Aihe: 0-600€ flying v:tä metsästän
1
riffi-rotta
14.07.2005 23:37:08
mitä malleja ehdottelisitte?
RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel.
slerbis
14.07.2005 23:40:52
Epi nyt tulee ensimmäisenä mieleen.
Ja jos hyvällä säkällä löydät, niin käytetty Gibsonin fadedkin osuu tuohon hintaluokkaan
Trying is the first step towards failure THV-klubi #33
MasK oF SaNiTY
14.07.2005 23:44:54
Epi nyt tulee ensimmäisenä mieleen.
Ja jos hyvällä säkällä löydät, niin käytetty Gibsonin fadedkin osuu tuohon hintaluokkaan

totta
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
kivi
15.07.2005 01:07:23
mitä malleja ehdottelisitte?

Epiphone Korinalla (eli se "parempi" malli missä on kielet läpi rungon V-mallisella peitelevyllä, ja pleksissä potikat rivissä eikä nuolena) oon soitellut, ja se oli ainakin ihan hyvä yksilö, liimakaula ja varsin toimivat mikit (joskin saattoivat olla vaihdetut).

Toisaalta, ihan vähän enemmän pistämällä saattaa tosiaan saada halvimman Gibsonin karvalakki-lentoveen käytettynä. ...Tai noita Korinoita kaksi
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
fox
15.07.2005 01:25:01

Epiphone Korinalla (eli se "parempi" malli missä on kielet läpi rungon V-mallisella peitelevyllä, ja pleksissä potikat rivissä eikä nuolena) oon soitellut, ja se oli ainakin ihan hyvä yksilö, liimakaula ja varsin toimivat mikit (joskin saattoivat olla vaihdetut).

Toisaalta, ihan vähän enemmän pistämällä saattaa tosiaan saada halvimman Gibsonin karvalakki-lentoveen käytettynä. ...Tai noita Korinoita kaksi
:-D

Meidän kitaristi just vaihto Fernandesinsa johonkin tsekissä tehtyyn Epiphonen vintage reissue-lentoVeehen, ihan oli käteenkäypä kitara se. Schallerin mikit ja rauta. Mennee kyllä varmasti käytettynäkin tuonne ihan yläreunaan sun hinnastossas.. Samoin ehkä Ibanezin vanhat mallit, oikea lentoVee ja RocketRoll..
Hamerin korealaiset Veet ei oikeen ollu käteen niin hyviä, kuin noi Epit. Siis mulle, mutta kokeile toki itse.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)