Mutilator 11.05.2003 09:42:13 (muokattu 12.05.2003 07:35:54) | |
---|
Antakaas ehdotuksia mihin vois käyttää 150€. Siis musakamoihin tietysti, mutta jotain tarkemmin. Mihinkä itte käyttäisit? Korjaus: Nyt osaa. "Only sick music makes money today", Friedrich Nietzsche |
Miikathebest 11.05.2003 10:34:02 | |
---|
Antakaas ehdotuksia mihin vois käyttää 150€. Siis musakamoihin tietysti, mutta jotain tarkemmin. Mihinkä itte käyttäisit? Korjaus: Jaahas, ei osannu topicci näyttää euromerkkiä. Säälittävää ;-) Kunnollisia johtoja, plektroja yms... ehkäpä DOD YJM 308 |
Billsner 11.05.2003 11:31:45 | |
---|
Antakaas ehdotuksia mihin vois käyttää 150€. Siis musakamoihin tietysti, mutta jotain tarkemmin. Mihinkä itte käyttäisit? Korjaus: Jaahas, ei osannu topicci näyttää euromerkkiä. Säälittävää ;-) Ostaisin varmaan jonku pedaalin. Zoomin Tri-metallin tai Hughes & kettnerin warp factorin. |
Mutilator 11.05.2003 12:43:43 (muokattu 11.05.2003 12:44:12) | |
---|
Itseasiassa rahaa onkin 200€! Kannattaiskohan tehdä tällee et vaihtaa vanha vahvari ja kitara + maksaa välirahaa uuteen vahvariin? Vahvari on 90-l. alkupuolelta Axtech VM612R ja kitara Fender Stratocaster (Jpn.) jossa Kahler-kopio ja kaksi humbukkeria joista toinen SD:n '59. Mitäs sanotte? "Only sick music makes money today", Friedrich Nietzsche |
Fortune 11.05.2003 12:47:09 | |
---|
Itseasiassa rahaa onkin 200€! Kannattaiskohan tehdä tällee et vaihtaa vanha vahvari ja kitara + maksaa välirahaa? Vahvari on 90-l. alkupuolelta Axtech VM612R ja kitara Fender Stratocaster (Jpn.) jossa Kahler-kopio ja kaksi humbukkeria joista toinen SD:n '59. Mitäs sanotte? Tuota kitaraa en kyllä vaihtaisi mihinkään tuolla budjetilla, sen käyttöarvo on paljon suurempi kuin vaihdossa saatava hyvitysarvo. Melkein sijoittaisin vahvistimeen, mutta tuon vanhan vahvistimen kyllä yrittäisin myydä erikseen, vaihdossa siitä ei varmaan paljon lämmintä kättä enempää saa. Jos saat jotenkin raavittua kasaan vaikkapa 300-400 euroa, niin sillähän saa jo käytetyn, kohtalaisen pätevän vahvistimen. Ennemmin sijoittaisin tosiaan uuteen vahvistimeen, periaatteella perussoundi kuntoon ja sitten vasta miettimään niitä lisälaitteita efektien yms. muodossa. Kitaraosasto on ainakin paperilla kunnossa, japsi-Fenkut ovat oivia kitaroita (ja haluttujakin) ja tallamikkikin on laadukas. |
Jusstus 11.05.2003 13:02:49 | |
---|
Joo, samaa mäkin sanoisin... Säästä kitara. Niitä ei oo ikinä liikaa. Ainakaan ton tasosia. Ei se kuitenkaan ihan roska oo. "These go to eleven.." |
Cort87 11.05.2003 23:10:41 | |
---|
Voisin vastahakoisesti ottaa rahat vastaan. Säästä itsesi vaivan näöltä ja anna rahat hyväntekeväisyyteen eli minulle. Naapuritkin arvostaisivat varmasti vähän isompaa ja mölyisempää säröä tai vahvaria.=) Amatööri kitaristi. |
Vilhelmus 11.05.2003 23:13:25 | |
---|
Osta vaikka hyvä mikki, jolla nauhoittaa soitantaa. Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
Blue Apocalypse 12.05.2003 00:26:02 | |
---|
Kitaraosasto on ainakin paperilla kunnossa, japsi-Fenkut ovat oivia kitaroita (ja haluttujakin) ja tallamikkikin on laadukas. Laadukas mihin? Paino on sopiva, lentää kauas. Ohut saundi ja kiertävät. Näin siis mulla ja niissä mitä olen kokeillut. without tunneling, the sun won't shine. |
Tony Narrows 12.05.2003 03:21:49 | |
---|
no riippuu mitä omistat (efektejä) ? Itse ostaisin Wahin tai volume pedaalin jos olisi tollainen määrä rahaa.....tai onkin ja ostankin....ja suosittelen sitä sinullekin ;) Toni A Salmi |
mathias 12.05.2003 04:14:49 | |
---|
Jos minulla olisi tällainen "ongelma" ensiksi ostaisin Bossin TU-2 virittimen, ja todennäköisesti joisin loput. :) Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Mutilator 12.05.2003 07:38:34 | |
---|
Efektejä en oo kyllä aatellu ostaa, periaatteesta niitä vastaan. Kaiku siis tietenkin kelpaa, jos se löytyy vahvarista. Typerä periaate, mutta minkäs teet? Muuten, se SD:n mikki on kaulamikki ;-) "Only sick music makes money today", Friedrich Nietzsche |
Fortune 12.05.2003 09:34:32 | |
---|
Laadukas mihin? Paino on sopiva, lentää kauas. Ohut saundi ja kiertävät. Näin siis mulla ja niissä mitä olen kokeillut. Niin SD:n '59? Jaa. Olen muutamaa tuolla varustettua kitaraa kokeillut, ja mielestäni se on vallan oiva mikki. Ihan toista luokkaa kuin japsi-Fenkkujen originaalit.
|
Niin SD:n '59? Jaa. Olen muutamaa tuolla varustettua kitaraa kokeillut, ja mielestäni se on vallan oiva mikki. Ihan toista luokkaa kuin japsi-Fenkkujen originaalit. No mä vähän ihmettelin, jaa mut sähän et tarkoittanutkaan japsien orkkiksia. Sorry. No paska se on lil'59:kin : )
without tunneling, the sun won't shine. |
Fortune 12.05.2003 10:00:21 | |
---|
No mä vähän ihmettelin, jaa mut sähän et tarkoittanutkaan japsien orkkiksia. Sorry. No paska se on lil'59:kin : ) No hard feelings :)
|