.2005 18:38:22

Jep, Tuska alaa, minä en pääse. Lippu löytyy, ostajaa ei.
Nyt lähtis 3pv:n lippu hintaan 60 euroa jos olet Seinäjoelta tai lähi seudulta, ja vastaahan pian!
Olishan sielä hyvät bändit, mutta kun on niin kiire oman bändin kans.
Mä tuun munakennottaan sua!
pehko
14.07.2005 21:03:00

vittu, et haluisin nähä Mnemicin
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
Ragorn
14.07.2005 23:22:54 (muokattu 14.07.2005 23:25:19)
16h 21min Wintersuniin!
Muumipeikko:"Miksi et ottanut minua mukaan?" Nuuskamuikkunen:"Koska olet iso ja valkoinen."
Futurebre
14.07.2005 23:39:05 (muokattu 14.07.2005 23:40:05)

24h anthraxin indianssiin nitelifessa OMG :O
Tilanne näyttää muuten hyvältä: Roudaus tapahtuu 11.00 ja DSF tai Dienecia ei tee soundcheckia koska talon miksaaja haluaa alueelle katsomaan bändejä :).
www.deadshapefigure.com - UUTTA DSF:ÄÄ!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)